Звіт. "Виконання практичного мінімуму навчальних програм з географії"

Про матеріал
Таблиці для заповнення вчителями – предметниками щодо виконання практичного мінімуму навчальних програм з географії.
Перегляд файлу

Виконання програми

географія  ___6____ клас

_________________ н.р.

 

№ з/п

Тема

Дата проведення

Клас А

Клас Б

Практичні роботи:

 

Розв’язування задач з використанням різних видів масштабу

 

 

 

Визначення географічних координат за географічною картою.

 

 

 

Позначення на контурній карті рівнин, гір, вулканів суходолу.

 

 

 

Розв’язування задач на зміну температури повітря й атмосферного тиску з висотою. 5.

 

 

 

Складання графіка зміни температури повітря, опадів, рози вітрів, їх аналіз.

 

 

 

Позначення на контурній карті назв океанів, морів, проток, заток, островів, річок, озер.

 

 

 

Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості

 

 

 

Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав у різних частин світу та їх столиць

 

 

 

 

К-ть годин за планом –                                Фактично проведено –

К-ть тематичних за планом -                           Фактично проведено –

ПІБ вчителя –

Погоджено з керівником ШМО (підпис)

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконання програми

географія  ___7____ клас

_________________ н.р.

№ з/п

Тема

Дата проведення

Клас А

Клас Б

Практичні роботи:

 

Аналіз тектонічної та фізичної карт світу: виявлення зв’язків між тектонічною будовою і формами рельєфу.

 

 

 

Визначення географічних координат крайніх точок і протяжності материка з півночі на південь та із заходу на схід.

 

 

 

Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів Африки.

 

 

 

Визначення типів клімату Африки за кліматичними діаграмами.

 

 

 

Позначення на контурній карті назв географічних об`єктів материка

 

 

 

Визначення типів клімату Південної Америки за кліматичними діаграмами.

 

 

 

Позначення на контурній карті назв географічних об`єктів материка.

 

 

 

Визначення типів клімату Австралії за кліматичними діаграмами.

 

 

 

Позначення на контурній карті назв географічних об'єктів Північної Америки.

 

 

 

Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії.

 

 

 

Визначення типів клімату в межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм.

 

 

 

Позначення географічних об’єктів та течій океанів на контурній карті (виконується поетапно під час вивчення кожного океану).

 

 

 

 

К-ть годин за планом –                                Фактично проведено –

К-ть тематичних за планом -                           Фактично проведено –

ПІБ вчителя –

Погоджено з керівником ШМО (підпис)

Виконання програми

Географія  ___8____ клас

_________________ н.р.

№ з/п

Тема

Дата проведення

Клас А

Клас Б

Практичні роботи:

 

Визначення напрямків, відстаней, площ, географічних і прямокутних координат, висот точок за топографічною картою.

 

 

 

Позначення на контурній карті кордонів сусідніх держав, крайніх точок, географічних центрів України та Європи і зазначення їхніх назв; визначення координат точок, протяжності території України в градусах і кілометрах.

 

 

 

Аналіз карти годинних поясів Землі. Розв’язування задач на визначення часу.

 

 

 

Встановлення за картами (тектонічною, геологічною, фізичною) зв’язків між тектонічною, геологічною будовою, рельєфом та корисними копалинами.

 

 

 

Визначення вологості повітря за заданими показниками.

 

 

 

Визначення причин відмінностей кліматичних показників різних регіонів України за аналізом кліматичної карти та кліматичних діаграм.

 

 

 

Позначення на контурній карті назв найбільших річок, озер, водосховищ, каналів. України.

 

 

 

Порівняльний аналіз різних типів ґрунтів України.

 

 

 

Складання порівняльної характеристики природних зон України

 

 

 

Позначення на контурній карті об’єктів природно-заповідного фонду України.

 

 

 

Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу.

 

 

 

 

К-ть годин за планом –                                Фактично проведено –

К-ть тематичних за планом -                           Фактично проведено –

ПІБ вчителя –

Погоджено з керівником ШМО (підпис)

 

 

 

 

 

 

Виконання програми

географія  ___9____ клас

_________________ н.р.

№ з/п

Тема

Дата проведення

Клас А

Клас Б

Практичні роботи:

 

Аналіз секторальної моделі економіки

 

 

 

Позначення на контурній карті країн «Великої двадцятки» (G-20) і визначення їх місця в сучасній типізації країн за рівнем економічного розвитку

 

 

 

Визначення основних зернових і технічних культур, що їх вирощують у помірному й тропічному кліматичних поясах, та обґрунтування встановлених відмінностей.

 

 

 

Позначення на контурній карті найбільших басейнів видобування кам’яного вугілля, нафти і природного газу

 

 

 

Позначення на контурній карті України найбільших електростанцій та пояснення чинників їх розміщення.

 

 

 

Позначення на контурній карті сировинної бази та основних центрів виробництва чорних металів в Україні.

 

 

 

Позначення на контурній карті України центрів виробництва транспортних засобів та пояснення чинників їх розміщення

 

 

К-ть годин за планом –                                Фактично проведено –

К-ть тематичних за планом -                           Фактично проведено –

ПІБ вчителя –

Погоджено з керівником ШМО (підпис)

 

 

 

 

 

Виконання програми

географія  ___10____ клас

_________________ н.р.

№ з/п

Тема

Дата проведення

 

Практична робота

 

 

 

Складання картосхеми просторової організації економіки однієї з європейських країн «великої сімки» (за вибором).

 

 

Порівняння продовольчого кошика жителів країн Західної та Східної Азії.

 

 

Аналіз статево-вікових пірамід Японії, Китаю та Індії з метою оцінювання працересурсного потенціалу країн.

 

 

Складання картосхеми типології країн Америки за рівнем їх економічного розвитку.

 

 

Порівняльна характеристика машинобудування США, Канади та Бразилії.

 

 

 

Позначення на контурній карті Африки основних районів видобування нафти, залізних, мідних та алюмінієвих руд, центів їх переробки (збагачення), основних транспортних магістралей та портів експортування.

 

 

 

 

К-ть годин за планом –                                Фактично проведено –

К-ть тематичних за планом -                           Фактично проведено –

ПІБ вчителя –

Погоджено з керівником ШМО (підпис)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконання програми

географія  ___11____ клас

_________________ н.р.

№ з/п

Тема

Дата проведення

 

Практична робота

 

Визначення  на топографічній карті географічних (з точністю до секунд) та прямокутних координат окремих точок, географічних та магнітних азимутів,   абсолютних та відносних висот точок, падіння річки.    

 

 

Читання схем руху транспорту свого міста (обласного центру)

 

 

Визначення за градусною сіткою  географічних координат точок, азимутів, відстаней у градусах і кілометрах між точками на різних за просторовим охопленням картах.

 

 

Встановлення за тематичними картами материків та України зв'язку між тектонічними структурами, рельєфом, мінеральними ресурсами і густотою населення, розташуванням видобувних, матеріало-, паливомістких виробництв.

 

 

Визначення середніх температур та амплітуди їх коливань за добу, місяць, рік. Аналіз рози вітрів.

 

 

Складання та аналіз схеми системи течій у Світовому океані; порівняння впливу холодної та теплої океанічних течії на клімат одного з материків. 

 

 

Обчислення показників народжуваності, смертності, природного та механічного приросту населення країни за статистичними даними.

 

 

Позначення на контурній карті (знаками руху)  глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини – виробництво глинозему – виробництво первинного алюмінію – споживання алюмінію».

 

 

Аналіз картограм  народжуваності, смертності, природного приросту, густоти  населення, урбанізації в Україні.  

 

 

Аналіз секторальної структури економіки України.

 

 

 

К-ть годин за планом –                                Фактично проведено –

К-ть тематичних за планом -                           Фактично проведено –

ПІБ вчителя –

Погоджено з керівником ШМО (підпис)

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Поплужная Надежда
    таблиці стануть у нагоді як вчителям географії, так і заступникам при аналізі виконання навчальної програми з георафії.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 грудня 2021
Переглядів
635
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку