Виконання програми
географія ___6____ клас
_________________ н.р.
№ з/п |
Тема |
Дата проведення |
|
Клас А |
Клас Б |
||
Практичні роботи: |
|||
|
Розв’язування задач з використанням різних видів масштабу |
|
|
|
Визначення географічних координат за географічною картою. |
|
|
|
Позначення на контурній карті рівнин, гір, вулканів суходолу. |
|
|
|
Розв’язування задач на зміну температури повітря й атмосферного тиску з висотою. 5. |
|
|
|
Складання графіка зміни температури повітря, опадів, рози вітрів, їх аналіз. |
|
|
|
Позначення на контурній карті назв океанів, морів, проток, заток, островів, річок, озер. |
|
|
|
Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості |
|
|
|
Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав у різних частин світу та їх столиць |
|
|
К-ть годин за планом – Фактично проведено –
К-ть тематичних за планом - Фактично проведено –
ПІБ вчителя –
Погоджено з керівником ШМО (підпис)
Виконання програми
географія ___7____ клас
_________________ н.р.
№ з/п |
Тема |
Дата проведення |
|
Клас А |
Клас Б |
||
Практичні роботи: |
|||
|
Аналіз тектонічної та фізичної карт світу: виявлення зв’язків між тектонічною будовою і формами рельєфу. |
|
|
|
Визначення географічних координат крайніх точок і протяжності материка з півночі на південь та із заходу на схід. |
|
|
|
Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів Африки. |
|
|
|
Визначення типів клімату Африки за кліматичними діаграмами. |
|
|
|
Позначення на контурній карті назв географічних об`єктів материка |
|
|
|
Визначення типів клімату Південної Америки за кліматичними діаграмами. |
|
|
|
Позначення на контурній карті назв географічних об`єктів материка. |
|
|
|
Визначення типів клімату Австралії за кліматичними діаграмами. |
|
|
|
Позначення на контурній карті назв географічних об'єктів Північної Америки. |
|
|
|
Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії. |
|
|
|
Визначення типів клімату в межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм. |
|
|
|
Позначення географічних об’єктів та течій океанів на контурній карті (виконується поетапно під час вивчення кожного океану). |
|
|
К-ть годин за планом – Фактично проведено –
К-ть тематичних за планом - Фактично проведено –
ПІБ вчителя –
Погоджено з керівником ШМО (підпис)
Географія ___8____ клас
_________________ н.р.
№ з/п |
Тема |
Дата проведення |
|
Клас А |
Клас Б |
||
Практичні роботи: |
|||
|
Визначення напрямків, відстаней, площ, географічних і прямокутних координат, висот точок за топографічною картою. |
|
|
|
Позначення на контурній карті кордонів сусідніх держав, крайніх точок, географічних центрів України та Європи і зазначення їхніх назв; визначення координат точок, протяжності території України в градусах і кілометрах. |
|
|
|
Аналіз карти годинних поясів Землі. Розв’язування задач на визначення часу. |
|
|
|
Встановлення за картами (тектонічною, геологічною, фізичною) зв’язків між тектонічною, геологічною будовою, рельєфом та корисними копалинами. |
|
|
|
Визначення вологості повітря за заданими показниками. |
|
|
|
Визначення причин відмінностей кліматичних показників різних регіонів України за аналізом кліматичної карти та кліматичних діаграм. |
|
|
|
Позначення на контурній карті назв найбільших річок, озер, водосховищ, каналів. України. |
|
|
|
Порівняльний аналіз різних типів ґрунтів України. |
|
|
|
Складання порівняльної характеристики природних зон України |
|
|
|
Позначення на контурній карті об’єктів природно-заповідного фонду України. |
|
|
|
Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу. |
|
|
К-ть годин за планом – Фактично проведено –
К-ть тематичних за планом - Фактично проведено –
ПІБ вчителя –
Погоджено з керівником ШМО (підпис)
Виконання програми
географія ___9____ клас
_________________ н.р.
№ з/п |
Тема |
Дата проведення |
|
Клас А |
Клас Б |
||
Практичні роботи: |
|||
|
Аналіз секторальної моделі економіки |
|
|
|
Позначення на контурній карті країн «Великої двадцятки» (G-20) і визначення їх місця в сучасній типізації країн за рівнем економічного розвитку |
|
|
|
Визначення основних зернових і технічних культур, що їх вирощують у помірному й тропічному кліматичних поясах, та обґрунтування встановлених відмінностей. |
|
|
|
Позначення на контурній карті найбільших басейнів видобування кам’яного вугілля, нафти і природного газу |
|
|
|
Позначення на контурній карті України найбільших електростанцій та пояснення чинників їх розміщення. |
|
|
|
Позначення на контурній карті сировинної бази та основних центрів виробництва чорних металів в Україні. |
|
|
|
Позначення на контурній карті України центрів виробництва транспортних засобів та пояснення чинників їх розміщення |
|
|
К-ть годин за планом – Фактично проведено –
К-ть тематичних за планом - Фактично проведено –
ПІБ вчителя –
Погоджено з керівником ШМО (підпис)
Виконання програми
географія ___10____ клас
_________________ н.р.
№ з/п |
Тема |
Дата проведення |
|
||
Практична робота |
||
|
|
|
|
Складання картосхеми просторової організації економіки однієї з європейських країн «великої сімки» (за вибором). |
|
|
Порівняння продовольчого кошика жителів країн Західної та Східної Азії. |
|
|
Аналіз статево-вікових пірамід Японії, Китаю та Індії з метою оцінювання працересурсного потенціалу країн. |
|
|
Складання картосхеми типології країн Америки за рівнем їх економічного розвитку. |
|
|
Порівняльна характеристика машинобудування США, Канади та Бразилії.
|
|
|
Позначення на контурній карті Африки основних районів видобування нафти, залізних, мідних та алюмінієвих руд, центів їх переробки (збагачення), основних транспортних магістралей та портів експортування.
|
|
К-ть годин за планом – Фактично проведено –
К-ть тематичних за планом - Фактично проведено –
ПІБ вчителя –
Погоджено з керівником ШМО (підпис)
Виконання програми
географія ___11____ клас
_________________ н.р.
№ з/п |
Тема |
Дата проведення |
|
||
Практична робота |
||
|
Визначення на топографічній карті географічних (з точністю до секунд) та прямокутних координат окремих точок, географічних та магнітних азимутів, абсолютних та відносних висот точок, падіння річки. |
|
|
Читання схем руху транспорту свого міста (обласного центру) |
|
|
Визначення за градусною сіткою географічних координат точок, азимутів, відстаней у градусах і кілометрах між точками на різних за просторовим охопленням картах. |
|
|
Встановлення за тематичними картами материків та України зв'язку між тектонічними структурами, рельєфом, мінеральними ресурсами і густотою населення, розташуванням видобувних, матеріало-, паливомістких виробництв. |
|
|
Визначення середніх температур та амплітуди їх коливань за добу, місяць, рік. Аналіз рози вітрів. |
|
|
Складання та аналіз схеми системи течій у Світовому океані; порівняння впливу холодної та теплої океанічних течії на клімат одного з материків. |
|
|
Обчислення показників народжуваності, смертності, природного та механічного приросту населення країни за статистичними даними. |
|
|
Позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини – виробництво глинозему – виробництво первинного алюмінію – споживання алюмінію». |
|
|
Аналіз картограм народжуваності, смертності, природного приросту, густоти населення, урбанізації в Україні. |
|
|
Аналіз секторальної структури економіки України. |
|
К-ть годин за планом – Фактично проведено –
К-ть тематичних за планом - Фактично проведено –
ПІБ вчителя –
Погоджено з керівником ШМО (підпис)