Конспект уроку з навчання грамоти за підручником М.Д.Захарійчук за темою "Звук [ б ], букви Бб. Логічні вправи. Читання вірша О.Пчілки «Ну-те, хто з вас там бистріший?".
Мета: закріпити знання про звукове значення букви Б, ; формувати в учнів уміння читати слова та речення з новою буквою; удосконалювати слухове сприйняття та розповідне мовлення; збагачувати активний словник учнів; виховувати у дітей любов до природи, турботливе ставлення до тварин.
Тема. Звук [ б ], букви Бб. Логічні вправи. Читання вірша О.Пчілки «Ну-те, хто з вас там бистріший?».
Мета: закріпити знання про звукове значення букви Б, ; формувати в учнів уміння читати слова та речення з новою буквою; удосконалювати слухове сприйняття та розповідне мовлення; збагачувати активний словник учнів; виховувати у дітей любов до природи, турботливе ставлення до тварин.
Обладнання: предметні малюнки, каса букв, звукові фішки, презентація.
Хід уроку
I. Організаційний момент
Всі почули ви дзвінок?
Він покликав на урок.
Кожен з вас вже постарався,
До уроку приготувався.
Тож тепер часу не гаємо,
II. Повідомлення теми і мети.
Сьогодні ми продовжимо знайомство з буквою Б, будемо вдосконалювати свої читацькі навички.
ІII. Актуалізація опорних знань учнів
ма-ма-ма- надворі зима
ить-ить-ить- сніг кругом лежить
ра-ра-ра- радіє дітвора
ву-ву-ву- зліпим бабу снігову
IV. Закріплення вивченого матеріалу.
1 . Гра «Сніжний бій»
Прочитати слова у променевих таблицях з однаковими складами, які вказано на сніжках
бо лка бу бан
2.Словникова робота
Борсук, бобер, бузьки (лелеки),
балка – яр з пологими схилами; деревяна або залізна колода, що є основою перекриття або настилу
бандура – український багатострунний щипковий музичний інструмент
Фізкультхвилинка для очей
-Прочитайте всі слова, розділені на склади. (хором)
- Прочитайте чоловічі імена; жіночі. (Яке правило написання імен ви знаєте?)
- Прочитайте слова-назви дій.
Фізхвилинка
5. Мовно-логічні вправи
VI. Підсумок уроку
— З якою буквою ви сьогодні працювали?
— Який звук вона позначає на письмі? Доведіть, що він приголосний.
— Що вам сподобалося робити на уроці?