Основним видом діяльності учнів початкової школи є гра. Робота з конструктором LEGO дозволяє молодшим школярам у формі пізнавальної гри дізнатися багато важливих ідей і розвинути необхідні в подальшому житті навички.
Під час вивчення букв можна запропонувати викласти зображення літери на полотні, таким чином будуть задіяні дрібна моторика, зорові аналізатори та тактильні відчуття. Можна завдання змінити. Не викладати літери, а складати їх в об’ємі. В подальшому можна викладати рукописні літери, а не друковані.
Домовляємося з дітьми, що голосний звук – це червона цеглинка, приголосний – синя. Вчитель промовляє звук учні показують кубик ЛЕГО відповідного кольору.
Дітям промовляється слово або пропонується кілька слів (надрукованих на картці). Учні повинні порахувати кількість складів у кожному слові. Якщо у слові 3 склади, вони повинні скласти 3 цеглинки LEGO разом. Якщо в слові 4 склади, то 4 цеглинки, і т.д.
На кубиках написати літери: велику та маленьку. Пари повинні бути однакового кольору. Потрібно знайти пару серед інших.
На кубиках написані друковані і відповідні прописні літери. Бажано для прописних літер брати кубики різної величини (наприклад для маленької літери «а» візьмемо такий самий за величиною кубик - 2*2, а от для маленької літери в візьмемо кубик 2*4).
З кубиків на яких написані рукописні літери складаємо слова, враховуючи висоту літер.
Учнів ділимо на групи кожній групі дається по 10 кубиків з написаними буквами. Потрібно скласти якомога більше слів за відведений проміжок часу.
Для гри потрібні кубики двох кольорів. Червоні кубики позначатимуть голосні звуки, сині,зелені чи сірі – приголосні. Скласти звукову модель до слова. Можна наголошений звук виділити більшою цеглинкою або фігуркою.
Дітям пропонується з цеглинок придумати і побудувати історію. Потім потрібно дати ім’я своєму персонажа. Попросіть дитину розповісти історію. Завдання можна проводити в групах. Попросіть дітей скласти план, хто буде будувати кожну частину. Після попросіть іншу групу вгадати, про що ця історія. Потім попросіть першу групу розповісти історію і порівняйте їх.
Для гри потрібні фігурки людей. В групах потрібно зібрати людей певних професій, наприклад, кухаря, лікаря, продавця. Потім потрібно розказати про свого персонажа. Де він працює, що входе в його обов’язки.