1 клас Тема. Що я люблю

Про матеріал
1 клас 17 урок Тема. Що я люблю Мета: закріпити поняття «динамічні відтінки», «характер музики», «високі та низькі звуки», «темп музики»; ознайомити з музичною країною –«балет»; розучити українську народну пісню «Ходить гарбуз по городу»; слухати уривок з балету «Цибуліно» К.Хачатуряна; розвивати уяву, почуття ритму,вокально-хорові навички; виховувати почуття прекрасного.
Перегляд файлу

 

1 клас

17 урок

Тема. Що я люблю

Мета: закріпити поняття «динамічні відтінки», «характер музики», «високі та низькі звуки», «темп музики»;

ознайомити з музичною країною –«балет»; 

розучити  українську народну пісню «Ходить гарбуз по городу»; 

слухати уривок з балету «Цибуліно» К.Хачатуряна; 

розвивати уяву, почуття ритму,вокально-хорові навички; 

виховувати почуття прекрасного.

 

Хід уроку

І. Вхід – марш

ІІ. Музичне привітання «Добрий день»

ІІІ. Актуалізація опорних знань

     Ми продовжуємо з вами вчитись слухати, розуміти і виконувати музику. Нагадайте, що ми вже знаємо про цю таємничу чарівницю?

ІV. Мотивація навчальної діяльності

     Сьогодні на уроці ми відкриємо двері ще до однієї музичної країни.

     Допоможуть нам підібрати до неї ключик ці загадки…

 

                Мов маленький м’ячик, висить, та не скаче.

                Рум’яне, гладеньке, на смак – солоденьке.

                                                                          (яблучко)

                Лампочка вгорі висіла, виспіла та пожовтіла.

                Діти лампочку зірвали, з апетитом скуштували.

                                                                           (грушка)

                Запах, колір – все відмінне!!! Посміхнешся неодмінно!

                Як серединку кусати – скривить так, що й не впізнати.

                                                                            (лимончик)

(Демонструються картинки)

    Всі ми дуже полюбляємо фрукти та овочі!!! Бо вони дуже смачні та корисні!!!

V. Музична грамота

Робота над ритмічним рисунком

ТА – ті ті – ТА – ті ті –ТА – ті ті – ТА-ТА

(ілюстрація в підручнику)

Вдома пофантазуйте і складіть свою ритмічну схему з фруктів чи овочів

VІ. Основна частина

Перегляд та слухання уривків з мультфільму та балету Карена Хачатуряна «Цибуліно».

     Нарешті ми підібрали ключик до чарівної музичної країни. Залишилося тільки його повернути, і там – за дверима, нас чекає дуже цікавий персонаж! Хто ж він?

     Якщо від лимончика ми кривимось, то що примушує нас плакати?

     Перегляд фрагмента м/ф «Цибуліно»

        Основним сюжетом оповідання є  боротьба звичайних овочів проти «найкращих», таких як Синьйор Помидор, Герцог Мандарин, Барон Апельсин та інших.

     Основне протистояння розгортається навколо оселі бідного кума Гарбуза, яку забрав собі Синьйор Помидор.

     На поміч Цибуліно приходять інші овочі, однак всі вони потрапляють до вязниці. Там вони знайомляться з іншими овочами, зокрема Цибуліно зустрічає свого старого , вже багато рокав увязненого, батька.

     Організувавши втечу за допомогою кротів, Цибуліно та його друзі стають на чолі повстання овочів, котрі скидають уряд Принца Лимона і виганяють «експлуататорів».
 

 

- Який характер у хлопчика?

     Композитору Карену Хачатуряну дуже сподобався хлопчик Цибуліно, і він про нього створив балет.

Балет – це така музична вистава, в якій всі герої танцюють.

Перегляд фрагменту з балету «Цибуліно».

VІІ. Ритмічна хвилинка

VІІІ. Укр. нар. Пісня «Ходить гарбуз по городу» - роз., вик.

     Фрукти та овочі полюбляють всі – і дорослі, і малі. Тому й виникла народна пісня «Ходить гарбуз по городу» .

Слухання

- Який характер пісні?

Розучування

Виконання

ІX. “Ой, метелиця-зима» - виконання

X. Підсумок уроку

- З яким хлопчиком ми познайомилися на уроці?

- До якої музичної країни він нас привів?

 

doc
Додано
17 лютого 2019
Переглядів
2207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку