1 клас. "Тварини взимку".

Про матеріал
Інтегрований урок з курсу " Я досліджую світ". Тема: "Тварини взимку".
Перегляд файлу

Підготувала вчитель початкових класів  Глевахівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів   Черниш Наталія Вадимівна

 

Інтегрований урок з курсу « Я досліджую світ» з теми « Тварини взимку»

Мета:   Ознайомити учнів з основними істотними ознаками тварин; збагатити знання новими відомостями про живлення  тварин; про причини змін у житті тварин, відповідно до зміни пори року; обговорити, як можна допомогти тваринкам взимку;  розвивати вміння аналізувати та узагальнювати; розвивати вміння учнів зв′язно висловлювати свою думку; розвивати навички спілкування; сприяти розвитку допитливості; виховувати пізнавальний інтерес; турботливе ставлення до природи; старанність повагу один до одного.

 

 Очікувані результати. Учні знатимуть: як зимують тварини; які зміни відбуваються у житті тварин з приходом зими; як людина може допомогти тваринам  взимку.

Предмети, які інтегруються: природнича, математична

Обладнання: роздатковий матеріал( математичні приклади, картки із словами назвами тварин), геометричні фігури, букви,  « Шкала оцінювання»,  Лего , кубик « Блума», мультимедійна дошка, ноутбук.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 Хід уроку

І. Вступна частина

  1.Організація класу.  Привітання

Я всміхаюсь  сонечку!

Здрастуй  дороге!

Я всміхаюсь квіточці

Хай  вона росте!

Я всміхаюсь  дощику!

Лийся, мов з відра!

Друзям усміхаюся!

Зичу всім  добра!

- Діти, сьогодні у нас незвичайний урок,  до нас    завітали гості. Привітайтеся!

2.  «Девіз уроку"

Дітям пропонується перед початком роботи промовити такі слова:

 Хай сьогодні

в кожне  серце

наш урок додасть тепла,

хай прийде до нас натхнення,

 а в очах сяє доброта.

3. Обмін інформацією

- А зараз діти, послухайте віршик, з якого ви дізнаєтесь про, що буде йти мова на уроці.

Читання вірша Григорія Грайка «Чи все це здається?», який

підкаже учням, про що буде йти  мова  сьогодні на уроці:

ЧИ ВСЕ ЦЕ ЗДАЄТЬСЯ?

Корова червона,

І кінь голубий,

І біла ворона,

І кіт золотий.

Корова співає,

Кінь слуха її.

Ворона сідає

На руки мої.

А кіт, посміхаючись,

Лапку дає.

Чи все це здається,

Чи так воно є?

  - Про яких тварин згадується у вірші?

- Це звичайні тварини, чи видумані? Чому ти так думаєш?

- Чи здогадались ви, яка тема нашого уроку? (Діти висловлюють припущення).

ІІ . Основна частина

  1. Повідомлення теми і мети уроку

 

- Зараз перевіримо ваші припущення. Перед вами віконечка, які мають форму

геометричних фігур. Які це фігури? Що ви про них знаєте? (Діти називають

геометричні фігури та пригадують їхні особливості).

- Поселіть у кожне віконце свою букву та прочитайте  тему уроку.

( Тварини взимку)

- Діти, що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?

2. Вправа  « Шкала оцінювання» ( діти беруть різнокольорові стікери прикріплюють до шкали, показуючи, таким чином рівень знань їх про тварин на початку уроку, а потім повертаюсь вкінці уроку чи поповнили вони багаж знань )

      3.   Робота над новим матеріалом

        Розповідь вчителя

 

− Сьогодні ми з вами розпочнемо мандрівку в Царство диких тварин − найбільше царство на території Живої природи. У цьому Царстві проживають різні  види тварин. З окремими його мешканцями ви знайомі, з іншими − ні. Та усі вони такі ж жителі Землі, як і ми, люди. Якщо ми хочемо з ними подружитися − маємо більше дізнатись про них: хто вони, де живуть, що їдять. Адже про друзів хочеш знати більше!

      Створення проблемної ситуації.

-Давайте познайомимось з деякими тваринами, та чим вони відрізняються від інших тварин? (Паралельно на дошці з′являються зображення тварин: лисиці, ведмедя, їжака, білки, миші, мурахи, бджілка, журавель).

- Що це за тварина?

- Чим вкрите тіло?

- Де живе ця тварина?

- Хто за нею доглядає?

 Розповідь вчителя

- Лисиця, бурий ведмідь, їжак, білка, миша, мураха – це дикі тварини. Вони живуть серед природи. Люди не доглядають  за ними. Дикі тварини самі  добувають поживу, улаштовують житло, захищають від ворогів, турбуються про потомство. Багато лісових  мешканців  нічого не знають про зиму. В норах і барлогах  сплять ведмеді,  їжаки,  кроти,  миші.  Сховалися  на зиму комахи, відлетіли у вирій птахи( шпаки, лелеки, журавлі, зозулі). Проте в лісі навіть узимку не порожньо. На снігу  можна побачити  сліди звірів та птахів. Їм дуже важко жити узимку, особливо  якщо  зима дуже  морозна  й сніжна, а їжу  засипало снігом. Тваринам у цей час потрібна допомога  людини.

4. Вправа « Шифрувальники» ( Робота у групах)

- Дізнайтеся, якими ласощами люди підгодовують диких тварин узимку розв′язавши приклади та назву ласощів запишіть скориставшись цифровим алфавітом.

( виконання  завдання дітьми)

5. Вправа «  Нагодуй тваринку»

- На дошці прикріплені картинки із зображенням тварин та кормом. Віднайдіть  серед  запропонованих страв, ту якою буде ласувати тваринка.

    Кора і гілки                                 птахи

 Насіння і  ягоди                           білки

 Горіхи                                          кабани

 Жолуді                                         лосі, зайці, олені

6. Дидактична гра « Що потрібно тварині?» (Лего)

- За допомогою цеглинок визначимо, що потрібно тварині для життя на землі.

( Наприклад:  діти називають повітря, вчитель запитує з яким кольором асоціюється повітря- блакитним)

ІІІ. Фізкультхвилинка « Танці тварин на галявині»

ІV. Узагальнення і систематизація знань

  1. Дидактична гра « Де живуть тварини?»( Lerning.apps.org)
  2. Завдання від тварин « Розв′язання задач жартів» ( Відповіді дітей у русі)
  • Довжина стрибка  зайця  3 м.  Скільки треба  разів стрибнути зайцеві, щоб  подолати 9м? 6м?
  • Білочка на зиму заготовила 30 горіхів. Скільки десятків горіхів заготовила білочка на зиму?
  1. Вправа «Віднови слова»

Пропоную вам пограти у гру. У вас записані  слова назви тварин, у яких пропущені  букви, що позначають на письмі голосні звуки. І запишіть їх.

  •  Зачитайте назви яких ви отримали?
  • Поясни до якої  групи тварин  належить?
  • Розкажи, як ти допоможеш  цій  тварині взимку.

V. Підсумок  уроку

  1.  Гра  « Танграм»

- Складіть у своїй  групі  тварину, яка вам найбільше запам′яталася та сподобалася. Презентуйте цю тваринку!

- Що ви знаєте про цю тварину?

- Де вона проживає?

 -Чи потрібна взимку допомога цій тварині?

 -Як би ви вчинили, коли побачили її у зимовому лісі?

2. Вправа « Кубик Блума»

3. Вправа « Шкала оцінювання»

docx
Додав(-ла)
Черниш Наталія
Додано
13 березня 2020
Переглядів
930
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку