1 урок в 3 класі "Єдність через дружбу"

Про матеріал
Виховний захід "Єдність через дружбу" спрямований на поглиблення, узагальнення знань учнів початкової школи про Україну, згуртування дітей в колективі через співпрацю, взаємодопомогу. Урок можна провести як 1 урок після літніх канікул, а також протягом року, використавши деякі його елементи.
Перегляд файлу

1 урок в 3 класі «Єдність через дружбу»

Мета. Поглибити знання учнів про Україну як частину Європи. Розвивати емоційний інтелект, зв′язне мовлення, мислення дітей, вміння будувати взаємні стосунки на толерантній основі, вчити продуктивно співпрацювати  в групі. Формувати національну свідомість, відчуття приналежності до України, усвідомлення себе українцем. Виховувати любов до рідного краю, відповідальність, порядність, гідність, звичку уважно ставитися до товаришів, вміння говорити добрі і гарні слова, допомагати товаришеві у складній ситуації.

Обладнання: зображення смайликів  з різними емоціями, зображення країн, атлас, картки-пазли, картки зі словами, ватман фото дітей

Хід заняття

І. Організаційний момент.

1. Вправа «Очікування»

- Вітаю всіх у нашому класі в цей святковий день! День Знань – це свято, що дарує нам  яскраві враження і переживання, нові надії і сподівання. Воно об′єднує учнів, батьків, учителів після тривалої розлуки, літніх канікул. Ми на останньому уроці в минулому навчальному році виготовляли квіти, на яких писали свої очікування від літа. Зараз пропоную забрати свої квіти та згадавши очікування поділитись, що збулось, а що ні.

2. Психологічне налаштування «Вибух емоцій»

- Літо закінчилось і настала пора шкільного життя. Кожен з вас прийшов сьогодні в школу, в наш клас з якимсь настроєм. А який це настрій ми зараз дізнаємось. Для цього стаємо у коло і закриваємо долонями обличчя. В цей час я читатиму вірш. По закінченню ви різко відкриваєте обличчя і показуєте вираз обличчя, яке говоритиме нам про ваш настрій, з яким ви прийшли до школи.

Похожее изображение

До школи

Останній день канікул, 
Мов свічка, догорів. 
Готуйтеся до праці, 
Маленькі школярі.
Ідіть завжди до школи 
Веселі, не сумні,
Шукайте щастя, долі 
В науці, у знанні.
Наука дасть вам силу 
Дістатись до мети, 
А Україні милій
В потребі помогти.

(Р. Роляник)

- А тепер шукаємо собі пару по виразу обличчя і сідаємо в парі за парти:

сумний – веселий

спокійний – спокійний

 

-Під час роботи ви будете підтримувати, підбадьорювати один одного. В кого гарний настрій намагається допомогти у складній ситуації тому хто без настрою.

ІІ. Актуалізація опорних знань

1.Гра « Впізнай країну»

- Хто з вас був влітку за кордоном?

- Хто дивився фільми про зарубіжні країни?

- Хто розглядав журнали країн світу?

- Чи зможемо ми впізнати країну за якимось речами, предметами?

- По зображенню спробуймо назвати, яка це країна

Картинки по запросу ейфелева вежа

Франція ( Ейфелева вежа)

 

 

https://lifeimg.pravda.com/images/doc/a/c/ac5bc76-spanish-fans.jpg

Іспанія (Кольорові віяла для жінок розписані вручну)

https://lifeimg.pravda.com/images/doc/9/0/906a6d1-greek-evil-eye-charms.jpg

Греція (Прикраса Зле око -  столітній пам'ятник грецької історії)

 

https://lifeimg.pravda.com/images/doc/a/3/a398d00-dale-of-norway.jpg

Норвегія(Трикотажний светр з орнаментом)

 

Картинки по запросу біг бен

Англія (Біг-Бен - годинникова вежа)

2. Повідомлення теми, мети заходу

- Це країни Європи. Наша Україна теж відноситься до Європи. Що ми знаємо про свою державу. За якими речами, предметами, можна впізнати нашу країну? Ось про це сьогодні йтиме мова, але пам’ятайте , що переступаючи поріг нашої школи, ви кожного дня зустрічаєтесь у класній кімнаті, вас спільні завдання, інтереси, радощі, тривоги,усі вас називають класом, кожний з вас є розумний працьовитий, здібний і талановитий. Тому щоб вдало результативно сьогодні попрацювати потрібно допомагати один одному, говорити добрі і гарні слова, допомагати товаришеві у складній ситуації.

 

ІІІ. Основна частина

1.Флешмоб «Живі букви»

- Перш ніж говорити про Україну, давайте перевіримо чи вмієте ви читати і складати назву своєї Батьківщини. Спробуймо скласти слово «Україна» з самих себе.

-Якщо не вистачить учнів чи зможемо ми скласти слово? Ні.  Це є доказом того, що якщо ми разом йдемо до однієї цілі, то матимемо гарний результат.

(Діти виходять і зображують букви з допомогою своїх тіла, рук, ніг)

У – 1 дитина

К – 1 дитина

Р – 1 дитина

А – 2 дитини

Ї –  1 дитина

Н – 2 дитини

А – 2 дитини

 

2.Перегляд відеоролику «Моя країна Україна". Пісня від дитячого журналу "Пізнайко"

https://youtu.be/3phkrzppliA

 

3.Створення карти України «Пазли - області»

- Перед вами атлас з картою України. Створимо свою географічну карту. З окремих частинок – пазлів, розфарбованих певним кольором зідно рельєфу, приклеємо на ватмані пазли. Кожен пазл це окрема область.

 

 

 https://subject.com.ua/lesson/nature/1klas/1klas.files/image090.jpg

-Якщо б не було хоча б одного пазла-області чи була б у нас вся карта? Ні. Єдність через спільні зусилля, співпрацю, дружбу допомогли нам у виконанні завдання.

4. Вправа « Мікс слів» (робота в парах)

З окремих частинок-слів скласти речення, приклеїти на ватман навколо карти.

 

Україна – держава, розташована в центральній частині Європи.

 

Найбільші міста держави – Київ, Харків, Дніпропетровськ, Донецьк, Одеса, Львів.

 

Столиця України Київ – одне з найстаріших міст Європи та світу.

 

Багатовікову історію має національна страва -  український борщ.

Наша країна омивається Чорним та Азовським морями.

Найбільші річки України – Дніпро, Дністер, Південний Буг, Сіверський Донець.

Український народ має герб – Тризуб.

Державний  прапор України  жовто-блакитний.

Найвища точка гора Говерла

Україна може пишатися своїм талановитим, працьовитим та миролюбним народом.

ІІІ. Заключна частина

1.Створення фото колажу

На своєму фото написати свої  відчуття,які виникли в кінці уроку стосовно свого класу, товаришів і прикріпити на карту.

-Ми є українцями і дивлячись на нашу карту розуміємо, що ми є одним цілим,дружною шкільною сім’єю,частиною своєї України.

2.Рефлексія

Знову стати в коло, затулити долонями обличчя і на рахунок три відкрити. В парі подивитись один на одного чи змінився настрій з поганого на хороший, чи справились з завданням.

-Будемо продовжувати підтримувати один одного, працювати в колективі, бути дружними. Карту свою ми доповнюватимемо надалі протягом року (допишемо сусідів, річки, домалюємо рослин і тварин та ін.). І з такими гарними емоціями всі разом дружно вступаємо в новий навчальний рік.

docx
Додано
28 серпня 2019
Переглядів
966
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку