10 клас. Контрольна робота №1
Українська мова як суспільне явище. З історії розвитку української мови. Сучасна українська мова як вища форма існування національної мови
І варіант
1.Назвіть усі норми української літературної мови.
2.Мовний суржик - це…
3.Визначте особливості діалогічного мовлення.
4.Назвіть діалекти української мови
5.Розкажіть про колоритно-стильові різновиди мовлення.
6.Позначте рядок, у якому всі слова пишуться з апострофом
А м…ятний, пів…яблука, п…янкий, сер…йозний
Б п…тдесят, в…юнкий, хвил…ястий, зв…язок
В зів…ялий, прем…єра, п…єдестал, м…яч
Г возз..єднання, різьб…яр, полум…яний, пів..яблука
7.Подвоєння НН треба писати в усіх словах рядка
А орли..ий, ешело..ий, смач..ий, страше..ий
Б невблага..ий, скля..ий, деревя..ий, обіця..ий
В леви..ий, довгожда..ий, греча..ий, соколи..ий
Г лимо..ий, сті..ий, щоде..ий, натхне..ий
8.Граматичну помилку допущено в словосполученні
А яскравіші декорації Б щонайсучасне трактування
В найвиразніший монолог Г краща інсценізація
9.Літеру И треба писати на місці обох пропусків у рядку
А Пр..дніпровська залізниця, пр..вабливі ціни
Б кадрове пр..значення, пр..звище секретаря
В пр..зупинити виробництво, пр..чудовий ранок
Г виконати пр..погано, подарунковий пр..мірник
10.Літеру И треба писати в усіх термінах рядка
А д..ректор, тр..кутник, зош..т, штр..х
Б ц..ркуль, сист..ма, географ..я, геометр..я
В математ..ка, б..олог..я, ф..з..ка
11.Відредагуйте речення й запишіть правильно.
Кожний персонаж поеми має свої індивідуальні особливості.
Мій товариш уживає в мовленні місцеві слова й діалектизми.
12.Висловіть власну думку на тему «Мій улюблений навчальний предмет» (8-10 речень).
Контрольна робота №1
Українська мова як суспільне явище. З історії розвитку української мови. Сучасна українська мова як вища форма існування національної мови
ІІ варіант
1.Назвіть форми літературної мови.
2.Екологія української мови –це…
3.Назвіть колоритно-стильові різновиди мовлення.
4.Визначте особливості монологічного мовлення.
5.Назвіть стилі української мови.
6.Позначте рядок, у якому всі слова пишуться з апострофом
А в..язкість, об..ява, тьм..яний, надвнчір..я
Б дев..яносто, черв..як, св..ятковий, перев..язати
В верб..я, в..юни, б..ються, ін..єкція
Г різьб..яр, Лук..янович, цв..яшок, розз..явити
7. Подвоєння НН треба писати в усіх словах рядка
А тьмя..ий, гартова..ий, благослове..ий, пиш..ий
Б невблага..ий, райо..ий, ешело..ий, здорове..ий
В безіме..ий, кури..ий, електро..ий, лебеди..ий
Г зв’яза..ий, надув..ий, моното..ий, радіс..ий
8.Граматичну помилку допущено в словосполученні
А якнайкраща постановка В феєрична вистава
Б найвиразніше декламування Г прибігти найпершим
9. Літеру И треба писати на місці обох пропусків у рядку
А пр..фронтова зона, пр..бічники виступаючого
Б образливе пр..звисько, вологе пр..бирання
В пр..красний краєвид, пр..пинити розмови
Г розмовляти пр..мхливо, виділити пр..фікси
10.Літеру И треба писати в усіх термінах рядка
А д..ректива, тр..метровий, зш..ток, ант..под
Б ц..ркулярка, сист..матичний, фразеолог..я
В математ..чний, б..олог..чний, х..м..я
11.Відредагуйте речення й запишіть правильно.
Необхідно вивчати народний фольклор рідного краю.
Вибір майбутньої професії – моя особиста справа.
12.Висловіть власну думку на тему «Моя майбутня професія» (8-10 речень).