10 клас. Контрольна робота за розділом "Поезія другої половини XIX століття" (Ш. Бодлер, П. Верлен, А. Рембо)

Про матеріал

Комплексна контрольна робота (тестові завдання, відкриті питання) передбачає перевірку знань учнів з теми "Поезія другої половини 19 століття. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці"

Перегляд файлу

10 клас

КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ТЕМИ «ПОЕЗІЯ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XIX СТ.»

I. Тестові завдання (8 б.)

1. З чого почалося свідоме життя Ш.Бодлера?

А) з бунту проти сім’ї і сімейного деспотизму;

Б) з навчання у ліонському і паризькому ліцеях;

В) з читання курсу лекцій у Бельгії.

2. З якими літературними напрямами пов’язана творчість Бодлера?

А) символізмом;

Б) романтизмом і символізмом;

В) романтизмом і реалізмом.

3. Протягом якого часу створювалася збірка «Квіти зла»?

А) протягом захоплення революцією 1848 р.;

Б) протягом усього життя;

В) протягом переходу від одного літ. напряму до другого;

4. Який прояв романтизму домінував у творчості Бодлера?

А) оптимістичний, життєстверджуючий;

Б) байронічний;

В) революційний, політично спрямований.

5. Птах у вірші «Альбатрос»  – це

А) символ поета та його долі;

Б) символ морської безмежності;

В) символ людської свободи і волі.

6. Хворобливий душевний стан, спричинений ворожою ідеалу

дійсністю – це

А) сугестія;

Б) сплін;

В) осяяння.

7. Яку збірку П.Верлен вважав своїм найкращим творінням?

А) «Пісня чистого кохання»;

Б) «Галантні свята»;

В) «Сатурналії».

8. Творчість Верлена – це синтез

А) романтизму і імпресіонізму;

Б) романтизму і символізму;

В) символізму і імпресіонізму.

 

9. Найперше, за Верленом, у поезії

А) відтінки і півтони;

Б) музика у слові;

В) строгий добір слів.

10. Вірш, у якому в повній мірі відбивається звуконаслідування

А) «Плаче моє серце»;

Б) «Осіння пісня»;

В) «Поетичне мистецтво».

11. Найважливіші принципи поезії сформульовано у творі

А) «Осіння пісня»;

Б) «Поетичне мистецтво»;

В) «Підспів під Поля Верлена».

12. Картини природи у зрілій творчості П.Верлена

А) концентруються довкола осені й осінніх дощів;

Б) переростають у «пейзажі душі»;

В) вирізняються реалістичністю зображення.

13. Що було невіддільним від способу життя А.Рембо?

А) дружба з Полем Верленом;

Б) постійні втечі з рідного міста;

В) палке бажання боротися разом з Паризькою комуною.

14. Творчість А.Рембо тривала

А) п’ять років;

Б) п’ятнадцять років;

В) чотири роки.

15. Звідки повертається на батьківщину тяжко хворий Рембо?

А) з Африки;

Б) зі Швейцарії;

В) з Італії.

16. Вірш, який на думку Рембо, має викликати певні кольорові відчуття й відтінки

А) «П’яний корабель»;

Б) «Голосівки»;

В) «Осяяння».

 

 

II. Розгорнуті відповіді на питання (4 б.)

  1. Поясніть зміст назви збірки «Квіти зла».
  2. Чому вірші Поля Верлена називають «Пейзажами душі»?
  3. Чому виникають труднощі при перекладі верленівських поезій?
  4. «Метеор європейської поезії».

 

 

docx
Додано
18 січня
Переглядів
195
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку