10 захоплюючих та неповторних залізничних маршрутів з усього світу

Про матеріал
Історія залізничного транспорту налічує близько 500 років. Багато залізничних доріг, які проходять повз прекрасні пейзажі, до недавнього часу були популярною формою пасажирського транспорту. Але з винаходом літаків, ці красиві, а часом і зрадницькі маршрути зазвичай перетворюються на туристичні визначні пам’ятки. Відеопрезентація може бути використана також в 9-ому класі....
Зміст слайдів
Номер слайду 1

10 захоплюючих та неповторних залізничних маршрутів з усього світу http://vsviti.com.ua/collections/18902 - (35 фото)

Номер слайду 2

Історія залізничного транспорту налічує близько 500 років. Багато залізничних доріг, які проходять повз прекрасні пейзажі, до недавнього часу були популярною формою пасажирського транспорту. Але з винаходом літаків, ці красиві, а часом і зрадницькі маршрути зазвичай перетворюються на туристичні визначні пам’ятки.

Номер слайду 3

1. Конканська залізниця (Konkan Railway), Індія. Конканська залізниця – це залізнична лінія, яка проходить вздовж узбережжя Конкан, Індія. Вона тягнеться від селища Токур (Thokur), розташованого недалеко від міста Мангалуру (Mangalore) в штаті Карнатака (Karnataka) до залізничної станції Роха (Roha), що знаходиться в штаті Махараштра (Maharashtra) через Гоа, уздовж західного узбережжя Індії і гірського ланцюга під назвою Західні Гати (Western Ghats).

Номер слайду 4

Конканська залізниця вражає своєю красою, як місцевих, так і іноземних туристів. Мандрівники можуть насолодитися приголомшливими видами: пляжами Аравійського моря, бурхливими водоспадами, далекими горами – і це лише деякі приклади тих пейзажів, які можна побачити, подорожуючи конканською залізницею з Мумбая в Гоа.

Номер слайду 5

2. Непохитний Альпініст (Rocky Mountaineer), Канада. Туристична компанія «Непохитний Альпініст» пропонує більше 45 пакетів відпочинку в Канаді і чотири унікальні залізничні маршрути – три поїздки на поїзді через Британську Колумбію (British Columbia) і Альберту (Alberta) в Банф (Banff), Лейк Луїз (Lake Louise), Джаспер ( Jasper) і Калгарі (Calgary), і одну екскурсію поїздом від Ванкувера до Вістлера (Whistler). Цей всесвітньо відомий, розкішний поїзд проходить в денний час через красу дикої Західної Канади і є кращим способом помилуватися величчю Канадських Скелястих гір (Canadian Rockies). У 2013 році «Непохитний Альпініст» вводить новий триденний залізничний маршрут, Прибережний Проїзд (Coastal Passage), з’єднує Сіетл і Канадські Скелясті гори.

Номер слайду 6

У 2005 році «Непохитному Альпіністу» було присвоєно звання «Краще враження від подорожі на поїзді в світі» (World’s Leading Travel Experience by Train). У 2006 і 2007 роках на премії «Світові Подорожі» (World Travel Awards), «Суспільство Міжнародних Залізничних Мандрівників» (Society of International Railway Travelers) включило його до списку «25 кращих поїздів світу» (World’s Top 25 Trains), а в 2007 році журнал «National Geographic» визнав його заслуги в наданні одної з «Найкращих Подорожей у Світі» (World’s Best Journeys).

Номер слайду 7

У 2009 році «Товариство Американських Авторів книги про подорожі» (Society of American Travel Writers), найбільша організація професійних журналістів і фотографів, визнала поїздку на «Непохитному Альпіністі» найкращою поїздкою у світі.

Номер слайду 8

3. Поїзд Арго Герді (Argo Gede Train Railroad), Індонезія. На відрізку шляху від Джакарти (Jakarta) до Бандунга (Bandung) курсують всього два потяги: Парахянган Експрес (Parahyangan Express) і поїзд адміністративного класу Арго Герді.

Номер слайду 9

Тригодинна поїздка в Бандунг на поїзді Арго Геде є особливо комфортною. Протягом цієї подорожі ви зможете насолодитися видами дивно пишних пейзажів гір і долин. Поїзд впевнено їде по рейках, що знаходяться над рівнинами. Ви проїдете через чарівну вервечку чайних плантацій, рисових полів, каскадних струмків і пасторальних сіл.

Номер слайду 10

4. Залізниця «Юнгфрау» (Jungfrau Railway), Швейцарія. У ході цієї унікальної екскурсійної поїздки по кільцевому маршруту по сучасній зубчастій залізниці ви спочатку відвідайте гірський перевал Клайн-Шайдег (Kleine Scheidegg), розташований на висоті 2061 метрів, біля підніжжя знаменитого північного схилу гори Ейгер (Eiger North Wall). Звідси залізниця «Юнгфрау» піднімається на залізничну станцію Ейгерглетшер (Eigergletscher), знамениту своїм гірським рестораном і псярнями, в яких містяться полярні собаки.

Номер слайду 11

Подальший маршрут пролягає через тунель Айгер до станцій на Айгерванд (Eigerwand) і Айсмір (Eismeer), на кожній з яких поїзд затримується на п’ять хвилин. Туристи можуть насолодитися захоплюючими видами, що відкриваються через великі вікна спостереження, висічені в твердих альпійських скелях.

Номер слайду 12

А потім ви прибудете в Юнгфрауйох (Jungfraujoch), в саме серце чудового крижаного світу, що знаходиться на вершині Європи! Чудові краєвиди простягаються аж до вершин гір Вогези (Vosges Mountains) у Франції і Шварцвальда (Black Forest) у Німеччині. З Юнгфрауйох починається Великий Алечський льодовик (Great Aletsch Glacier), довжиною 22 кілометри, який є найдовшим крижаним потоком в Альпах і Вершиною Європи.

Номер слайду 13

5. Залізнична компанія Ровос Рейлі (Rovos Rail), Південно-Африканська Республіка. Ровос Рейлі це приватна залізнична компанія, що оперує на маршруті, що починається на станції столичного парку (Capital Park Station) у Преторії (Pretoria), Південна Африка. «Суспільство Міжнародних Залізничних Мандрівників» постійно називала потяг «Гордість Африки» (Pride of Africa), одним з «25 кращих поїздів світу» через його чудові приміщення, величезний простір, послуги, харчування і прекрасні пейзажі, якими можна насолодитися, зійшовши з нього.

Номер слайду 14

Поїзд пропонує три типи житлових номерів, найменшим з них є Пуллман (Pullman), розмір якого становить 7 квадратних метрів, а найбільшим є Королівський люкс (Royal Suite), який займає половину вагона або 16 квадратних метрів. У всіх номерах є душова кабінка, раковина і туалет. У Королівському люксі також є ванна в стилі вікторіанської епохи. Потяги-готелі Ровос Рейлі регулярно ходять по різних маршрутах по всьому півдню Африки, від Південної Африки до Намібії і Танзанії. Потяги складаються з відновлених вагонів компанії «Залізні Дороги Родезії» (Rhodesia Railways) з двома вітальнями, двома вагонами-ресторанами, приватними спальними відсіками, в кожному з яких є окрема ванна кімната.

Номер слайду 15

6. Залізниця Куранда-Сценик (Kuranda Scenic Railway), Австралія. Залізниця Куранда-Сценик це назва залізничної лінії, яка проходить від міста Кернс (Cairns), в штаті Квінсленд (Queensland), Австралія до прилеглого місту Куранда. Туристичний залізничний маршрут зміїться вгору по гірському масиву Макалістер (Macalister Range) і більше не використовується для регулярних пасажирських перевезень.

Номер слайду 16

Перед своїм прибуттям до Куранде він проходить через передмістя Стратфорда, під назвою Фрешуотер (зупинка на станції Фрешуотер) і Редлінч (Redlynch). Лінія використовується для деяких транспортних послуг та інших пасажирських перевезень, таких як мотовози компанії «Саваннахландер» (Savannahlander). Довжина залізниці становить 37 кілометрів. Поїздка від початку до кінця шляху займає приблизно 45 хвилин. Тропічні сади залізничної станції Куранда є відомою пам’яткою в цій області. Спускаючись вниз по схилу, залізничні колії прорізають Національний парк Баррон-гордж (Barron Gorge National Park). 

Номер слайду 17

7. Аутенікуа Чу-Тджо (Outeniqua Choo Tjoe), Південно-Африканська Республіка. Аутенікуа Чу-Тджо був останнім, постійно діючим пасажирським паровозом в Африці, який припинив свою роботу в 2009 році. Будівництво залізниці було завершено в 1928 році, вона зв’язує міста Джордж (George) і Найсне (Knysna), розташовані в Західно-Капській провінції (Western Cape), Південно-Африканська Республіка.

Номер слайду 18

Протягом тригодинної подорожі поїзд зупинявся в таких містах як Уілдернесс (Wilderness), Гукамма (Goukamma), і Седжфілд (Sedgefield). Мальовничий 67-кілометровий маршрут обіймає порізане узбережжя Садового Маршруту (Garden Route) перш, ніж завершити подорож, пройшовши через міст над лагуною в Найсне. У 1992 році цей маршрут був офіційно оголошений залізницею і знаходиться під захистом держави. У той час по цій залізниці перевозилося близько 40 000 пасажирів на рік. Через десять років кількість перевезених пасажирів зросла до 115 000 пасажирів на рік, причому 70 з них були іноземними туристами.

Номер слайду 19

8. Залізнична лінія Альбула-Берніна (Albula-Bernina Railway Line), Швейцарія. Залізнична лінія Альбула – Берніна обслуговується компанією «Ретийська Залізниця» (Rhaetian Railway), швейцарською транспортною компанією, яка володіє найбільшою мережею всіх приватних залізниць у Швейцарії. Найбільш відомими поїздами на залізничній лінії Альбула – Берніна є «Льодовиковий Експрес» (Glacier Express) і «Бернінський Експерсс» (Bernina Express). Перетинаючи швейцарські Альпи, Бернінський Експерсс з’єднує швейцарське місто Кур (Chur) або Давос (Davos) з містами Поскьяво (Poschiavo) і Тірано (Tirano) в Італії.

Номер слайду 20

Протягом більшої частини свого шляху, поїзд також проходить повз і через місця, занесені до списку Всесвітньої Спадщини ЮНЕСКО, відомі як «Ретийська залізниця, що проходить по ландшафту в Альбулі / Берніні» (Rhaetian Railway in the Albula / Bernina Landscapes).

Номер слайду 21

Льодовиковий Експрес доходить з міста Церматт (Zermatt) в місто Давос або Санкт-Моріц (St Moritz) приблизно за сім годин. Льодовиковий Експрес, який циркулює з 1930 року був названий «найповільнішим експрес-потягом у світі». Він рухається зі швидкістю 36 кілометрів на годину. Поїздка на льодовиковому Експресі, це подорож, що триває сім з половиною годин, в ході якого поїзд перетинає 291 міст, 91 тунель і проїжджає через перевал Оберальп (Oberalp Pass) у найвищій його точці, на висоті 2033 метрів. Залізничні лінії Альбула і Берніна були спільно оголошені місцем Всесвітньої Спадщини в 2008 році. Поїздка на Бернінському Експресі це чотиригодинна подорож по залізниці через це місце Всесвітньої Спадщини, в ході якого поїзд перетинає 196 мостів, проїжджає крізь 55 тунелів і долає перевал Берніна (Bernina Pass) у найвищій його точці, на висоті 2 253 метрів. Берніна Експрес йде під 7 відсотковим ухилом.

Номер слайду 22

9. Залізниця Ла-Мюр (Chemin de Fer de La Mure), Франція. Залізниця Ла-Мюр це туристична залізниця у департаменті Ізер (Isère) поблизу міста Гренобль (Grenoble), Франція. До неї можна легко дістатися дорогою з Гренобля, або сівши на один з потягів, що ходять по лінії Національної Компанії Французьких Залізниць (SNCF) до міста Гап (Gap). Після загрози закриття в середині 1970-х років, лінія була врятована через нафтову кризу, отримавши шанс на подальше життя, щоб стати однією з кращих туристичних залізниць в Європі із захоплюючими видами на греблі, озера, і гірські пейзажі.

Номер слайду 23

10. Залізниця «Конвей Сінік Рейлроуд» (Conway Scenic Railroad), СШАЗалізниця Конвей Сінік це культурно-історична залізниця у Норт Конвей (North Conway), в штаті Нью-Гемпшир (New Hampshire). На залізниці працюють два історичні залізничні маршрути: лінія Норт Конвей в Конвей, яка раніше була частиною Конвейского відділення залізниці Бостон і Мен (Boston and Maine Railroad); і лінія з Норт Конвей через Кроуфорд Ноч (Crawford Notch) у Фабіан (Fabyan) , яка колись була частиною гірськострілецької дивізії Залізниці центрального Мена (Mountain Division of the Maine Central Railroad).r

Номер слайду 24

Бонус: Маршрут Ченнаї-Рамешварам (Chennai-Rameswaram Route), ІндіяЄдиний спосіб дістатися до острова Рамешварам, що знаходиться на південному узбережжі Індії, пролягає через небезпечний шлях, за маршрутом Ченнаї – Рамешварам. Маршрут Рамешварам пролягає уздовж південного узбережжя Індії, перетинаючи морський міст Рамешварам, побудований над Індійським океаном. Через переважання сильних вітрів, поїздка може зайняти більше п’ятнадцяти хвилин і цей маршрут був місцем події багатьох нещасних випадків.

Номер слайду 25

Ось так можна реанімувати старі залізничні лінії, прокласти захоплюючі маршрути!!!Мандруймо!!!!!!!

pptx
Додано
11 травня 2020
Переглядів
909
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку