Розробка позакласного заходу
вчителя 1 класу
Новогродівського ЗЗСО №9 I- II ступенів
Донецької обл.
Мюзікл «100 днів у колі друзів»
Мета: поглибити і розширити поняття у дітей про дружбу, навчити дружити і толерантно ставитися до інших. Допомогти правильно вибирати друзів, знайомитися, спілкуватися і товаришувати. Сприяти зародженню дружнього колективу в класі. Розвивати сценічні, творчі, культурні можливості учнів. Виховувати повагу до школи, вчителя.
(відео додається)
ХОР: Даша, Стас, Данило, Лєра, Женя,
Карина, Вероніка, Толя, Матвій
Всі діти стоять в 3 ряди на сходинах.
Вчитель: (звучить фонова музика про школу)
- 100 днів навчання у школі.
Непомітно і швидко минає час.
Діти, а якими для Вас були ці 100 днів?
Карина: В школі так крутезно.
Толік: А я так намучився поки вчив букви.
Даша: А я вже навчилася читати.
Женя: У мене є тепер 12 нових друзів.
Матвій: А мені завжди подобається в школі.
Лєра: А мені дуже подобається англійська мова
Вероніка: 100 днів це ще мало. Попереду буде багато раз по 100.
Стас: А люблю бігати і стрибати з друзями на перервах
Вчитель: А це – немало! Насправді, ми навчилися вітатися, правильно сидіти за партою, піднімати руку і ще багато чого.
- За 100 днів навчання у школі Ви, діти, однозначно змінилися. По-перше, навчилися ділитися своїми думками; по-друге, стали більш допитливими; а по-третє, і це головне. - здружилися.
-А я без Вас, діти, не уявляю свого життя. Ви моє натхнення, ви моя радість, Ви мої курчата.
- Сьогодні ми повідаємо історію про дружбу і курчат, які точно знають, як перетворити пихатого знайомого на найкращого друга.
Пісня : « Ми друзі».
привітним будь і не сварись.
А просто, просто так,
це дружби добрий знак. 2раза.
2. Товаришам допомагай,
в лиху годину захищай.
А просто, просто так,
це дружби добрий знак. 2раза.
3. Разом співай, разом танцюй
і друзям посмішку даруй
А просто, просто так,
це дружби добрий знак. 2раза.
Матвій:(Голосно вигукує) Курча в клітиночку.Рок-опера.
Ілона: Доброго ранку і доброго дня
Розкажемо, друзі, історію про курченя !
В гарнім- прегарнім будиночку,
В зеленім кашкетику в клітиночку.
Гарне, прегарне курчатко жило.
Дуже воно симпатичне було.
Музика. Хор співає.
В гарнім-прегарнім будиночку, |
В гарнім клітчатім будиночку. |
Миле курчатко в клітиночку |
В зеленому кашкетику жило. |
|
Па-па-ра-па-па Па-па-ра-па-па Па-па-ра-па. |
Тільки каштет у клітиночку |
У зелененьку клітиночку, |
У зелененьку клітиночку |
Любило дуже воно. |
Лєра: В гарнім прегарнім будиночку,
В гарнім крапчастім будиночку,
Курчатко в горошок і цяточку
Неподалечку жило.
Музика Хор. |
В гарнім прегарнім будиночку, |
В гарнім крапчатім будиночку, |
Миле курчатко в цятиночку |
Неподалечку жило. |
|
В цятку воно і в горошок, |
Все у дрібненький горошок. |
В горошок, в горошок, в горошок. |
Таке симпатичне було. |
Курча в горошок: А давай дружити. Зараз, зараз же дружити.
Курча в клітиночку. –Неа!
Курча в горошок: А чому? Чому?
Курча в клітиночку: Бо ти курчатко в горошок. Анітрохи на мене не схоже.
Курча в горошок:О-о! (сумно)
Курча в клітиночку. Тільки такого, саме такого. Тільки такого. Саме такого саме такого як я. Дружба чекає моя.
Співає Курча в клітиночку : |
Тільки такого, саме такого, |
|
Тільки такого, саме такого |
|
Як я. |
|
Тільки такого, саме такого, |
|
Дружба чекає моя. |
|
(сміється) |
|
Тільки такого, саме такого, |
|
Дружба чекає моя. |
Соня:
В домі у смужечку, смужечку
В горниці також у смужечку.
Миле курчатко у смужечку неподалеку жило.
ХОР: В домі у смужечку, смужечку |
В горниці також у смужечку. |
Миле курчатко у смужечку |
Поруч смугасте жило. |
Курча в клітинку співає.
Тільки такого, саме такого, |
Тільки такого як я. |
Курча у смужечку: Такого як я? Давай з тобою дружити.
Курча в клітиночку: –Ні.
Курча в смужечку Ае. А чому? Чому?
Курча в клітиночку: Бо ти курчатко в смужечку. Анітрохи на мене не схоже.
Клітинка з смужечкою не дружать.
Курча у смужечку: А-а! ( сумно)
Курча в кліт.співає: |
Тільки такого, саме такого, саме такого як я, чекає дружба моя. |
Музика.
Карина В гарнім-прегарнім будиночку
В гарнім будинку у квіточки,
Лєра: Миле курчатко у квіточки.
Неподалеку жило.
(Курча в клітиночку проходить повз)
Курча в квіточку:- Як я?
Курча в клітиночку: (показує)
На шапочці квіточки, на курточці квіточки,
На мене не схоже не скілечки.
Ні, тільки кашкетик зелений, і тільки такий як у мене.
Тільки такого дружба чекає моя.
Курча в клітиночку співає: + ХОР |
Тільки такого, Тільки такого Саме такого, Саме такого Тільки такого такого як я. А-А-А-А ША Тільки такого Тільки такого Тільки такого А інші мені ні до чого. Щоб ми були Як дві краплі води. -Ой накоїш біди.
|
Музика
Збігаються всі курчата(3)
В горошок: Ви таке бачили?
Він зі мною не хоче дружити.
В квіточку: І зі мною він не подружився. Сказав, що забагато у мене квіточок.(ображено)
В смужечку: А мені сказав, що клітинка з смужечкою не схожі.
І тому з смужечкою він не дружить.(плаче)
Вчитель: Курчатка не плачте. Він і мені сказав, що не хоче книжечки читати, і не хоче він писати і літери не хоче знати. А ще сказав, що рахувати теж не буде. Йому це не потрібно.
-Курчатко у смужечку, курчатко у квіточку, курчатко у цяточки – не сумуйте.
Курчатко в горошок: А давайте про нього заспіваємо пісню.
Пісня « Нехочуха»
Я не хочу спати, книжечки читати, Ліжко застеляти теж не хочу я! Хочу я співати, грати, танцювати, Не-не-нехочуха я! Не-не-нехочуха я! Я! Приспів: Нехочуха, нехочуха, Бо заклало мені вуха! Нехочуха, нехочуха, Нехочуха я! Нехочуха, нехочуха, Бо заклало мені вуха! Не-не-нехочуха я! Не-не-нехочуха я! Я!
Я не хочу знати, літери писати, Цифри рахувати теж не хочу я, Хочу я співати, грати, танцювати, Не-не-нехочуха я! Не-не-нехочуха я!Я!
|
|
Вчитель: Хотілось, курчата, щоб він Вас почув.
Музика (тривожна)
Курча в клітиночку підходить до води, дивиться у воду.
Курча в клітиночку:
Ой, курчатко в клітиночку
У зеленім кашкеті в клітиночку.
Дай я тебе обійму.
Лапку тобі протяну. (падає у воду)
Ой, я тону, я тону.
Музика
Ой я тону, я тону.
Ой я так захлинусь.
Ой, я іду в глибину,
Ой, а чому це, чому..чому
Я тону, я тону.
ХОР:
Тоне курча в клітиночку, |
||||||
Тоне кашкетик в клітиночку. |
||||||
Врятуйте, врятуйте, |
||||||
З біди визволяйте. |
||||||
|
В горошок- Тримайся, тримайся, курча в клітиночку.
В смужечку: Ми врятуємо тобі життя.
Музика
(Витягують, роблять масаж)
В горошок: Він захлинувся.(тривожно)
В квіточку – Він потонув.(сполохано)
В смужечку-Потонув? ( не вірячи)
В клітинку-Я не потонув. Я думаю.( спокійно)
В квіточку- Про що?
В клітинку- Про всіх нас. В клітиночку,
В смужечку- в кашкетику
В клітинку-Чи в беретику,
У квіточку-у квіточку, як я.
В горошок-Чи в цяточку, як я.
В смужечку- Навіть у кружок, навіть в обідок
Всі- Всі ми єдина сім’я.
Музика Пісня
Є курчатка у клітиночку, |
У кліт.: Як я. |
Є курчатка ще й у смужечку |
У смуж.: Як я. |
В квіточку і в цятку |
Також є курчатка |
Дружна і весела в нас сім’я. |
ЛЯ_ля-ля-ля-ля-ля-ля |
В квіточку і в цятку |
Також є курчатка |
Дружна і весела в нас сім’я. |
ЛЯ_ля-ля-ля-ля-ля-ля |
|
Пісня « Ми друзі» з парасольками.
Ми удвох по вулиці йдемо
Парасольку разом несемо
Дощик капає дарма,
тільки суму в нас нема
Ми удвох по вулиці йдемо.
Дощик капає дарма,
тільки суму в нас нема
Ми удвох по вулиці йдемо.
Ми удвох по вулиці йдемо
І в калюжах зовсім бредемо.
Мокрі ноги - не біда, що у чоботах вода,
Ми удвох по вулиці йдемо.
Мокрі ноги - не біда, що у чоботах вода,
Ми удвох по вулиці йдемо.
Ми удвох обійдем цілий світ,
Разом в космос підемо в політ,
Кращі друзі на землі і нічого, що малі,
Ми найкращі друзі на землі.
Кращі друзі на землі і нічого, що малі,
Ми найкращі друзі на землі.
Вчитель: Запрошую всіх на вальс Дружби.
Танок. Вальс дружби.
Використана література:
Вірш Е. Мошковської «Курча в клітиночку».