100 карток з рухливими іграми різної інтенсивності з фізичної культури

Про матеріал
Картки з рухливими іграми різної інтенсивності з фізичної культури. Пропоную Вашій увазі 100 карток з рухливими іграми для дітей. Ігри розділені за рівнями інтенсивності: легка, середня, висока. Можна обрати будь-який розділ або перемішати їх та зробити лотерею. Можна дати вибір з декількох карток дітям. Картки у форматі А6, роздрукувати їх краще на більш цупкому папері або заламінувати для довговічності. За бажанням можна роздрукувати й «рубашку» до них. Для цього блок роздрукованих карток переверніть на відправте в друк задню сторону (сторінка 2-6).
Перегляд файлу

Пропоную Вашій увазі 100 карток з рухливими іграми для дітей. Ігри розділені за рівнями інтенсивності: легка, середня, висока. Можна обрати будь-який розділ або перемішати їх та зробити лотерею. Можна дати вибір з декількох карток дітям.

Картки у форматі А6, роздрукувати їх краще на більш цупкому папері або заламінувати для довговічності.

За бажанням можна роздрукувати й «рубашку» до них. Для цього блок роздрукованих карток переверніть на відправте в друк задню сторону (сторінка 2-6).

https://i.pinimg.com/564x/18/dc/9b/18dc9bee96e1aec36022e53e2b212bac.jpg

https://i.pinimg.com/564x/cc/75/43/cc7543b9587c5199a49cc093112258a2.jpg

https://i.pinimg.com/564x/e2/c6/c6/e2c6c696a50d91d69fd5da13856053cc.jpg

 

https://i.pinimg.com/564x/bb/62/23/bb622361e0e75b6dc0080694fd2b35a9.jpg

Відгадай за голосом

Значення гри: розвиток уваги, спритності.

Зміст та правила гри: 

Учні йдуть направо по колу, співаючи: «Дружно, діти: раз, два, три! Разом вліво поверни». Після цих слів учні повертаються і йдуть у другий бік. Ведучий промовляє:

А як скажеш: «Скок, скок, скок»

Відгадай, чий голосок!» -і після того заплющує очі. Коли хтось із учнів вимовить ці слова, ведучий розплющує очі і намагається відгадати, хто сказав слова «скок, скок, скок». Коли ведучий відгадав, кому з гравців належать ці слова, цей гравець змінює ведучого і гра повторюється. Слова «скок, скок, скок» говорить тільки один із гравців, призначений вчителем.

Изображения Крик | Бесплатные векторы, стоковые фото и PSDВедучий не має права розплющити очі, доки не закінчиться пісенька.


Вартові та розбійники

Значення гри: розвиток спостережливості, спритності, уваги, кмітливості, пам'яті.

Зміст та правила гри: 

Усі гравці стають у коло на відстані витягнутих рук. «Вартовий» стоїть у центрі із зав'язаними очима. Пара гравців, вказана вчителем, міняються місцями, проходячи біля «вартового», а «вартовий», коли почує шум, повинен сказати «стій» і вказати хоча б на одного гравця, який змінив своє місце.

Розмальовка Турист і королівський вартовий | Розмальовки для дітей друк  онлайнЗа сигналом «стій» всі зупиняються. Якщо «вартовий» тричі по­миляється, призначають нового «вартового».


Знайди предмет

 

Значення гри: розвиток уважності, зосередженості.

 

Зміст та правила гри:

Изображения Сыщик | Бесплатные векторы, стоковые фото и PSD Один з гравців виходить з кімнати, решта залишаються. У певному місці ховають якийсь предмет. Гравець, який вийшов, повертається. Учні тихо співають пісню. Якщо гравець наближається до схованого предмета, пісня стає голоснішою, і навпаки. Пісню можна замінити плесканням у долоні.


Передача м'ячів по колу

 

Значення гри: розвиток спостережливості, спритності, уваги, кмітливості.

 

Зміст та правила гри: 

Гравці стають у коло і розраховуються на «перший» - «другий». Учасники кожної команди передають м'яч по колу своїм гравцям. Одна команда - в один, друга - в інший бік, якнайшвидше.

М'яч передають гравцям тільки своєї команди, не кидаючи його на землю і не минаючи жодного гравця.

Нейропсихологисеские игры с мячом | Детский сад №44

Земля, вода, вогонь, повітря

 

Значення гри: розвиток уважності, кмітливості.

 

Зміст та правила гри:

Ведучий кидає м'яч одному з гравців і вигукує одне з 4 слів: «земля», «вода», «вогонь», «повітря». Якщо він скаже «земля», той, хто зловить м'яч, має назвати свійську чи дику тварину, «вода» - рибу, «повітря» - птаха, «вогонь» усі учасники гри махають руками і швидко обертаються навколо себе.

При вигукуванні слова «вогонь» м'яч ловити не можна. Ведучий сам має його підняти. Неуважні виходять з кола.

vier Elemente im Cartoon-Stil. 1994326 Vektor Kunst bei Vecteezyvier Elemente im Cartoon-Stil. 1994326 Vektor Kunst bei Vecteezy

Слухай сигнал

 

Значення гри: розвиток спритності, уважності, кмітливості.

 

Зміст та правила гри: 

Учні йдуть у колоні по одному. Вчитель зненацька дає сигнал (свистить, сплескує руками). Всі повинні одразу зупинитися. Якщо вчитель плесне двічі в долоні, учні продовжують іти, якщо тричі, то біжать у колоні по одному і т. д. Той, хто помиляється, стає позаду колони. Під час гри не можна штовхатися.

Внимание всем!»: сигнал гражданской обороны появится во всех районах  Тюменской областиЙти слід один за одним, не виходячи з колони.


Пан і слуга

Значення гри: розвиток навичок орієнтування в просторі.

 

Зміст та правила гри:

Гравці утворюють коло, тримаючись за руки, лицем до середини. Двоє із зав'язаними очима ходять у колі лицем до середини. Один - «пан», другий - «слуга». «Пан» шукає слугу і кличе: «Петре, де ти?» Отримавши відповідь: «Я тут!», «пан» спішить у напрямі голосу. Але «слуга» змінює своє місце, щоб уникнути «пана». Коли «пан» упіймає «слугу», гру продовжують інші гравці.

Как мужик со спесивым паном пообедал - Украинские сказки - «Ларец сказок»

Хто підходив?

Значення гри: розвиток уваги, зосередженості.

 

Зміст та правила гри:

Ведучий заплющує очі. За вказівкою вчителя один з гравців, який стоїть у колі, підходить до ведучого і торкається його плеча рукою, називаючи його ім'я. Ведучий повинен по голосу вгадати, хто з гравців до нього підходив. Якщо вгадає, то вони міняються місцями. Якщо помилився, то продовжують гру до трьох разів і міняють ведучого.

                    </div>
                </div>
                                                                                                            </div>
                    

                                            <div class=

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Марчук Евгения
    Дякую. Мені сподобалось і стало у нагоді.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 січня 2023
Переглядів
429
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку