Пропоную Вашій увазі 100 карток з рухливими іграми для дітей. Ігри розділені за рівнями інтенсивності: легка, середня, висока. Можна обрати будь-який розділ або перемішати їх та зробити лотерею. Можна дати вибір з декількох карток дітям.
Картки у форматі А6, роздрукувати їх краще на більш цупкому папері або заламінувати для довговічності.
За бажанням можна роздрукувати й «рубашку» до них. Для цього блок роздрукованих карток переверніть на відправте в друк задню сторону (сторінка 2-6).
Відгадай за голосом
Значення гри: розвиток уваги, спритності.
Зміст та правила гри:
Учні йдуть направо по колу, співаючи: «Дружно, діти: раз, два, три! Разом вліво поверни». Після цих слів учні повертаються і йдуть у другий бік. Ведучий промовляє:
А як скажеш: «Скок, скок, скок»
Відгадай, чий голосок!» -і після того заплющує очі. Коли хтось із учнів вимовить ці слова, ведучий розплющує очі і намагається відгадати, хто сказав слова «скок, скок, скок». Коли ведучий відгадав, кому з гравців належать ці слова, цей гравець змінює ведучого і гра повторюється. Слова «скок, скок, скок» говорить тільки один із гравців, призначений вчителем.
Ведучий не має права розплющити очі, доки не закінчиться пісенька.
Вартові та розбійники
Значення гри: розвиток спостережливості, спритності, уваги, кмітливості, пам'яті.
Зміст та правила гри:
Усі гравці стають у коло на відстані витягнутих рук. «Вартовий» стоїть у центрі із зав'язаними очима. Пара гравців, вказана вчителем, міняються місцями, проходячи біля «вартового», а «вартовий», коли почує шум, повинен сказати «стій» і вказати хоча б на одного гравця, який змінив своє місце.
За сигналом «стій» всі зупиняються. Якщо «вартовий» тричі помиляється, призначають нового «вартового».
Знайди предмет
Значення гри: розвиток уважності, зосередженості.
Зміст та правила гри:
Один з гравців виходить з кімнати, решта залишаються. У певному місці ховають якийсь предмет. Гравець, який вийшов, повертається. Учні тихо співають пісню. Якщо гравець наближається до схованого предмета, пісня стає голоснішою, і навпаки. Пісню можна замінити плесканням у долоні.
Передача м'ячів по колу
Значення гри: розвиток спостережливості, спритності, уваги, кмітливості.
Зміст та правила гри:
Гравці стають у коло і розраховуються на «перший» - «другий». Учасники кожної команди передають м'яч по колу своїм гравцям. Одна команда - в один, друга - в інший бік, якнайшвидше.
М'яч передають гравцям тільки своєї команди, не кидаючи його на землю і не минаючи жодного гравця.
Земля, вода, вогонь, повітря
Значення гри: розвиток уважності, кмітливості.
Зміст та правила гри:
Ведучий кидає м'яч одному з гравців і вигукує одне з 4 слів: «земля», «вода», «вогонь», «повітря». Якщо він скаже «земля», той, хто зловить м'яч, має назвати свійську чи дику тварину, «вода» - рибу, «повітря» - птаха, «вогонь» усі учасники гри махають руками і швидко обертаються навколо себе.
При вигукуванні слова «вогонь» м'яч ловити не можна. Ведучий сам має його підняти. Неуважні виходять з кола.
Слухай сигнал
Значення гри: розвиток спритності, уважності, кмітливості.
Зміст та правила гри:
Учні йдуть у колоні по одному. Вчитель зненацька дає сигнал (свистить, сплескує руками). Всі повинні одразу зупинитися. Якщо вчитель плесне двічі в долоні, учні продовжують іти, якщо тричі, то біжать у колоні по одному і т. д. Той, хто помиляється, стає позаду колони. Під час гри не можна штовхатися.
Йти слід один за одним, не виходячи з колони.
Пан і слуга
Значення гри: розвиток навичок орієнтування в просторі.
Зміст та правила гри:
Гравці утворюють коло, тримаючись за руки, лицем до середини. Двоє із зав'язаними очима ходять у колі лицем до середини. Один - «пан», другий - «слуга». «Пан» шукає слугу і кличе: «Петре, де ти?» Отримавши відповідь: «Я тут!», «пан» спішить у напрямі голосу. Але «слуга» змінює своє місце, щоб уникнути «пана». Коли «пан» упіймає «слугу», гру продовжують інші гравці.
Хто підходив?
Значення гри: розвиток уваги, зосередженості.
Зміст та правила гри:
Ведучий заплющує очі. За вказівкою вчителя один з гравців, який стоїть у колі, підходить до ведучого і торкається його плеча рукою, називаючи його ім'я. Ведучий повинен по голосу вгадати, хто з гравців до нього підходив. Якщо вгадає, то вони міняються місцями. Якщо помилився, то продовжують гру до трьох разів і міняють ведучого.