11 клас Контрольна робота . Модернізм . Шедеври європейської лірики першої половини ХХ ст. В-І
Початковий рівень
1.Укажіть ,як Мефістофель називає людину:
А. «Довершений витвір»; Б. «Окраса Всесвіту»;
В. «Смішний божок землі»; Г. «Тварина із тварин».
2. Укажіть, які з наведених рядків є рефреном поезії «Міст Мірабо» Гійома Аполлінера:
А. Минають дні години і хвилини Б. Любов сплива як та вода бігуча
Мине любов… Любов сплива…
В. Хай б’є годинник ніч настає
Минають дні , а я ще є.
3.Акмеїзм – це ….
Середній рівень
4. Укажіть послідовність подій в оповіданні «Перевтілення».
А. Батько влучив у Грегора яблуком;
Б. Грегор рятує портрет жінки в хутрі;
В. Перетворення на страхітливу комаху;.
Г. Прогулянка родини Замзи за місто.
5. Укажіть відповідність між поетами та творами.
1. Г. Аполлінер А. «Зимова ніч»;
2. А. Ахматова Б. «Зарізана голубка й водограй»;
3. О. Блок В. « Реквієм»;
4. Б. Пастернак Г. «Незнайома»;
Д. « А ви змогли б?».
6. Установіть відповідність між назвами твору та авторами .
1. «Перевтілення» А. М. Булгаков;
2. «Фауст» Б. Ф. Кафка;
3. « Майстер і Маргарита» В. Й. Гете;
Г. Б. Брехт.
Достатній рівень.
7.Скільки років було Фаустові, коли Мефістофель зійшов на землю
випробувати його?
А.60; Б.80; В.100; Г.33.
8. Поміркуйте, чому в тексті вірша «Міст Мірабо» відсутні розділові знаки.
9. .Як ви розумієте слова Воланда , що стали афоризмом: «Рукописи не горять»?
Високий рівень
10.Головна проблема твору Ф. Кафки «Перевтілення» - ….
11.Якого змісту набуває назва поеми А. Ахматової «Реквієм»?
12.Запишіть афористичні вислови з трагедії «Фауст» Й. Гете.
11 клас Контрольна робота . Модернізм . Шедеври європейської лірики першої половини ХХ ст. В-2
Початковий рівень
1.Укажіть ,які слова мав сказати Фауст на знак повного задоволення життям:
А). «Людина-вінець творіння»; Б). «Спинися, мить! Прекрасна ти!»;
В). «Майбутнє прекрасне»; Г). «От тепер можна і помирати».
2. Укажіть до якого літературного угруповання входив В. Маяковський:
А). «Центрифуга»; Б). «Гілея»; В). «Цех поетів»; Г). «Мезонін поезії».
3.Назвіть поезії Г. Аполлінера , які мають візуальне оформлення.
Середній рівень
4.Верлібр- ….
5. Укажіть послідовність подій у романі «Майстер і Маргарита»
А). Пожежа в Грибоєдові.
Б). Вистава у Вар’єте.
В). Зустріч Бездомного з Майстром.
Г). Смерть Берліоза.
6. Укажіть відповідність між поетами та творами.
1. Г. Аполлінер А). «Зимова ніч»;
2. А. Ахматова Б). « Міст Мірабо»;
3. О. Блок В). « Довкола жовтий вечір ліг…»;
4. В. Маяковський Г). « Скіфи»;
Д). « А ви змогли б?».
Достатній рівень
7. Проблематика твору М. Булгакова «Майстер і Маргарита».
8. Укажіть відповідність між сценами 1 частини «Фауста» та їх символічним змістом:
1. «Відьмина кухня»; А). Випробування Фауста розвагами й забуттям;
2. Сцени з Маргаритою; Б).Випробування Фауста вином;
3. «Вальпуржена ніч»; В). Намагання спокусити Фауста молодістю; 4. «Авербахів склеп». Г). Випробування Фауста коханням.
9. Запишіть основні риси творчого методу й індивідуального стилю Гійома Аполлінера.
Високий рівень
10. Поетичне новаторство В. Маяковського.
11. Яку нагороду отримує Майстер і Маргарита від Воланда?
12. Чому, перетворюючи Грегора на комаху, Кафка зберігає йому розміри людського тіла?