2 клас. Математика
Урок № 59
Тема Застосування таблиці ділення на 2 для розв'язування задач на ділення на рівні частини та ділення на вміщення (№№ 483-489). |
Мета: формувати вміння застосовувати таблиці ділення на 2 для розв'язування задач на ділення на рівні частини і ділення на вміщення; навчити дітей записувати розв'язання задач на ділення, порівнювати їх розв'язання; розвивати логічне мислення, мовлення; виховувати акуратність.
2 клас. Математика
Урок № 59
Тема Застосування таблиці ділення на 2 для розв’язування задач на ділення на рівні частини та ділення на вміщення (№№ 483-489).
Мета: формувати вміння застосовувати таблиці ділення на 2 для розв’язування задач на ділення на рівні частини і ділення на вміщення; навчити дітей записувати розв’язання задач на ділення, порівнювати їх розв’язання; розвивати логічне мислення, мовлення; виховувати акуратність.
Тип уроку. Комбінований урок.
Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно до теми уроку
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Завдання 481 (с.77) — Яка довжина кожної з частин? 1462 = 7 (см)
Завдання 482 (с.77) Взаємоперевірка : 4,4,14,4,4,5,2,16.
— Прочитайте вирази, у яких остання дія — додавання; віднімання.
2. Математична розминка
Гра «Чи знаєш ти?..». — Що таке множення? — Як називаються компоненти дії множення? — Яку математичну дію можна назвати оберненою до дії множення? — Як називаються компоненти дії ділення? 3. Гра «Заміни» — Обчисліть, замінивши множення додаванням.
Зразок: 5 · 3 = 5 + 5 + 5 = 15 6 · 4 = 11 · 3 = 15 · 4 =
4.Гра «Обери відповідь» 18 кілограмів яблук розклали в два пакети порівну. Скільки кілограмів яблук у кожному пакеті? а) 6; б) 3; в) 9; г) 8.
5. Хвилинка каліграфії — Випишіть числа, які діляться на 2. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 13 14 15 16 17 18 19 20 7. III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ми повторимо таблицю ділення на 2.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Завдання 483 (с.77) Перший стовпчик з коментуванням, решта прикладів — самостійно. 54,32,54,7
Завдання 484. (с.77) Колективне опрацювання матеріалу Учні порівнюють розв’язання і відповіді задач.
Завдання 485(с.78) Колективне опрацювання матеріалу — Розв’яжіть і порівняйте задачі
Розкласти порівну — означає поділити на рівні частини.
Завдання 486(с.78) Відновити нерівності Завдання виконується біля дошки з поясненням.
Завдання 487*(с.78)
1) 18 : 2 = 9 (п.) — купили 18 кг по 2 кг;
2) 11 – 9 = 2 (п.) — не вистачило черешень.
Фізкультхвилинка
V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
1. Робота над задачами
На дослідній ділянці 4 класи посадили по 3 грядки моркви. Скільки всього грядок посадили?
Короткий запис: по 3 гр. 4 кл., ? гр.
Розв’язання: 3 · 4 = 12 (гр.)
2.. Самостійна робота
1 варіант 2 · 8 – 9 2 · 9 + 30 18 : 2 + 34
2 варіант 18 : 2 + 27 2 · 7 – 8 14 : 2 + 64.
VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ
— Що нового дізналися на уроці? — Чого навчилися?
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 78, завдання 488; 489.