Урок казка 'Закріплення додавання і віднімання двоцифровиж чисел. Усні обчислення за таблицею. Розв’язування задач.'

Про матеріал

Урок казка будується на синтезі, складанні частин в одне ціле. Ігрові завдання такого уроку допомагають добре засвоїти навчальний матеріал. Діти переживають за казкових героїв та їм допомагають. Виконаннуються завдання від найпростішого до най складнішого, що вимагають від дітей логічного і творчого мислення.

Перегляд файлу

Колосок

 

Математика 2 клас

Урок – казка

Тема: Закріплення додавання і віднімання двоцифровиж чисел. Усні обчислення за таблицею. Розв’язування задач.

Тип уроку: Урок узагальнення вивченого матеріалу.

Форма проведення уроку: дидактична гра «Казка на новий лад».

Форма навчальної діяльності: робота в парах, робота в групах, індивідуальна робота.

 

Загальнопізнавальні цілі:

-закріплення знань учнів про різні випадки додавання і віднімання двоцифрових чисел;

- вміння виконувати обчислення письмово і усно; розв’язувати задачі;

- розвивати обчислювальні навички, вміння аналізувати, логічне мислення і увагу;

- виховувати почуття дружби,взаємоповаги, любов до праці і повагу до людей праці.

 

 

Компетентності, які випливають із конкретизованих навчальних цілей:

 

Предметна:

  • знає способи додавання і віднімання в межах 100;
  • знає правила додавання і віднімання і застосовує їх при обчисленні;
  • виконує усно додавання і віднімання в межах 100 і письмово;
  • складає і розв’язує задачу за малюнком і таблицею; співвідносить умову задачі з діями її розвитку; обґрунтовує вибір дії розв’язання  задачі; записує розв’язок виразом;
  • порівнює числові вирази результат;
  • знає співвідношення між копійкою та гривнею.
  • Обчислює периметр чотирикутника і трикутника;

 

Особистісна:

     *приймає рішення щодо вирішення визначеної проблеми;

     *висловлює судження по заданій темі;

     *оцінює власний внесок у роботу групи;

Соціальна:

  • вміє співпрацювати в парі, в групі;

 

Навчально-методичне забезпечення уроку: робочі зощити, підручник, ілюстрації до казки «Колосок», перфокарти для роботи в групах і парах, моделі чотирикутника і трикутника.

 

 

 

План уроку

  1. Організаційний момент.
  2. Перевірка домашнього завдання.
  3. Оголошення теми і завдань уроку.
  4. Матеметичний диктант від Півника.
  5. Каліграфічна хвилинка від мишки.
  6. Постановка вчителем ігрових завдань. Поділ на групи.
  7. Розв’язування проблемної ситуації. Виконання ігрових дій.

  а)гра «шифрувальник»;

  б)коментоване письмо;

в) робота над нерівностями;

г) складання задачі за таблицею і розв’язування її;

д) складання задачі за малюнком і розв’язування її виразом;

е) знаходження периметра чотирикутника і трикутника;

є) завдання з логічним навантаженням;

8. Підведення підсумків гри

9. Підведення підсумків уроку та повідомлення домашнього завдання.

 

Зміст та завдання уроку

 

  1. Організаційний момент.

Девіз уроку: Сидимо рівненько,

                    Пишемо гарненько.

                      Слухаємо уважно.

                      Відповідаємо правильно.

Запишіть число і класна робота.

Зошит свій я відкриваю .

Косо я його кладу.

Ручку я ось так тримаю .

Сяду рівно не зігнусь.

Буду я писати вправно,

 До роботи я берусь.

 

  1. Перевірка домашнього завдання.

Зачитайте складену задачу. Які були труднощі  при виконанні домашнього завдання.

Покажіть на лічилках результат , який одержали, розв’язавши задачу №574

Збільшіть результат на 10, 15.

 

  1. Оголошення теми і мети уроку.

У нас сьогодні цікавий урок. Ми потрапимо в казку і разом з тим закріпимо важливу тему»Додавання і віднімання чисел з переходом через десяток в межах 100 і підготуємось до контрольної роботи.

 

  1. Математичний диктант .

     Голосистий наш дружок подає нам голосок. Хто це?

           Півник приніс нам завдання математичного диктанту.

         *суму чисел 35 і 7 зменшити на 12

         * 85 зменшити на суму 15 і 4;

        * різницю чисел 80 і 12 зменшити на 15;

     5. Каліграфічна хвилинка

       Маленьке й сіреньке , а хвостик як шило. Хто це?

     Від Мишки каліграфічна хвилинка

     Записати числа 8 десятка

  1. Постановка ігрових завдань.

У якій казці є такі герої? (Колосок) Пригадайте казку.

 Отже, ми сьогодні потрапимо у казку , але на новий лад. В нашій казці Півник разом із Мишенятами приготує із колоска щось смачненьке. Допоможемо нашим героям?

 

  1. Виконання ігрових дій.

 а) гра «шифрувальник»

   Розшифруйте, що приготують  Півник та Мишенята (Додаток 1)

б) коментоване письмо

Знайдений колосок потрібно обмолотити. Для цього виконаємо завдання-  коментоване письмо №576

в)  Зерно помолоти на борошно

  Робота з нерівностями, записаними на дошці.

 37+14…55-10

 24+ 46… 46-24

 90к  … 1грн

 45к…. 54к

г) Щоб замісити тісто, треба   скласти  задачу за таблицею (додаток 2)

 

д) Складання задачі за малюнком і розв’язування її виразом.

  Затопимо пічку. (Додаток 3)

е) знаходження периметра чотирикутника і трикутника

   Пиріжки готові . Виберіть за який стіл сядуть наші герої. Периметр стола 12м

  Є два столи . Якої форми? ( чотирикутної і трикутної)

  Сторони чотирикутного стола : 4м, 2м , 4м, 2м.

  Сторони трикутного стола: 4м, 5м. 2м.

є)  Як же поділять пиріг друзі між собою?

Давайте виконаємо логічне завдання.

          У кошику 5 пиріжків. Їх потрібно поділити між собою так, щоб кожен одержав і ще залишився один у кошику.

8. Підведення підсумків гри.

Усі ми гарно попрацювали, допомогли нашим друзям Півнику, Крутю та .

Вертю .

 Скільки потрібно пиріжків, щоб усі ми скуштували по одному і ще один залишився?

От і казочки кінець, а хто слухав – молодець. . І ми там були . Пиріжками

нас частували , соком пригощали. По бороді текло, та в рот не попало.

9.Підведення підсумків уроку та повідомлення домашнього завдання.

  Чи сподобався урок?

  Як ми допомогли казковим героям?

  Що сподобалося?

 

 

 

 

Додаток 1

  Гра «Шифрувальник»

 

18

 

27

 

30

 

0

 

100

 

57- 39 …. П

100-   73…И

10+20….Р

 70-70…І

21+ 79…Г 

 

 

 

 

 

Додаток 2.

 

Було

 

Витратили     

 

Залишилося

56 кг борошна

23 кг 

12 кг 

? кг

 

doc
Додав(-ла)
Віра Зоряна
Додано
31 грудня 2018
Переглядів
592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку