Урок казка 'Знаходження значень виразів із діями різних ступенів. Складання та розв’язування задач'

Про матеріал

Урок казка допоможе закріпити вміння і навички учнів розв'язувати задачі, знаходити значення виразів із діями різних ступенів, розвивати обчислювальні навички логічне мислення та увагу. Також виховувати почуття взаємоповаги і взаємодопомоги.

Перегляд файлу

 

 

Колобок

Урок математики  2клас

Урок- казка 

Тема: Знаходження значень виразів із діями різних ступенів. Складання та розв’язування задач.

Форма проведення уроку: дидактична гра : Казка «Колобок» на новий лад»

 Форма навчальної діяльності: робота в групах, робота в парах, індивідуальна робота,

 

Загальнонавчальні цілі: - закріплювати вміння і навички учнів розв’язувати задачі,     знаходити значення виразів із діями різних ступенів

  • розвивати обчислювальні навички; вміння аналізувати; логічне

мислення,увагу;

  • виховувати почуття взаємоповаги і взаємодопомоги.

 

Компетентності, які випливають із конкретизованих навчальних цілей.

 

Предметна:

                                       -      знає компоненти дії множення і ділення;

  • знає таблицю множення і ділення  на 2
  • знає порядок виконання дій різного ступеняу виразах з дужками і без дужок;
  • записує числові вирази , що містять одну, дві дії;
  • порівнює числові вирази і число;
  • складає прості задачі на множення за малюнком і розв’язую їх;
  • вміє перевіряти правильність розв’зку задачі;
  • розв’язує складені задачі  виразом;
  • розпізнає геометричні фігури;
  • виконує арифметичні дії з величинами (вартості)

Особистісна:   - приймає рішення щодо вирішення визначеної проблеми;

  • висловлює судження по заданій проблемі;
  • оцінює власний внесок у роботу групи;

Соціальна  : вміє співпрацювати в парі, в групі;

Навчально – методичне забезпечення уроку: робочі зошити, підручник, ручки, ілюстрації до казки «Колобок», перфокарти із завданням для роботи в парах, в групах; малюнки до складання задач;

 

План уроку

  1. Організаційний момент.
  2. Перевірка домашнього завдання.
  3. Оголошення теми і завдань уроку. Постановка проблемного завдання. Поділ на класу на групи.
  4. Усний рахунок від Колобка.
  5. Каліграфічна хвилинка від Півника.
  6. Гра від Курочки «М’ячик» (робота в групах)
  7. Коментоване письмо від Зайчика .  №694
  8. Нерівності від Вовчика . (додаток 1) (робота в парах)
  9. Проста задача від Хом’ячка .№693 (робота в парах)
  10. Складання і розв’язування складеної задачі за малюнком. (додаток 2)- завдання від Ведмедика. (робота в групах)
  11. Фотографія для Лисички. Розпізнавання геометричних фігур.
  12. Від Горобчика.. Робота з величинами (вартість). (робота в парах)
  13. Логічне завдання. (додаток 3)від Слимачка.
  14. Підведення підсумків гри
  15. Підведення підсумків уроку, повідомлення домашнього завдання.

 

Зміст  та завдання уроку

1 Організаційний момент.

   Ми писати будем гарно.

   Міркувати будем вправно.

   Щоб усім  укінці

   Нам сказали – «Молодці!»

2. Перевірка домашнього завдання

  Покажіть на лічилці отриманий результат, збільшивши його в два рази.

3. Постановка проблемного завдання. Поділ на групи.

Спекла бабуся Колобочка та й поставила його на віконечко студити. А Колобочок довго не думав і втік від діду та баби. Котиться та котиться . Багато небезпек на його шляху. Адже він такий рум’яний та смачний ,  будь-хто охочий його скуштувати.

Щоб нашому Колобкові сміливіше було мандрувати, то ми йому будемо допомагати. Добре?

 Підбадьоримо його і покажемо як вміємо добре рахувати.

4. Усний рахунок від Колобка (робота в групах)

    13-3+6          !2:2-4

    2*3+4            45+2*3

    4: 2 19           80 -2*9

5.Каліграфічна хвилинка від Півника

Насамперед зустрічає наш герой Півника. А той так смачно поглядає на Колобка. Давайте гарно напишемо каліграфічну хвилинку, щоб Півник не зачіпав Колобка.

  (Гляньте на дошку і виберіть правильно написану цифру 2, доведіть свої судження)

6.Гра від Курочки.

  Котиться він котиться , а назустріч йому  Курочка .І та хоче скуштувати Колобка.  Але ми її не дозволимо, бо добре вміємо таблицю множення і ділення на 2.

  Гра «М’ячик”  ( вчитель кидає дітям м’яч, називає випадки множення чи ділення на 2. Перемагає та команда,гравці котрої дали більше правильних відповідей)

 

7. Коментоване письмо від Зайчика.

   Далі стежинка повела нашого Колобочка до лісу. Зустрів його там Зайчик. І каже він до нього:

- Я тебе з’їм!

А щоб не з’їв Зайчик Колобка , то виконаємо Зайчикове завдання.

Розв’яжемо приклади, коментуючи їх розв’язання. №694

 

8. Нерівності від Вовчика.

   Тут назустріч Вовчик. От- от з’їсть нашого мандрівника. Проситься наш Колобочок. Допоможемо йому? (робота в парах, додаток 1.)

9. Проста задача від Хом’ячка.

  Далі зустрічається колобкові Хом’ячок. .Він приніс задачу №693  ( робота в парах)

Допомогли ми Хом’ячку розв’язати задачу, випив він молочка і відпустив Колобочка.

10. Завдання від Ведмедика.

  Ведмідь теж хотів Колобка з’їсти. Проситься наш Колобок допомогти йому.

   Складання задачі за малюнком і розв’язуння її. (Додаток 2, робота в групах.)

11. Робота з геометричним матеріалом.

     Все би нічого було , якби не зустрілася на шляху нашого героя хитра та підступна Лисичка. От вона вже знає , як з’їсти Колобка. Але тут прилетів Горобчик з  чарівним фотоапаратом. Він зробив її знімок. Лисичка перетворилася на геометричну Лисицю.

 З яких геометричних фігур вона складається. (додаток3)

12 Робота з величинами.

Горобчик віддасть знімок Колобку лише тоді коли ми виконаємо завдання.(Додаток 4)

13. Логічне завдання від Слимачка.

Усе це бачив Слимачок. Він захотів подружитись із Колобком. Але при цьому непросте завдання чекає на Колобочка. Допоможемо йому?

Завдання з логічним навантаженням.

    У Зайців, які гралися на галявині, було 18 вух. 4 зайці побігли в нору. Скільки зайців залишилося на галявині?

14.Підвелення підсумків гри.

   Ми сьогодні допомогли Колобку мандрувати, виручали його з біди та подружили  з лісовими мешканцями.

15 Підведення підсумків уроку. Оголошення домашнього завдання.

    Що найбільше сподобалося на уроці? Кому допомогли? Хто з героїв сподобався?

 

 

ДОДАТОК 1

 

12:2….12 – 5             14 :2…2*7

10 :2 ….10 +2            2* 9….18 : 2

18: 2….2 *3                2 *4… 16 :2

 

ДОДАТОК 2

 

8 л меду ведмідь розлив у дві банки порівну. З однієї банки він вилизав 1 л меду. Скільки літрів меду залишилося у ведмед?

 

ДОДАТОК 3

 

Лисиця складається із трьох великих трикутників і чотирьох малих   

 

ДОДАТОК 4.

 

1грн. + 2грн

 1грн. : 2

  10к : 2

 

doc
Додав(-ла)
Віра Зоряна
Додано
31 грудня 2018
Переглядів
892
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку