2 клас. Образотворче мистецтво Тема. Пропорції фігури людини. Елементарні уявлення про будову фігури людини, її складові частини. Виконання композиції «Улюблений казковий персонаж

Про матеріал
Мета. продовжувати ознайомлювати учнів із пропорціями людської фігури; надавати початкові відомості про правила малювання людської фігури, що рухається; закріплювати знання про основи композиції; розвивати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; навчати міркувати, стимулювати розвиток допитливості; виховувати в учнів акуратність, увагу.
Перегляд файлу

                                                       2 клас. Образотворче мистецтво

Тема. Пропорції фігури людини. Елементарні уявлення про будову фігури людини, її складові частини. Виконання композиції «Улюблений казковий персонаж» (гуаш).

Мета. продовжувати ознайомлювати учнів із пропорціями людської фігури; надавати початкові відомості про правила малювання людської фігури, що рухається; закріплювати знання про основи композиції; розвивати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; навчати міркувати, стимулювати розвиток допитливості; виховувати в учнів акуратність, увагу.

Тип уроку. Урок формування знань , умінь та навичок

Обладнання візуальний ряд: навчальні плакати, репродукції картин відомих художників, фотографії, навчальні роботи з методичного фонду, схеми послідовності малювання фігури в русі, схема пропорційної будови людського тіла;

 музичний ряд: Л. Моцарт «Катання на санях», Е. Вальд тейфель вальс «Ковзанярі»;

обладнання: ТЗН;  матеріали та інструменти: альбом для малювання; простий олівець; гумка; гуаш; пензлі № 4, 6; ємність для води; серветки для витирання рук і пензлів; палітра.

Хід уроку

І. Організаційна частина  уроку. Створення відповідної емоційної атмосфери. Перевірка готовності учнів до уроку.    

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.           

  1. Бесіда. Що таке композиція? Для чого художнику потрібно знати закони композиції? Які види композиції ви знаєте?

ІII. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Розповідь учителя  з використанням демонстраційного матеріалу (Схема пропорційної будови людської фігури).

C:\Users\User\Desktop\image161.jpg C:\Users\User\Desktop\завантаження.jpg

 

— Пропорції будь якого  живого організму, який розвивається та зростає, змінюються. Ці зміни виразно видно в людській фігурі. Пропорції дитини дуже відрізняються від пропорцій тіла доро слої людини. У дорослої людини розмір голови складає 1/7 частину всього її зросту, а в дитини 4—5 років — 1/4 або 1/5 ча стину. Існують певні співвідношення частин тіла: кінці пальців опущеної руки дорослої людини, коли вона стоїть, знаходяться трохи нижче за середину стегна. Стегно трохи довше за гомілку. Передпліччя коротше за плече. Коли людина рухається, положення окремих частин її тіла змінюється за певними правилами. Так, фігура, яку ми зображуємо, завжди має бути врівноваженою, інакше глядачам здаватиметься, що вона падає. Художники зазвичай починають малювати людську постать зі схеми, що відображає розташування кісток у скелеті. А потім «нарощують» м’язи, додають одяг. (Учитель пропонує учням розглянути схему пропорційної будови людської фігури, звертає увагу на співвідношення окремих частин тіла

2.Організація  сприйняття творів мистецтва

1.Бесіда  з використанням відео (О. В. Чичик. Ілюстрація до казки «Кривенька качечка». (1998) . Т. В. Пліска. Ілюстрація до казки «Кривенька качечка» (2005)

Пов’язане зображенняПов’язане зображення

- Роздивіться уважно ілюстрації, створені художниками, та спробуйте розповісти, який задум, на ваш погляд, митці хотіли донести до нас, глядачів.

-  Кого художники зобразили на своїх картинах?  Де розташовані основні та другорядні зображення і як вони пов’язані одне з одним?   Як ви вважаєте, чи вдалося художникам донести до глядача свій задум?

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Творче завдання. Пояснення до творчого завдання.

- Спочатку придумайте й намалюйте пейзаж. Фігуру казкового героя розташуйте у центрі аркуша та зробіть її достатньо великою, щоб глядачі мали змогу добре її роздивитися. Допоміжні фігури зробіть меншими.

Результат пошуку зображень за запитом "(О. В. Чичик. Ілюстрація до казки «Кривенька качечка». (1998)"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Індивідуальна робота за творчим завданням (Під час виконання роботи вчитель (за потреби) надає індивідуальну допомогу. Коментар Схеми послідовності малювання постаті людини повинні бути розташовані на видноті під час усього процесу малювання).

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ.

Відбувається обговорення учнівських робіт.

 

 

docx
Додано
24 січня 2019
Переглядів
2318
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку