Урок на тему "Весна прийшла"

Про матеріал
Поглибити та уточнити знання дітей про квіти, їхню роль у житті людини; ознайомити учнів з творчістю художниці Катерини Василівни Білокур на прикладі її картин; навчати передавати на папері особливості будови квітів, їх форму і колір; закріплювати навички роботи з фарбами. Розвивати уяву, фантазію, образне мислення. Виховувати шанобливе ставлення до творчості, до квітів.
Перегляд файлу

2 клас

Образотворче мистецтво

Тема. Весна прийшла

Мета.  Поглибити та уточнити знання дітей про квіти, їхню роль у житті людини; ознайомити учнів з творчістю художниці Катерини Василівни Білокур на прикладі її картин; навчати передавати на папері особливості будови квітів, їх форму і колір; закріплювати навички роботи з фарбами. Розвивати уяву, фантазію, образне мислення. Виховувати шанобливе ставлення до творчості, до квітів.

Тип уроку. Урок засвоєння нових знань.

Обладнання: альбом, простий олівець, гумка, пензлик, фарби, стакан з водою, підручник, демонстраційний матеріал.

 

                                                   Хід уроку

І. Організація класу.

- Сідайте, діти, тихенько. Перевірте, чи все необхідне до уроку ви підготували (альбом, простий олівець, гумка, пензлик, фарби, стакан з водою, підручник). Будемо розпочинати урок.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Бесіда.
  •    Яка зараз пора року?
  •    Які прикмети весни ви знаєте?
  1. Вступне слово вчителя.
  •    З приходом весни неначе все оживає, пробуджується од сну. Розпускаються бруньки на деревах, починає зеленіти травичка, а поміж неї розцвітають квіти.

 

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

  •    На сьогоднішньому уроці ми спробуємо навчитися малювати весняні квіти, ознайомимося з творчістю художниці Катерини Білокур.

 

ІV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Значення квітів в житті людини.

Квіти – постійні супутники людей. Напевно немає жодної людини на світі, яка не зупиняла на мить свій погляд на квітах. З давніх-давен їх використовували в обрядах, побуті, кулінарії і косметиці. Люди вивчали цілющі властивості квітів, їхній вплив на людську душу і використовували їх у лікувальних цілях. Квіти – наші обереги, окраса життя, символ української землі, історія нашого народу.

  1. Розповідь вчителя про творчість К. В. Білокур. (виставка портрету)

C:\Users\Роман\Downloads\К. Білокур.jpg

Народилася Катерина Білокур в с. Богданівці, тепер Яготинського району, Київської області у сімї бідного селянина. До школи не ходила, сама навчилася читати і писати. Дівчинка дуже любила малювати. Найбільше вона любила малювати квіти. Картини Катерини Білокур відрізняються від картин інших художників тим, що вона малювала квіти весни та осені в одному букеті. Таке може бути лише в уяві. На її картинах поєднуються природність і фантастичність.

  1. Перегляд картин Катерини Василівни Білокур (почеплені на дошці)

C:\Users\Роман\Downloads\картини білокур.jpg                      C:\Users\Роман\Downloads\кар Білокур.jpg

 

C:\Users\Роман\Downloads\к б.jpg                      C:\Users\Роман\Downloads\для.jpg

 

V. Практична робота учнів.

1. Робота за підручником (с. 95)

а) читання вірша Марії Познанської «Весна»;

б)перегляд малюнків весняних квітів у підручнику;

2. Відгадування загадки. Читання вірша.

Я найпершим зацвітаю

Білим цвітом серед гаю.

Відгадайте, що за квітка.

Бо мене не буде влітку.

                                  (підсніжник)

 

Ми – фіалочки синенькі,

Наші квіти запашні.

Розцвітаємо раненько

Скрізь під лісом навесні.

  1. Поетапне виконання малюнка вчителем на дошці.

VІ. Фізкультхвилинка.

Кожен бутончик схилятися рад

Вправо і вліво, вперед і назад.

Тепер не страшні їм ні спека, ні злива –

Вони розцвітають в букеті красивім.

 

  1. Самостійна робота учнів.

А) робота простим олівцем;

Б) робота в кольорі; повторення правил роботи фарбами.

 

VІІ. Підсумок уроку.

  1. Слово вчителя.

Катерина Білокур дуже любила квіти і ніколи їх не зривала, а тільки малювала.  Тож і ми давайте будемо бережливо ставитися до чудового царства квітів.

  1. Кросворд «Квіти»
  1. На сонечко я схожий і сонце я люблю,

До сонця повертаю голівоньку свою.

                                               (соняшник)

  1. Блакитна квітка з народних пісень.

                                            (барвінок)

  1. Перша квітка весни.

                                           (підсніжник)

  1. Квітка, що цвіте наприкінці літа.

                                               (айстра)

  1. Кущ – символ України.

                                             (калина)

 

с

о

н

я

ш

н

и

к

 

 

 

б

а

р

в

і

 

н

о

к

 

 

п

і

д

 

с

н

і

ж

н

и

к

 

а

й

с

т

р

 

а

 

к

а

л

и

н

 

а

 

  1. Перегляд та словесне оцінювання дитячих робіт.
  2. Створення виставки в класі.

 

 

 

 

docx
До підручника
Образотворче мистецтво 2 клас (Резніченко М. І., Трач С. К.)
Додано
31 січня
Переглядів
1189
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку