Урок з англійської мови для 2 класу за темою «У моєму класі»
Складений за матеріалами підручника для 2-го класу «Англійська мова» О.Карп’юк
Тема: In my classroom
Мета: увести нові лексичні одиниці теми, удосконалювати навички учнів в аудіюванні в усному мовленні, повторити вираз have got/has got, розвивати навички читання та письма.
Обладнання: підручник, робочий зошит, смарт дошка для перегляду карток з ЛО
Хід уроку:
І. Організаційний момент
1.1 Повідомлення теми і мети уроку.
1.2. Привітання з класом, бесіда.
Teacher: Good morning, children!
Pupils: Good morning, teacher!
Teacher: How are you today?
Pupils: We are good/fine/bad/so-so!
Teacher: Sit down, please.
ІІ. Мовленнєва зарядка
Скоромовка
Teacher: Look at me! What box do I have? Name the sound/
Pupils: Oo[o:]
Teacher: Well done! Repeat after me. Look on a book and after copybook in a room.
Pupils: Учні повторюють скоромовку за вчителем, а потім намагаються розповісти на пам'ять.
ІІІ. Основна частина
3.1. Уведення нового лексичного матеріалу
Teacher: Open your books on page number 38, look at the pictures and repeat after me. (вчитель називає нові ЛО з теми, учні повторюють їх декілька разів. Ці ж самі слова виводимо на екран смарт дошки)
Прослуховування аудіозапису Unit 3,Lesson 1, ex.1
3.2. Аудіювання
Teacher: Вчитель вимовляє слова, а діти повинні їх вказати в класі. (Ex: Show me a window! Etc.)
Прослуховування аудіозапису Unit 3,Lesson 1, ex.4 (Діти повинні прослухати Смайлика Сема та по черзі вказати на смарт дошці на ті предмети, які назвав Сем)
3.3. Читання
Teacher: Look at the exercise 6 on page 39. Read the sentences with the words.
3.4. Говоріння
Teacher: Пригадаймо наші шкільні предмети. Вам потрібно вживаючи структуру have got/has got скласти речення, хто має який шкільний предмет. Ex: Ann has got a pen.
Фізкультхвилинка: Head, shoulders, knees and toes (https://www.youtube.com/watch?v=ZanHgPprl-0)
3.5. Письмо
Teacher: Open your copy-books and let’s do an ex.1.
IV. Заключна частина уроку
Summarizing!