Конспект допоможе швидко підготуватися до уроку, полегшить роботу вчителя у викладанні.
2 клас
Урок 2
Урок застосування знань, умінь та навичок.
Тема «Toys»
Підтема: У мене є машинка. Вдосконалення навичок монологічного мовлення.
Мета уроку:
- практикувати вживання конструкції have got/ has got в усному та писемному мовленні;
Outcomes: - by the end of the lesson pupils will be able to speak about the toys they have / have not, using simple constructions and conjunctions ‘but’ and ‘and’.
Equipment: іграшки, відеозаписи пісень, дошка, картки ‘Go Fish”
Procedure
https://www.youtube.com/watch?v=gghDRJVxFxU
(учні по черзі запитують один одного про свій настрій? Вчитель перепитує про настрій деяких учнів)
2.1. Актуалізація опорного матеріалу.
- повторення пісні Video “What is it?” Toys
https://www.youtube.com/watch?v=8-SWzpdcl6E
( під час перегляду відео учні повторюють питання та назви іграшок)
I have got a …. Who has got a….?
2.2. Повторення граматичної структури have not got/has not got
- вчитель показує учням іграшки, а вони говорять є вона в них чи не має
Have you got a………?
I have got a….. / I have not got ……
Has he got a ……….?
He has got……./ he has not got……
(можна роздати кожному учневі чи декільком учням іграшки і порівняти в кого вона є , а в кого її немає)
2.3. Reading
Ex 1. Page 78 – read and tell what toys children have got
2.4. Фізкультхвилинка – покажіть та назвіть ті іграшки, які зустрічалися в тексті (показують по черзі за бажанням)
2.5 Speaking
Ex 3. Page 79 – look at pictures and say what you have/not have
Лексико-граматична схема:
I a ? and I a ?
I a ? but I a ?
(учні працюють в ланцюжку, за граматичною структурою утворюють речення, передають естафету один одному)
2.6. Reading
Ex 4 p 79 –с [s] (в яких словах сьогодні ми зустрічали такий звук?)
Rise your hands and jump up high
Wave your hands and say “Good bye!”
Картки до активності ‘Go Fish”
I have got a
Who has got a doll?
|
I have got a
Who has got a car? |
I have got a
Who has got a train? |
I have got a
Who has got a plain? |
I have got a
Who has got a robot?
|
I have got a
Who has got a kite?
|
I have got a
Who has got a dinosaur?
|
I have got a
Who has got blocks?
|
I have got
Who has got a bear?
|
I have got a
Who has got a blade?
|
I have got a
Who has got a yo-yo?
|
I have got a
Who has got a bike?
|
I have got a
Who has got bricks?
|
I have got
Who has got a dog?
|
I have got a
Who has got a ship ?
|
I have got a
Who has got a puzzle?
|
I have got a
Who has got a helicopter?
|
I have got a
Who has got a frisbee?
|
I have got a
Who has got a bus?
|
I have got a
Who has got a doll’s house?
|
I have got a
Who has got a phone?
|
I have got a
Who has got a scooter?
|
I have got a
Who has got a horse?
|
I have got a
Who has got a ball?
|