2 Заняття з майбутніми першокласниками. "Навчальні речі"

Про матеріал

Пропоную розробки перших занять з майбутніми першокласниками. До кожного уроку додаю картку для індивідуальної роботи. Цікаві ілюстровані завдання спрямовані на пробудження в дітей інтересу до навчання.

Перегляд файлу

Заняття з майбутніми першокласниками

ЗАНЯТТЯ 2

Тема. Школа. Навчальнi речi

Мета: ознайомити учнiв iз новими словами; розвивати умiння давати вiдповiдi на запитання українською мовою; ознайомлення iз навчальними речами;

       виховувати дбайливе ставлення до своїх i чужих речей.

Обладнання: ноутбук, телевізор, таблиці з математики для 1 класу, з «Я у світі» - «Школа», презентація, каковий герой МУДРА СОВА, альбом «Навчальні речі», завдання на аркушах, кольорові олівці, портфель, пенал.

Хід заняття

1. Повторення матерiалу

— Якi слова вивчили на попередньому заняттi? (Учитель, учень, учениця,

учнi, школяр, школярка,школярi)

 

2. Вивчення нового матерiалу

— Сьогоднi ми вирушаємо в подорож до Країни шкiльних речей. Ми дiзнаємося, як називаютъся предмети, якими ви будете користуватися в школi. Для цього менi потрiбна ваша допомога.

Перший предмет — портфель (показати). Хто знає, для чого вiн потрiбен?

Портфель — мiй друг i помiчник,

Я до портфеля дуже звик,

Бо вiн для мене залюбки

І ручку носить, і книжки.

— Що ж знаходиться у нашому портфелi? Це — пенал.

Розповiм я, щоб ви знали,

Для чого у нас пенали.

Щоби ручки не губились,

Щоб в портфелi не сварились,

Щоб знайти було їх зручно,

Пенал зробив майстер влучно.

— А тепер вiдгадайте, дiти, що знаходиться в пеналi.

• Виводить букви i слова ота цiкава штучка,

  В руцi виблискує здаля нова, гарненька... (ручка).

• Всяк школяр його шанує,

  Бо вiн пище, ще й малює.

  Хто ж цей добрий молодець?

  Це звичайний... (олiвець).

 

3. Розвиток мовлення. Робота зi звуками

— Дiти, на який звук починається слово олiвець? Правильно, на звук [о].

Гра «Спiймайте звук»

Мо, по, ри, ко, во, оз, со, ле, да.

— Дiти, ще в школi ви кожного дня будете користуватися зошитом.

 Чи є у словi зошит звук [о]?

— Я буду показувати вам, як писати, на дошцi. Чи є у словi дошка звук [о]?

А писати я буду крйдою. У словi крейда є звук [о]?

 

4. Фiзкультхвилинка

Руки в боки, нахились: вперед, назад.

І направо, i налiво, щоб нiчого не болiло.

Раз, два, три,чотири — набираємося сили.

Туди-сюди повернись,

До товарища всмiхнись.

 

5. Вправи на розвиток фонематичного слуху

Нора, нора, нора, гора, нора.

Коза, коза, лоза, коза, коза.

 

6. Математика

— Дiти, про якi геометричнi фiгури ми згадували на попередньому заняттi?

(Трикутник, квадрат, круг) Хто намалював вдома цi фiгури? Скiльки ви їх намалювали?

 

7. Робота на аркушах.

Повторення геометричних фігур.

Ознайомлення із завданнями на аркушах.

Ми накреслимо квадрат,

Поруч з ним — трикутник.

Із вiдрiзкiв складемо

Довгий прямокутник.

Продовжити ряд фiгур. Яка фiгура буде наступною?

Можна використати графiчнi завдання.

 

8. Пiдсумок заняття

— Які новi слова сьогоднi вивчили? Якi фiгури накреслили в зошитi?

 

 

ЗАНЯТТЯ 2

Школа.Навчальні речі

   Похожее изображениеПохожее изображение  Картинки по запросу Малюнок пенал для розфарбовуванняКартинки по запросу Малюнок зошит для розфарбовуванняКартинки по запросу Малюнок портфель для розфарбовування

        

C:\Users\Admin\AppData\Local\Temp\FineReader11\media\image1.png

Продовж штрихування за зразком.


 

 

 

 

 

 

C:\Users\Admin\AppData\Local\Temp\FineReader11\media\image2.png


C:\Users\Admin\AppData\Local\Temp\FineReader11\media\image3.png


Розфарбуй.


 

Домалюй візерунок


 

 

 

docx
Додано
27 грудня 2018
Переглядів
1062
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку