Пропоную розробки перших занять з майбутніми першокласниками. До кожного уроку додаю картку для індивідуальної роботи. Цікаві ілюстровані завдання спрямовані на пробудження в дітей інтересу до навчання.
Заняття з майбутніми першокласниками
ЗАНЯТТЯ 6
Тема. Одяг. Взуття. Число і цифра 1.
Мета: ознайомити дiтей iз новими словами; продовжувати розвивати мовлення дiтей; пояснити змiст дiї додавання; ознайомити дітей з числом і цифрою 1, формувати в дiтей вміння складати i читати приклади за практичними дiями i малюнками, виховувати в дітей пізнавальний інтерес.
Обладнання: ноутбук, телевізор, презентації «Одяг. Взуття», «Число і цифра 1», таблиці з математики для 1 класу, з «Я у світі», «Одяг», «Взуття», каковий герой Буратіно, завдання на аркушах, прості і кольорові олівці.
Хід заняття
1. Організаційний момент.
Учитель посміхається,
Заняття починається.
Голівки всі схиляються,
Школярики стараються.
2. Повторення матерiалу
Учнi пишуть у ...
У школі діти сидять за ...
Дiвчинка читає ...
На городi ростуть ...
У саду ростуть ...
У хлопчика з’явились сльози на ...
В Оленки рум’янi ...
Оленка є веселiшою, нiж Катруся.
Катруся є веселiшою, нiж Іринка.
Хто є найвеселiшим?
3. Вивчення нового матерiалу
Ознайомлення з новими словами за малюнками
Шапка — шапка.
Шарф — шарф.
Рукавиця — рукавица, перчатка.
Сукня — платье.
Спiдниця — юбка.
Штани, брюки — брюки.
Сорочка — рубашка.
Чоботи — сапоги.
Черевики — ботинки.
Шкарпетки — носки.
4. Закрiплення матерiалу
Прослухати вiрш, вiдповiсти на запитання вчителя.
Називають невеличка
Всi дорослi. А дарма!
Заплету в косу кiснички,
Одягну нову спідничку,
Ще й узую черевички —
Все як слiд. І все сама.
Нi, не важко черевички
Узувать.
Дуже просто i спiдничку
Надiвать.
Не даються лиш кіснички
Заплітать.
Все одно я ті кiснички
Заплела.
Хай не кажуть — невеличка
Та - мала!
5. Фiзкультхвилинка
Хлопцi пiднiмають руки вгору, коли я називаю предмети чоловiчого одягу;
дiвчата пiднiмають руки, коли я називаю предмети жiночого одягу
6. Вправи на розвиток фонематичного слуху
Рука, рука, рiка, рука, рука.
Мак, мак, мак, лак, мак, мак.
Бак, бак, рак, бак, бак, бак.
Мити, мити, мити, пити, мити.
Чайка, майка, чайка, чайка, чайка.
7. Фізкультхвилинка.
Притомилися малята —
час фізпаузу почати.
Трава низенька-низенька,
дерева високі-високі.
Вітер дерева колише-гойдає,
пташки з вирію летять-прилітають,
а діти тихенько за парти сідають.
8. Математика
- Багато хто з вас, співуче, уміють лічити до десяти.
Хто хоче зробити це зараз уголос?
А тепер порахуйте вголос від 2 до 5.
Якщо не виходить, скажіть про собі 1, а далі називайте числа вголос.
- Порахуйте від 3 до 7, від 5 до 10.
І до стовпчика подібна.
Всі рахунки, всі таблички
Починають з одинички.
Одиничка чарівна.
Хоч і ніжку одну має,
Вправно ряд розпочинає.
Залізла одиниця у клітинку.
Така поважна і така примхлива,
Говорить, що відважна та смілива.
9. Робота на аркушах
- Надрукувати цифру 1.
- Продовжити орнамент.
- Розфарбуй на малюнку предмети, яких по одному
10. Пiдсумок заняття
Гра «Продовж речення»
ЗАНЯТТЯ 6
Одяг. Взуття. Число і цифра 1.
Розфарбуй на малюнку предмети, яких по одному.