5 Заняття з майбутніми першокласниками. "ЛЮДИНА"

Про матеріал

Пропоную розробки перших занять з майбутніми першокласниками. До кожного уроку додаю картку для індивідуальної роботи. Цікаві ілюстровані завдання спрямовані на пробудження в дітей інтересу до навчання.

Перегляд файлу

Заняття з майбутніми першокласниками

ЗАНЯТТЯ  5

Тема. Людина

Мета: засвоїти слова до зазначеної теми; розвивати мовлення дiтей; ввести поняття попереднє, наступне число, виховувати в дітей пізнавальний інтерес.

Обладнання: ноутбук, телевізор, презентація «Людина», таблиці з математики для 1 класу, з «Я у світі» - «Людина», «Тварини», каковий герой Буратіно, завдання на аркушах, прості і кольорові олівці,  «Овочі», «Фрукти»,  «Посуд», іграшкові каструлі  або малюнок.

Хід заняття

1. Організаційний момент.

    Дзвінко продзвенів дзвінок,

     Всім пора нам на урок.

     Все у нас уже на місці –

     Залишилось тільки сісти.

 2. Повторення матерiалу

Гра «Зваримо борщ», «Зваримо компот».

- Дiвчата стають у коло, передають одна однiй iграшкову каструлю, по черзi називають овочi, якi необхiдно взяти, щоб зварити борщ;

 аналогiчно хлопцi «варять компот».

3. Вивчення нового матеріалу

- Дiти, вiдгадайте загадку — i дiзнаєтесь, хто завiтав до нас на заняття.

Загадка про Буратіно

Він сміливий і веселий,

Дружать з ним П’єро, Мальвіна,

Шкода, що не любить школу

Дерев’яний... (Буратіно).

  • Давайте розглянемо Буратіно.
  • Засвоєння слiв: обличчя, очi, вії, брови, нiс, вуха, щоки, підборiддя, волосся, долоні.
  • Сьогодні я казку сюди запросила.

Щоб гратись й гуляти гуртом.

           А казка в садочку у нас заблукала.

Давайте  про все поговоримо  разом.

  • Слухання уривка iз казки «Золотий ключик, або пригоди Буратiно»

-         А тепер спробуйте вiдгадати загадки.

• Дуже довга в нього шия

  Та смугаста, як у змiя.

  Через це через паркан

  Заглядає, нiби кран.   (Жираф)

• Довгi ноги, довгий нiс,

  Прилетiв — обiд принiс:

  Смачних жабенят

  Для своїх малят.   (Журавель)

• Довгi вуха, куций хвiст,

  Моркву i капусту їсть.

  В снiжну зиму залюбки

  Обгризає яблуньки.   (Зайчик)

• Є голова, та нема волосся,

  Є очi, та немає брiв,

  Є крила, та не лiтає,

  В холодi - не мерзне,

  Спеки не боїться.   (Риба)

3. Робота зi звуками

Дiти, який перщий звук в словi риба? Сьогоднi ми потренуємося вимовляти цей звук чiтко та виразно.

Чистомовка

Ро-ро-ро — їхали в метро.

Рi-рi-рi — Живемо у добрi.

Ра-ра-ра — Починається гра.

Ру-ру-ру — Дуже хочем грати в гру.

Рi-рi-рi — Новi правила у грi.

4. Фiзкультхвилинка

БУРАТІНО       

Буратіно потягнувся,                                               

Раз! — нагнувся, два! — нагнувся.                         

Руки в сторони розвів,                                             

Мабуть, ключик загубив,                                        

А щоб ключик цей дістати,               

Треба нам навшпиньки стати.          

(Стали навшпиньки і «дістали» ключик.)    

5. Математика

Поняття пепереднє число, наступне число.

6. Фiзкультхвилинка.

Раз, два — дерева,

Три, чотири — вийшли звiрi,

П’ять, шiсть — пада лист,

Сiм, вiсiм — птахи в лiсi.

Дев’ять, десять — це сунички

Пiдвели червонi личка.

7. Робота на аркушах

8. Пiдсумок заняття

Завдання «Розфарбуйте».

Золотий ключик, або пригоди Буратіно

Уривок з казки

Карло ввiйшов у комірку, сiв на єдиний стiлець бiля безногого столу i, покрутивши полiно, почав ножем вирiзати ляльку.«Як би менi її назвати? -  мiркував Карло. – Назву я її Буратiно. Це iм’я принесе менi щастя».Насамперед вирiзав вiн на полiнi волосся, потiм лоба, потiм очi...Раптом очi самi розплющилися i вп’ялися в нього поглядом.Карло й виду не подав, що злякався, тiльки ласкаво спитав:

-         Дерев’янi очка, чому це ви так дивитесь на мене?

Але лялька мовчала — адже в неї ще не було рота. Карло вистругав щiчки, потiм вистругав носа — звичайного носа...Раптом нiс сам почав витягуватися, рости, i вийшов такий довгий нiс, що Карло навiть крекнув:

-          Негарно, задовгий...

І почав зрiзати в носа кiнчик. Та де там! Нiс крутився, викручувався, та такийi залишився — довгий-предовгий, цiкавий, гострий нiс. Карло взявся до рота. Та ледве встиг вiн вирiзати губи,— рот одразу розтулився:

-          Хи-хи-хи! Ха-ха-ха!

І висунувся з нього, дражнячись, вузенький червоний язик.Карло, вже не звертаючи уваги на всi цi витівки, i далi стругав, вирiзував…Зробив ляльцi пiдборiддя, шию, плечi, тулуб, руки. Та тiльки-но закiнчив вiн вистругувати останнiй пальчик, Буратiно почав лупцювати кулачками Карло по лисинi, щипати його та лоскотати.

-          Слухай,— сказав Карло суворо,— я ж тебе ще не скiнчив майструвати, а ти вже заходився пустувати... Що ж воно далi буде? Га?

І вiн суворо подивився на Буратiно.І Буратiно круглими, як у мишi, очицями, дивився на тата Карло. Карло зробив йому з трiсочок довгi ноги з великими ступнями. Скiнчивши роботу, поставив дерев’яного хлопчика на пiдлогу, щоб навчити ходити...

                                                                                                              О. Толстой

 

 

ЗАНЯТТЯ 5

Людина

Картинки по запросу ключик буратіно малюнок Картинки по запросу малюнок зайчика для дітейКартинки по запросу малюнок жирафаКартинки по запросу малюнок риба

 

 

         Намалюй у квадраті предмет, якого не вистачає.

 

                      

 

docx
Додано
27 грудня 2018
Переглядів
994
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку