3 клас англійська мова My house

Про матеріал
План конспект уроку з англійської мови та презентація до нього і роздатковий матеріал
Перегляд файлу

 

 

     Розробка відкритого уроку

             з англійської мови

            у 3 класі на тему:

           «My Home».

 

 

 

 

 

Вчитель:

Головіна О.І.

Бердянськ, 2021

 

План- конспект уроку

Тема: Мій любий дім.

Підтема : Узагальнюючий урок з теми: «Мій любий дім».

Мета:

Практична :                          - активізувати вивчену лексику;

  •    повторити конструкцію on the left\right;
  •    формувати навички аудіювання та читання.

 

Освітня:                                 - формувати поняття школярів про дизайн приміщень;

  • підвищувати загальну культуру спілкування.

Розвиваюча :                          - розвивати мовленнєву компетенцію учнів;

 розвивати навички читання;

                                                  розвивати вміння працювати в групах;

                                                  розвивати пізнавальні процеси;

                                                  розвивати творчі здібності учнів;

                                                  розвивати монологічне мовлення.

Виховна:                                   - підтримувати стійкий інтерес до вивчення іноземної                     мови;

  •  виховувати взаємоповагу та почуття відповідальності;
  • виховувати любов до власної оселі;
  • виховувати самостійність, працьовитість та толерантність.

Обладнання:   підручник, робочий зошит, тематичні картки  ноутбук, телевізор, роздатковий матеріал, конструктор LEGO.

Тип уроку: комбінований.

ХІД УРОКУ.

Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу.

  1. Greeting. (пісня) -How are you?

Вчитель запитує настрій у учнів

T -How are you today?

S- I am fine, I am sad….

What day is it today?

Today is……

What date is it today?

Today is….

 

  1. Оголошення теми та мети уроку

Т -  The topic on our lesson «My house»Сьогодні  ми повторимо назви кімнати в будинку чи в квартирі й описувати їхнє розташування.

Основна частина уроку

  1. Phonetic drills. ( Фонетична зарядка)

Т-Let’s do exercises for our tongue.

 Завдання записане на дошці, учні разом виконують завдання. (За бажанням 1-2 учня читають ще раз)

[θ]: three, thank you, bathroom.

[t∫]: chair, teacher, kitchen.

[ju:]: you, music, computer, new.

 

  1. Warming up. Вправа на здогадку

 

  1. Учні переглядають відео. My house

T- Look at the screen and watch video.

1.Після перегляду, учні називають які  в відео були представлені кімнати.

T- which rooms you saw in the video?

S-

  1. Учитель виводить речення на екран учні читають їх. Завдання учнів закінчити речення.

T- Read the sentence and finish it.

  •                 We cook in the … (kitchen).
  •                 We sleep in the … (bedroom).
  •                 We wash in the … (bathroom).
  •                 We watch TV in the … (living-room).
  1. Повторення напрямків використовуючи конструкцію on the left\ on the right

Учням пропонуються шаблони домівок в який учні слухаючи вчителя записують розташування кімнат.

    T- On the first floor:

 Where is the living-room

It is on the the left.

Where is the kitchen

It is on the  right

T- On the second floor:

Where is the bedroom

It is on the  right

Where is the bathroom

It is on the the left.

  1. Розвиток навичок писемного мовлення.

Робота з зошитом. Ex 4. P. 41

Учні виконують вправу в зошиті. Складають опис свого дома.

  1. Розвиток навичок монологічного мовлення

Учні усно відповідають на запитання

Answer the questions

C:\Users\Ольга\Desktop\для открітого урока\Rooms-Of-The-House-Worksheets.png

  1. Розвиток навичок читання Гра.

Учням пропонується з/єднати слова з транскрипцією. (Учні виконують завдання самостійно, потім перевіряють за екраном).

Kitchen                               [haus]

Bathroom                            [‘kit∫in]

House                                  [‘bedru:m]

Living-room                        [‘ba:θru:m]

Bedroom                              [‘liviηru:m]

 

  1. Physical activity. (Фізкультхвилинка)

Буба (пісня)

  1. Розвиток навичок монологічного мовлення

Вчитель учням надає завдання на окремих листочках на  яких  розташований план будинку  та меблі.  Учні  повинні розставити меблі в кімнаті та вгадати назву кімнати. Назвати всі меблі.

 

Заключна частина уроку.

Самооцінка учнів  з використання конструктора  Lego. Учні визначають як вони  засвоїли урок.

Т- If you understand everything, take a brick Lego red color

 (Якщо вам все зрозуміло візьміть цеглинку червоного кольору)

     If you do not understand everything, take a brick Lego yellow color

 (Якщо вам не все зрозуміло візьміть цеглинку жовтого кольору)

If you do not understand anything, take a brick Lego blue color

     (Якщо вам нічого не зрозуміло візьміть цеглинку блакитного кольору)

     Thank you for the lesson. Our lesson is over. Good-bye.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Головина Ольга
Додано
2 грудня 2021
Переглядів
4031
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку