3 клас .Діагностична робота за темою: " Текст. Типи текстів"

Про матеріал
Діагностична робота для 3 класу за розділом "Досліджую текст". ( за підручником К. Пономарьова).
Перегляд файлу

Діагностична робота за темою  « Текст. Типи текстів»

1 варіант

1. Текст — це:

а) окремі речення;

б) об’єднані за змістом речення;

в) зв’язна розповідь.

2. Укажіть тип поданого тексту.

І чому ж така красива наша школа навесні? Бо навколо школи ростуть квіти. У парку розквітли дерева. Але найбільше прикрашають школу дитячі голоси.

а) розповідь;

б) міркування;

в) опис.

3. Прочитай тексти.  Визнач, який із них – есе. 

А.  У Щебетунчика сьогодні чудовий настрій. Він привітно всміхається. Говорить усім приємні слова.

Б. Який чудовий у мене  сьогодні настрій ! Душа аж співає! Хочеться усім усміхатися. Говорити приємні слова.  Хоч би ніхто мені його не зіпсував.

4. Визнач , який це текст, - художній, діловий  чи науково –популярний?

Шановна Олено Іванівно!

 Прошу відпустити  сьогодні мого сина  Петренка Максима  з останнього  уроку на спортивні  змагання з  футболу.

12 травня                                                             З повагою  - І. В. Петренко

5. Визнач , якому типу тексту відповідає кожний із  заголовків? 

  А. Розповідь. Б. Опис.  В . Міркування.

- Київ навесні.

- Київ – гордість нашої країни.

- Історичні місця в Києві?

6.Доберіть заголовок до поданого тексту.

Кіт побачив на дереві гніздо, у якому пищали пташенята. Він поліз на дерево. Прилетів старий дрізд. Він став клювати кота. Кіт злякався і втік.

7. Запишіть речення в такому порядку, щоб вийшов текст.

На ньому було дупло. В лісі росло дерево. Там жила білка. Вони були маленькі. В неї були білченята. Мати навчала своїх малят здобувати собі їжу.

8. Допишіть кінцівку тексту.

Птахи — наші друзі. Вони знищують шкідників лісу. А ще вони радують нас своїм співом...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота за темою  « Текст. Типи текстів»

2 варіант

1. Текст складається:

а) із зачину, основної частини, кінцівки;

б) із заголовка, абзаців;

в) із речень.

2. Укажіть тип поданого тексту.

У лісі діти знайшли зайченят. У руки їх брати не можна. Почує людський дух зайчиха й побоїться до маляти підійти. Так і загине зайченя з голоду.

а) міркування;

б) опис;

в)  розповідь.

3. Прочитай тексти.  Визнач, який із них – есе.

  А. Родзинка забула виконати домашнє завдання.  У неї був поганий настрій . Їй було соромно перед учителькою  й однокласниками.

Б. Як я могла забути про домашнє завдання?  Так соромно  признатися в цьому вчительці.  А не сказати – значить обманути її. Що ж робити?

4. Визнач , який це текст, - художній, діловий  чи науково – популярний?

Шановні батьки!

Ваш син  Самойленко  Вадим 14 травня пропустив заняття в школі. Повідомте, будь ласка,причину його відсутності.

15 травня                                                           З повагою  - Марія Іванівна.

5.Визнач , якому типу тексту відповідає кожний із  заголовків? 

  А. Розповідь. Б. Опис.  В . Міркування.

 - Чому туристи  їдуть до  Києва?(…)

 - Ми побували в зоопарку. (...)

 - Краса ботанічного саду. ( …)

6. Доберіть заголовок до поданого тексту.

У мами сьогодні день народження. Петрусь і Василько пішли до лісу. Вони нарвали квітів і подарували їх мамі. Матуся дуже зраділа. Вона похвалила синів.

7. Залишіть речення в такому порядку, щоб вийшов текст.

І журавель видужав. Навесні хлоп’ята знайшли в кущах журавля. Хлопчики принесли його в село. У птаха було поранене крило. Діти довго лікували журавлика.

8.  Допишіть кінцівку тексту.

Горобець побачив на березі шпаківню і зайняв її. Через тиждень прилетіли з півдня шпаки.

Піднявся гамір...

 

docx
Додано
16 травня 2021
Переглядів
13097
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку