3 клас
Діагностувальна робота І семестр
Диктант
Чарівна осінь
Минуло літо. Владною господаркою йде по рідному краю чарівниця-осінь. Заквітчала вона поля, ліси, сади і парки. Пофарбувала золотом вбрання дерев. Трава пожовкла і прилягла до землі. Ліс одягнувся у яскравий одяг. Тільки величаві сосни та ялини стоять у зеленому вбранні. Ласкавий вітер натягнув у повітрі срібні струни. Це летить тоненьке павутиння. Настало бабине літо.
(С.І. Рябова)
58 слів
Характеристика результатів навчання |
Сформовано (√)/формується//рі-вень рез. навч. |
|
Українська мова як державна |
|
|
1 |
Аналізує сприйняте на слух висловлювання, ставить доцільні запитання. |
|
2 |
Читає усвідомлено, правильно, виразно, в належному темпі вголос і мовчки. |
|
3 |
Зв’язно висловлює власні думки щодо прочитаного, усно передає свої враження, вподобання. |
|
4 |
Переказує та створює тексти, бере участь у діалозі. |
|
5 |
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане. |
|
6 |
Аналізує сприйняте на слух висловлювання, ставить доцільні запитання. |
|
Примітка
Червоним кольором виділено та характеристика результатів навчання , яка на даній роботі не оцінюєьбся
Бланк оцінювання результатів діагносту вальної роботи
№ |
Прізвищета ім.’я учня |
МОВ 1.2 Розуміє та виконує навчальні дії відповідно до інструкцій |
МОВ 3.1 Дотримується загальних правил письма в одну лінійку |
МОВ 3.2 Нарощує швидкість письма, не спотворюючи літер |
МОВ3.3 Знаходить і виправляє орфографічні помилки |
МОВ3.10 Пише під диктовку (50-70слів) |
МОВ 4.8 Пояснює вивчені орфограми |
МОВ4.28 Дотримується абзаців,полів зошита в оформленні текстів на письмі |
|||||||||||||||||||||
|
|
п |
с |
д |
в |
п |
с |
д |
в |
п |
с |
д |
в |
п |
с |
д |
в |
п |
с |
д |
в |
п |
с |
д |
в |
п |
с |
д |
в |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка
В(високий рівень)
Д(достатній рівень)
С(середній рівень)
П(початковий рівень)