КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
з інтегрованого курсу «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» ,
створене відповідно до типової освітньої програми (3 клас),
розробленої під керівництвом О. Я. Савченко
(автори Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич)
Інформатична галузь
35 год на рік/1 год на тиждень
І семестр - 16 год
№ п\п |
Дата |
Тема |
Сторінка у підручнику |
|
1. |
|
Інструктаж з БЖД. Повторення навчального матеріалу 2 кл. |
|
|
2. |
|
Чи є спілкування обміном інформацією |
12 - 13 |
|
3. |
|
Як розпізнавати неправдиву інформацію |
31 – 34 |
|
4. |
|
Як розпізнавати неправдиву інформацію (продовження). Дослідження |
31 - 34 |
|
5. |
|
Як не заблукати у всесвітній мережі |
43 – 46 |
|
6. |
|
Як не заблукати у всесвітній мережі (продовження) Практична робота. |
43 - 46 |
|
7. |
|
Чому важливо бути відповідальним |
64 - 65 |
|
|
|
Чому важливо бути відповідальним (продовження) Діагностична робота. Тест |
64 - 65 |
|
8. |
|
Узагальнення, систематизація та повторення вивченого матеріалу |
|
|
9. |
|
Як відчути себе дослідником |
77 - 78 |
|
10. |
|
Що таке інформаційний об’єкт. |
86 - 87 |
|
11. |
|
У середовищі текстового редактора |
109 - 112 |
|
12. |
|
У середовищі текстового редактора (продовження). Практична робота. |
109 - 112 |
|
13. |
|
Яким ключем відкривати знання |
157 - 159 |
|
14. |
|
Яким ключем відкривати знання (продовження). Діагностична робота. |
157 - 159 |
|
15. |
|
Узагальнення, систематизація та повторення вивченого матеріалу |
|
|
16. |
|
Узагальнення, систематизація та повтор. вивченого матеріалу. Підсумок за семестр. |
|
|
|
|
|
|
|
* Природн., громад. й історична, соц., здоров'язбережув галузі – 105 год/ 3год на тиждень (1семестр-48год)
Технологічна галузь - 35 год на рік/1 год на тиждень (І семестр - 16 год)
Інформатична галузь - 35 год на рік/1 год на тиждень (І семестр - 16 год)
Кількість годин (уроків) для опрацювання теми учитель/-ка добирає самостійно, враховуючи рівень формування конкретних очікуваних результатів навчання учнів, а також додатковий резервний час.
Для формування та розвитку КОРів пропонуємо використовувати як окремі уроки, так і етапи інтегрованого уроку.