Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" до предмету "Інформатика" за підр. В.Вдовенко, Н.Котелянець (1 год/тижд) 3 клас

Про матеріал
Розгорнуте календарно-тематичне планування до інтегрованого курсу "Я досліджую світ" з предмету "Інформатика" за підручником В. Вдовенко, Н. Котелянець (1 год/тижд) 3 клас. Загальний обсяг навчального часу 35 годин.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків з інформатики

 3 клас за підручником В.Вдовенко, Н.Котелянець, О.Агєєва (1 год/тижд.)

Загальний обсяг навчального часу – 35 годин

 

Тема уроку

Дата

1.

Тема: «Інформація. Дії з інформацією».

Роль інформації в житті людини.

 Ігри: «Вірю-не вірю», «Знайдіть відмінності», «Мікрофон».

 

2.

Перетворення інформації з однієї форми на іншу.

Форми інформації: звукова, текстова, графічна, знакова, числова, мультимедійна. 

 

3.

Перетворення інформації з однієї форми на іншу.

Робота за комп’ютером: перетворення текстової інформації на графічну (графічний редактор «Scratch»: намалювати рибу за заданими параметрами).

 

4.

Якими способами подають повідомлення.

Текстові, графічні, звукові, умовні сигнали, жести, комбіновані – способи подання повідомлень. Носії повідомлень. Гра «Підберіть пару».

 

5.

Структурування інформації.

Папка. Вкладена папка. Перейменування. Робота за комп’ютером: створення папки та документів в ній.

 

6.

Поняття про мережу «Інтернет».

Мережа. Правила безпеки в Інтернеті. Сайт. Вебсторінка.

 

7.

Поняття про мережу «Інтернет».

Гіперпосилання. Ключові слова. Робота за комп’ютером: пошук інформації за ключовими словами.

 

8.

Що таке авторське право?

Ігри: «Плутанка», «Лабіринт», «Вірю – не вірю».

Робота за комп’ютером: пошук інформації за ключовим словом «Онляндія»; виконання тестових завдань.

 

9.

Тема: «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій з інформацією».

Коли винайшли пристрої для роботи з інформацією.

Робота за комп’ютером: клавіатурний тренажер «Rapid Typing Tutor 5.2» (урок 1).

 

10.

Джерело інформації. Носії інформації.

Засоби зв’язку. Передання інформації. Креслення – джерело інформації. Умовні позначення. Робота за комп’ютером: клавіатурний тренажер «Rapid Typing Tutor 5.2» (урок 2).

 

11.

Пристрої введення та виведення інформації.

Основні складові комп’ютера. Робота за комп’ютером: пошук за ключовими словами і перегляд мультфільма «Про Наталочку і комп’ютер».

 

12.

Тема: «Об’єкт. Властивості об’єкта».

Інформаційний об’єкт.

Об’єкт. Текст. Робота за комп’ютером: намалювати в графічному редакторі «Scratch» інформаційний об’єкт «ляльку-мотанку – немовля».

 

13.

Властивості об’єкта.

 Гра «Відгадайте чоловічка». Робота за комп’ютером: створення в графічному редакторі «Scratch» інформаційного об’єкта «Сова».

 

14.

Створюємо модель об’єкта.

Модель. Іграшки. Гра «Відгадайте іграшку».

Робота за комп’ютером: побудова моделі човна в графічному редакторі «Scratch».

 

15.

Чи можуть змінюватися властивості об’єкта?

Гра «Змініть властивість». Робота за комп’ютером: в графічному редакторі «Scratch» у векторному режимі.

 

16.

Тема: «Комп’ютерні програми. Меню та інструменти».

Середовище для читання текстів.

Електронна книжка. Робота за комп’ютером: робота з текстом (пошук заданої казки на сайті бібліотеки «Java»; зробити закладку).

 

17.

Подорож віртуальними бібліотеками.

Електронна бібліотека. Гра «Плутанка».

Робота за комп’ютером: пошук заданих віртуальних бібліотек та ознайомлення з їхніми сайтами.

 

18.

Віртуальні енциклопедії, довідники та словники.

«Вікіпедія». Сайт «Весела абетка». Велика українська енциклопедія. Віртуальний словник «Google». Робота за комп’ютером: пошук віртуальних енциклопедій.

 

19.

Ознайомлення з текстовим редактором.

Текст. Текстові редактори. Робота за комп’ютером: запуск текстового редактора «Word» та створення нового документа.

 

20.

Опановуємо клавіатуру.

Призначення основних клавіш клавіатури. Гра «Плутанка». Робота за комп’ютером: запуск текстового редактора «Word» та введення тексту за поданими параметрами.

 

21.

Вчимося редагувати текстові документи.

Редагування. Копіювання. Видалення. Робота за комп’ютером: робота в текстовому редакторі «Word» (редагування тексту набраного на минулому уроці).

 

22.

Як доповнити текст зображенням?

Вкладки. Вставлення зображень. Робота за комп’ютером: робота з текстовим редактором «Word» (доповнення тексту, з яким працювали на минулому уроці,  зображенням).

 

23.

Тема: «Створення та використання інформаційних моделей».

Інформаційні моделі в різних програмних середовищах.

Модель реального об’єкта. Гра «Плутанка». Інформаційна модель. Робота за комп’ютером: доповнення інформаційної моделі песика графічним зображенням за допомогою редактора «Scratch».

 

24.

Вчимося працювати з таблицями.

Дослідження «День народження». Вкладка «Таблиця».

Робота за комп’ютером: робота з текстовим редактором «Word» (створення та заповнення таблиці).

 

25.

Вчимося робити презентації.

Що таке презентація. Слайд. Редактор презентацій.

Робота за комп’ютером: запуск редактора презентацій та створення нового документа.

 

26.

Створюємо листівку для мами.

Дослідження «Улюблена квітка». Доповнення презентацій малюнками та фотографіями. Робота за комп’ютером: робота в редакторі презентацій (створення листівки для мами з зображеннями).

 

27.

Редагування та форматування презентації.

Алгоритм видалення слайда. Алгоритм копіювання слайда. Поняття форматування. Робота за комп’ютером: робота з редактором презентацій (зміна властивостей об’єктів на слайдах; заміна слайдів місцями).

 

28.

Шаблон оформлення презентації.

Шаблон. Вкладка «Конструктор». Робота за комп’ютером: дослідження зміни слайда презентації (створеного на попередньому уроці) при зміні шаблону.

 

29.

Навчальний проєкт «Чарівний ліс».

Що таке проєкт. Робота за комп’ютером: використовуючи набуті знання, створити власну (групову) презентацію.

 

30.

Підготовка презентації до показу. Захист проєкту.

Режим показу презентацій. Вкладка «Переходи».

Робота за комп’ютером: встановлення переходів слайдів в презентації (створеній на минулому уроці), показ презентації.

 

31.

Тема: «Лінійні алгоритми».

Команди та виконавці.

Що таке алгоритм. Виконавець. Команда. Робота за комп’ютером: робота в графічному редакторі «Scratch» (малювання жаби за поданим алгоритмом).

 

32.

Логічні висловлювання.

Що таке висловлювання. Істинне та хибне висловлювання.

Робота за комп’ютером: малювання морського краба в графічному редакторі «Scratch».

 

33.

Лінійні алгоритми.

Робота за комп’ютером: малювання весняної квітки у графічному редакторі «Scratch» у векторному режимі.

 

34.

Створення зображень за власними алгоритмами.

Гра «Знайдіть зайвий об’єкт». Робота за комп’ютером: малювання вази у графічному редакторі «Scratch» за власним алгоритмом.

 

35.

Малюємо тарілку за власним алгоритмом.

Робота за комп’ютером: малювання тарілки з орнаментом у графічному редакторі «Scratch» за власним алгоритмом.

 

 

 

 

 

 

 

 

Склала вчитель початкових класів Савченко М.В.

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
5 вересня 2020
Переглядів
7497
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку