3 клас. Календарно-тематичне планування з математики на 2023-2024 н. р.

Про матеріал
М А Т Е М А Т И К А Календарно-тематичне планування для учнів 3-го класу За програмою 175 годин на рік (5 год на тиждень) Математика : підруч. для 3 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 1 / С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко. — Харків : Вид-во «Ранок», 2020. — 128 с. : іл. Математика : підруч. для 3 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 2 / С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко. — Харків : Вид-во «Ранок», 2020. — 136 с. : іл. Математика. 3 клас : моніторинг навчальних досягнень / О. В. Онопрієнко. — 2-ге вид. —Харків : Вид-во «Ранок», 2021. — 48 с. : іл.
Перегляд файлу

М А Т Е М А Т И К А

Календарно-тематичне планування для учнів 3-го класу

За програмою 175 годин на рік

(5 год на тиждень)

 

Математика : підруч. для 3 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 1 / С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко. — Харків : Вид-во «Ранок», 2020. — 128 с. : іл.

 

Математика : підруч. для 3 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 2 / С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко. — Харків : Вид-во «Ранок», 2020. — 136 с. : іл.

 

Математика. 3 клас : моніторинг навчальних досягнень / О. В. Онопрієнко. — 2-ге вид. —Харків : Вид-во «Ранок», 2021. — 48 с. : іл.

 

№ п/п

Дата

Тема уроку

Сторінки в підручнику

І семестр

РОЗДІЛ 1. УЗАГАЛЬНЮЄМО І СИСТЕМАТИЗУЄМО ВИВЧЕНЕ

У 2-МУ КЛАСІ. ВИВЧАЄМО РІВНЯННЯ

1

01/09

Вивчаємо рівняння. Повторюємо нумерацію чисел у межах 100

 4-5

2

04/09

Додаємо і віднімаємо числа частинами 

 6-7

3

05/09

Складаємо і розв’язуємо обернені задачі до даної

 8-9

4

06/09

Розв’язуємо складені задачі

 10-11

5

07/09

Досліджуємо задачі

 12-13

6

08/09

Додаємо і віднімаємо числа порозрядно

 14-15

7

11/09

Досліджуємо задачі на знаходження різниці

 16-17

8

12/09

Досліджуємо задачі на знаходження суми

 18-19

9

13/09

Додаємо і віднімаємо числа, використовуючи прийом округлення

 20-21

10

14/09

Досліджуємо задачі на знаходження невідомого доданка

 22-23

11

15/09

Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника

 24-25

12

18/09

Розв’язуємо задачі. Перевіряємо арифметичні дії додавання та віднімання

 26-27

13

19/09

Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць

 28-29

14

20/09

Досліджуємо задачі на різницеве порівняння

 30-31

15

21/09

Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць (непряма форма)

 32-33

16

22/09

 Самостійна робота за темою «Узагальнюємо і  

 систематизуємо вивчене у 2 класі»

Зошит, с.

31-32

17

25/09

Перевіряємо свої досягнення.

Діагностувальна робота № 1 за темою «Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 2 класі»

 Зошит, с. 

 3-6

18

26/09

Аналіз діагностувальної роботи. Повторюємо арифметичні дії множення і ділення

 34-35

19

27/09

Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення

 36-37

20

28/09

Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення

 38-39

21

29/09

Досліджуємо таблиці множення і ділення

 40-41

22

02/10

Досліджуємо таблиці множення і ділення

 42-43

23

03/10

Знайомимось із послідовним множенням і діленням

 44-45

24

04/10

Досліджуємо таблицю Піфагора

 46-47

25

05/10

Досліджуємо задачі на знаходження частки

 48-49

26

06/10

Знайомимось з табличною формою короткого запису задачі

 50-51

27

09/10

Повторюємо геометричні фігури на площині

 52-53

28

10/10

Повторюємо вивчене

 54

29

11/10

Знайомимось із рівнянням

 55

30

12/10

Розв’язуємо прості рівняння

 56-57

31

13/10

Складаємо рівняння за вимогою

 58

32

16/10

Складаємо рівняння за текстом простої задачі

 59-60

33

17/10

Складаємо і розв’язуємо прості рівняння

 61

34

18/10

Розв’язуємо ускладнені рівняння

 62-63

35

19/10

Розв’язуємо ускладнені рівняння

 64

36

20/10

Розв’язуємо задачі складанням рівняння

 65

37

23/10

Знайомимось із властивістю рівності

 66-67

38

24/10

Розв’язуємо рівняння

 68

39

25/10

Записуємо задачі коротко у вигляді таблиці

 69

40

26/10

Розв’язуємо задачі способом складання рівняння

 70

41

27/10

Повторюємо одиниці вимірювання величин

 71

42

06/11

Визначаємо час за годинником

 72-73

43

07/11

Навчальний проєкт «Секрети таблиці множення»

75

44

08/11

Самостійна робота за темою «Досліджуємо таблиці множення і ділення. Вивчаємо рівняння»

Зошит, с.

33-34

45

09/11

Перевіряємо свої досягнення.

Діагностувальна робота № 2 за темою «Досліджуємо таблиці множення і ділення. Вивчаємо рівняння»

Зошит, с.

7-10

46

10/11

Аналіз діагностувальної роботи.

Навчальний проєкт «Чим мені у повсякденному житті будуть корисні гарні знання таблиці множення»

 

РОЗДІЛ 2. ВИВЧАЄМО ЧАСТИНИ ЦІЛОГО

47

13/11

Одержуємо половину

 76-77

48

14/11

Одержуємо частину від цілого

 78-79

49

15/11

Одержуємо частини цілого

 80-81

50

16/11

Знайомимось з одиницею вимірювання довжини:

1 міліметр

 82-83

51

17/11

Досліджуємо  одиниці вимірювання величин

 84-85

52

20/11

Порівнюємо частини цілого

 86-87

53

21/11

Порівнюємо частини цілого

 88-89

54

22/11

Знаходимо частину від цілого

 90-91

55

23/11

Знаходимо ціле за величиною його частини

 92-93

56

24/11

Досліджуємо залежність добутку від зміни одного з множників

 94-95

57

27/11

Розв’язуємо складені задачі

 96-97

58

28/11

Досліджуємо залежність частки від зміни діленого або дільника

 98-99

59

29/11

Розв’язуємо складені задачі

 100-101

60

30/11

Розв’язуємо ускладнені рівняння

 102-103

61

01/12

Самостійна робота за темою «Вивчаємо частини цілого»

 Зошит, с.

 35-36

62

04/12

Перевіряємо свої досягнення.

Діагностувальна робота № 3 за темою «Вивчаємо частини цілого»

 Зошит, с.

 11-14

63

05/12

Аналіз діагностувальної роботи.

Навчальний проєкт «У яких випадках з повсякденного життя ми вимушені оперувати частинами величини?»

 

64

06/12

Знайомимось із групами величин

 104-105

65

07/12

Вивчаємо взаємозв’язок між величинами

 106-107

66

08/12

Розв’язуємо прості задачі із взаємопов’язаними величинами

 108

67

11/12

Досліджуємо взаємопов’язані величини

 109-110

68

12/12

Досліджуємо взаємопов’язані величини

 111

69

13/12

Досліджуємо взаємопов’язані величини

 112-113

70

14/12

Вивчаємо групу величин, які розкривають ситуацію купівлі-продажу

 114

71

15/12

Розв’язуємо задачі

 115

72

18/12

Вивчаємо групу величин, що описують ситуацію праці

 116

73

19/12

Розв’язуємо задачі

 117

74

20/12

Досліджуємо взаємопов’язані величини

 118

75

2112

Знайомимось із задачами на знаходження суми двох добутків

 119-120

76

22/12

Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків

 121-122

77

25/12

Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків

 123-124

78

26/12

Самостійна робота за темою «Досліджуємо взаємопов’язані величини»

37-38

79

27/12

Перевіряємо свої досягнення.

Діагностувальна робота № 4 за темою «Досліджуємо взаємопов’язані величини»

Зошит, с.

15-18

80

28/12

Аналіз діагностувальної роботи. Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків

Зошит, с.

125

ІІ семестр

81

15/01

Навчальний проєкт «Задачі із взаємопов’язаними величинами як моделі ситуацій, що трапляються в нашому житті»

  

82

16/01

Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків

 4-5

83

17/01

Розв’язуємо задачі на кратне порівняння двох добутків

 6-7

84

18/01

Досліджуємо задачі на різницеве або кратне порівняння двох добутків

 8-9

85

19/01

Досліджуємо задачі на різницеве або кратне порівняння двох добутків

 10

86

22/01

Досліджуємо задачі

 11-12

87

23/01

Розв’язуємо задачі

 13

88

24/01

 Навчальний проєкт «Яка користь від математики?»

 15

РОЗДІЛ 3. ВИВЧАЄМО ТРИЦИФРОВІ ЧИСЛА

89

25/01

Одержуємо тисячу

 16-17

90

26/01

Знайомимось з лічильною одиницею — сотня

 16-17

91

29/01

Читаємо і записуємо трицифрові числа

 18

92

30/01

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації

 19-20

93

31/01

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основі нумерації

 21

94

01/02

Розв’язуємо задачі на знаходження суми, різницеве та кратне порівняння двох часток

 22

95

02/02

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основі нумерації

 23-24

96

05/02

Визначаємо загальну кількість одиниць  розряду

 25-26

97

06/02

Порівнюємо трицифрові числа

 27-28

98

07/02

Досліджуємо задачі

 29-30

99

08/02

Відкриваємо спосіб множення і ділення круглих чисел

 31-32

100

09/02

Множимо і ділимо круглі числа використовуючи прийом укрупненням розрядних одиниць

 33-34

101

12/02

Знайомимось із задачами на знаходження четвертого пропорційного

 35-36

102

13/02

Вивчаємо одиницю вимірювання довжини: 1 кілометр

 37-38

103

14/02

Вивчаємо одиницю вимірювання маси: 1 грам, 1 тонна

 39-40

104

15/02

Використовуємо прийом послідовного множення та ділення

 41-42

105

16/02

Множимо і ділимо на кругле число послідовно

 43

106

19/02

Узагальнюємо нумерацію трицифрових чисел

 44

107

20/02

Самостійна робота за темою «Вивчаємо трицифрові числа»

Зошит, с.

39-40

108

21/02

Перевіряємо свої досягнення.

Діагностувальна робота № 5 за темою «Вивчаємо трицифрові числа»

Зошит, с.

19-22

109

22/02

Аналіз діагностувальної роботи.

Навчальний проєкт «У чому потреба в людини оперувати трицифровими числами?»

 

110

23/02

Додаємо і віднімаємо круглі числа

 45-46

111

26/02

Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного

 47-48

112

27/02

Додаємо і віднімаємо круглі числа

 49-50

113

28/02

Додаємо і віднімаємо числа двома способами

 51

114

29/02

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа порозрядно

 52-53

115

01/03

Додаємо і віднімаємо числа трьома способами

 54

116

04/03

Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного

 55-56

117

05/03

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа

 57-58

118

06/03

Додаємо і віднімаємо числа різними способами

 59

119

07/03

Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного

 60-61

120

08/03

Знайомимось із письмовим додаванням і відніманням

 62

121

11/03

Досліджуємо задачі

 63

122

12/03

Виконуємо письмове додавання і віднімання

 64

123

13/03

Знайомимось із задачами на знаходження трьох чисел за трьома сумами

 65-66

124

14/03

Розв’язуємо задачі

 67

125

15/03

Розв’язуємо задачі

 68

126

18/03

Розв’язуємо задачі

 69

127

19/03

Самостійна робота за темою «Додаємо і віднімаємо трицифрові числа»

Зошит, с.

41-42

128

20/03

Перевіряємо свої досягнення.

Діагностувальна робота № 6 за темою «Додаємо і віднімаємо трицифрові числа»

Зошит, с.

23-26

129

21/03

Аналіз діагностувальної роботи.

Навчальний проєкт «Мій бюджет»

70

РОЗДІЛ 4. ВИВЧАЄМО ПОЗАТАБЛИЧНІ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ

130

22/03

Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії множення та ділення

 72-73

131

01/04

Знайомимось із діленням з остачею

 74-75

132

02/04

Вивчаємо ділення з остачею

 76-77

133

03/04

Перевіряємо ділення з остачею

 78-79

134

04/04

Узагальнюємо вивчене про ділення з остачею

 80-81

135

05/04

Досліджуємо ділення з остачею

 82-83

136

08/04

Вивчаємо правило множення суми на число

 84-85

137

09/04

Відкриваємо спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове

 86-87

138

10/04

Відкриваємо спосіб множення трицифрового числа на одноцифрове

 88-89

139

11/04

Вивчаємо правило ділення суми на число

 90-91

140

12/04

Відкриваємо спосіб ділення двоцифрового числа на одноцифрове

 92-93

141

15/04

Ділимо трицифрове число на одноцифрове

 94-95

142

16/04

Розв’язуємо задачі. Виконуємо ділення на кругле число

 96

143

17/04

Знайомимось із задачами на подвійне зведення до одиниці. Виконуємо ділення на кругле число

 97-98

144

18/04

Розв’язуємо задачі на подвійне зведення до одиниці

 99

145

19/04

Дослідження задач на подвійне зведення до одиниці. Обернені до них задачі

 100-101

146

22/04

Виконуємо ділення круглого числа на одноцифрове двома способами

 102-103

147

23/04

Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці

104

148

24/04

Самостійна робота за темою «Вивчаємо позатабличні множення і ділення»

Зошит, с.

43-44

149

25/04

Перевіряємо свої досягнення.

Діагностувальна робота № 7 за темою «Вивчаємо позатабличні множення і ділення»

Зошит, с.

27-30

150

26/04

Аналіз діагностувальної роботи.

Навчальний проєкт «Задачі навколо нас»

 

151

29/04

Виконуємо ділення на кругле число

 105

152

30/04

Виконуємо ділення на кругле число

 106

153

01/05

Знайомимось зі способом ділення на двоцифрове число

 107-108

154

02/05

Знайомимось із задачами на спільну роботу

 109-110

155

03/05

Розв’язуємо задачі на спільну роботу

 111

156

06/05

Досліджуємо задачі на спільну роботу

 112-113

157

07/05

Досліджуємо задачі на спільну роботу

 114

158

08/05

Вивчаємо ділення на двоцифрове число

 115-116

159

09/05

Досліджуємо задачі на спільну роботу

 117

160

10/05

Виконуємо ділення на двоцифрове число двома способами

 118

161

13/05

Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 5; 50

 119

162

14/05

Знайомимось із нерівностями зі змінною

 120-121

163

15/05

Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 25

 122

164

16/05

Множимо і ділимо на 5; 20; 25

 123

165

17/05

Розв’язуємо нерівності зі змінною

 124-125

166

20/05

Відкриваємо спосіб множення на 11; 101

 126

167

21/05

Самостійна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень

 Зошит, с.

 47-48

168

22/05

Перевіряємо свої досягнення.

Діагностувальна робота № 8 з перевірки сформованості навичок усних обчислень

 

169

23/05

Аналіз діагностувальної роботи.

Навчальний проєкт «Математична газета»

 133

170

24/05

Розв’язуємо задачі на час

 127

171

27/05

Дізнаємось про спосіб множення на 9; 99

 128

172

28/05

Множимо на 11, 99

 129

173

29/05

Розв’язуємо задачі геометричного змісту

 130

174

30/05

Повторюємо вивчене. Перевіряємо свої досягнення

131-132

175

31/05

Підсумковий урок за рік

45-46

 

docx
Додав(-ла)
Мусиенко Ольга
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
Додано
10 жовтня 2023
Переглядів
1991
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку