3 клас. Календарно-тематичне планування з української мови на 2023-2024 н. р.

Про матеріал
У К Р А Ї Н С Ь К А М О В А Календарно-тематичне планування для учнів 3-го класу За програмою 123 годин на рік (3,5 год на тиждень) Українська мова та читання : Підручник для 3 класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 1 // К. І. Пономарьова, Л. А. Гайова. — Київ : УОВЦ «Оріон», 2020. — 160 с. : іл. Зошит з розвитку мовлення «Малюю словом» : Навчальний посібник для учнів другого класу // Складова частина навчально-методичного комплекту з української мови до підручника «Українська мова та читання. Частина 1» / К. І. Пономарьова. — Київ : УОВЦ «Оріон», 2022. — 56 с. : іл. УСІ діагностичні роботи. 3-й клас / авт.-упоряд. С. Г. Мельник. — Х. : Вид. група «Основа», 2021. — 126, [2] с. — (Серія «Оцінювання»).
Перегляд файлу

У К Р А Ї Н С Ь К А   М О В А

Календарно-тематичне планування для учнів 3-го класу

За програмою 123 годин на рік

(3,5 год на тиждень)

 

Українська мова та читання : Підручник для 3 класу ЗЗСО (у 2-х частинах) : Частина 1 // К. І. Пономарьова, Л. А. Гайова. — Київ : УОВЦ «Оріон», 2020. — 160 с. : іл.

 

Зошит з розвитку мовлення «Малюю словом» : Навчальний посібник для учнів другого класу // Складова частина навчально-методичного комплекту з української мови до підручника «Українська мова та читання. Частина 1» / К. І. Пономарьова. — Київ : УОВЦ «Оріон», 2022. — 56 с. : іл.

 

УСІ діагностичні роботи. 3-й клас / авт.-упоряд. С. Г. Мельник. — Х. : Вид. група «Основа», 2021. — 126, [2] с. — (Серія «Оцінювання»).

 

№ п/п

Дата

Тема уроку

Сторінки в підручнику

І семестр

РОЗДІЛ 1. ПРИГАДУЮ ЗНАННЯ ПРО ЗВУКИ І БУКВИ

1

04/09

Розрізняю голосні і приголосні звуки

4-5

2

05/09

Розпізнаю м’які приголосні звуки

6-7

3

06/09

Пригадую слова з апострофом і звуками

 [дж], [дз], [дз'] 

8-9

4

07/09

Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу

10-11

5

12/09

Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками

12-13

6

13/09

Розрізняю слова з ненаголошеними звуками [е], [и] 

14-15

7

14/09

Закріплюю та застосовую вивчене.

Діагностувальна робота: діалог (письмово)

Папка

8

18/09

Розвиток зв’язного мовлення 1.

Розповідаю про літній відпочинок

4-7

9

19/09

Аналіз діагностувальної роботи. Правильно записую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]

16-17

10

20/09

Пригадую правила переносу слів

18-19

11

21/09

Пригадую і використовую алфавіт

19-21

12

26/09

Шукаю слова в словнику за алфавітом

21-22

13

27/09

Повторюю і закріплюю знання з теми

 

14

28/09

Діагностувальна робота: списування «Моя Батьківщина»

Папка

15

02/10

Розвиток зв’язного мовлення 2.

Малюю словами осінь

8-10

РОЗДІЛ 2. СПОСТЕРІГАЮ ЗА ЗНАЧЕННЯМ СЛІВ

16

03/10

Аналіз діагностувальної роботи. Розрізняю пряме і переносне значення слів

23-24

17

04/10

Розпізнаю синоніми

25-26

18

05/10

Добираю синоніми

27-28

19

10/10

Розпізнаю і добираю антоніми

28-30

20

11/10

Розпізнаю слова, які мають кілька значень

30-32

21

12/10

Спостерігаю за словами, які звучать однаково, але мають різні значення

32-33

22

16/10

Розвиток зв’язного мовлення 3.

Розповідаю про пікнік

11-13

23

17/10

Повторюю і закріплюю знання про лексичне значення слова

Папка

24

18/10

Діагностувальна робота: робота з мовними одиницями за розділом «Спостерігаю за значенням слів»

Папка

РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖУЮ БУДОВУ СЛОВА

25

19/10

Аналіз діагностувальної роботи. Визначаю корінь слова

34-35

26

24/10

Розпізнаю спільнокореневі слова

36-37

27

25/10

Спостерігаю за чергуванням голосних у коренях слів

37-39

28

26/10

Спостерігаю за чергуванням приголосних у коренях слів

39-41

29

07/11

Розрізняю корені з однаковим звучанням, але різним значенням

41-43

30

08/11

Визначаю закінчення у словах

43-45

31

09/11

Спостерігаю за призначенням закінчень у мовленні

45-47

32

13/11

Розвиток зв’язного мовлення 4.

Пишу переказ тексту

14-16

33

14/11

Визначаю основу слова

47-48

34

15/11

Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова

49-50

35

16/11

Визначаю префікс у словах. Утворюю слова за допомогою префіксів

51-54

36

21/11

Розрізняю префікси і службові слова

54-56

37

22/11

Спостерігаю за написанням слів із префіксами роз-, без-

56-57

38

23/11

Діагностувальна робота: письмовий переказ «Як білка і заєць один одного не впізнали»

Папка

39

27/11

Розвиток зв’язного мовлення 5.

Складаю розповідь за коміксом

17-19

40

28/11

Аналіз діагностувальної роботи. Досліджую написання слів із префіксами з-, с-

58-59

41

29/11

Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів

60-61

42

30/11

Правильно переношу слова з апострофом після префіксів

61-63

43

05/12

Правильно переношу слова з апострофом після префіксів (додатково)

61-63

44

06/12

Визначаю суфікс у словах

63-65

45

07/12

Утворюю слова за допомогою суфіксів

65-67

46

11/12

Розвиток зв’язного мовлення 6.

Переказую текст

20-22

47

12/12

Визначаю будову слова

67-68

48

13/12

Розбираю слова за будовою

69-70

49

14/12

Розпізнаю слова з орфограмами

71-72

50

19/12

Перевіряю написання ненаголошених е , и в коренях слів

72-74

51

20/12

Перевіряю написання ненаголошених е , и в коренях слів (додатково)

72-74

52

21/12

Пишу записку і смс-повідомлення

74-76

53

25/12

Розвиток зв’язного мовлення 7.

Малюю словами зиму

23-25

54

26/12

Діагностувальна робота: диктант (без назви)

Папка

55

27/12

Аналіз діагностувальної роботи. Перевіряю написання слів з ненаголошеними е, и за словником

76-77

56

28/12

Закріплюю та застосовую вивчене за семестр

 

ІІ семестр

РОЗДІЛ 4. ДІЗНАЮСЯ БІЛЬШЕ ПРО ІМЕННИКИ

57

16/01

Розрізняю іменники — назви істот і неістот

78-79

58

17/01

Розрізняю власні і загальні назви

80-81

59

18/01

Записую власні назви з великої букви

81-83

60

22/01

Розвиток зв’язного мовлення 8.

Пишу переказ тексту

26-28

61

23/01

Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикметників

83-85

62

24/01

Визначаю рід іменників

85-87

63

25/01

Змінюю іменники за числами

88-89

64

30/01

Дізнаюся про іменники, які не змінюються за числами

90-91

65

31/01

Закріплюю та застосовую вивчене

Папка

66

01/02

Діагностувальна робота: робота з мовними одиницями за розділом: «Дізнаюся більше про іменники»

УДР, с. 23

67

05/02

Розвиток зв’язного мовлення 9.

Пишу про враження від свята

29-31 

РОЗДІЛ 5. ДОСЛІДЖУЮ ПРИКМЕТНИКИ

68

06/02

Аналіз діагностувальної роботи. Розпізнаю прикметники

92-93

69

07/02

Встановлюю зв’язок прикметників з іменниками

94-95

70

08/02

Змінюю прикметники за числами

96-97

71

13/02

Змінюю прикметники за родами

97-99

72

14/02

Змінюю прикметники за числами та родами

(додатково)

 

73

15/02

Визначаю родові закінчення прикметників

99-100

74

19/02

Розвиток зв’язного мовлення 10.

Переказую текст

32-34

75

20/02

Прикрашаю своє мовлення прикметниками

101-102

76

21/02

Закріплюю матеріал про прикметник. 

Самостійна робота

 

РОЗДІЛ 6. РОЗПІЗНАЮ ЧИСЛІВНИКИ

77

22/02

Пригадую числівники

103-104

78

27/02

Правильно наголошую і записую числівники

105-106

79

28/02

Правильно читаю числові вирази

106-107

80

29/02

Діагностувальна робота: списування «Снігова шуба»

Папка 

81

04/03

Розвиток зв’язного мовлення 11.

Пишу про друга або подружку

35-37

РОЗДІЛ 7. ДІЗНАЮСЯ БІЛЬШЕ ПРО ДІЄСЛОВА

82

05/03

Аналіз діагностувальної роботи. Розпізнаю дієслова

108-109

83

06/03

Правильно записую дієслова на -ться, -шся

110-111

84

07/03

Розрізняю часові форми дієслів

111-113

85

12/03

Змінюю дієслова за часами

113-115

86

13/03

Змінюю дієслова за часами (додатково)

 

87

14/03

Правильно пишу НЕ з дієсловами

115-116

88

18/03

Розвиток зв’язного мовлення 12.

Пишу переказ тексту

38-40

89

19/03

Встановлюю зв’язок дієслів з іменниками

117-118

90

20/03

Добираю дієслова — антоніми і синоніми

119-120

91

21/03

Закріплюю та застосовую вивчене.

Діагностувальна робота: усний твір «Справжній друг»

Папка

92

01/04

Розвиток зв’язного мовлення 13.

Розповідаю про свою сім’ю

41-43

РОЗДІЛ 8. РОЗПІЗНАЮ СЛУЖБОВІ СЛОВА

93

02/04

Пригадую службові слова

121-122

94

03/04

Розпізнаю прикметники

122-124

95

04/04

Розрізняю частини мови

124-126

96

09/04

Розрізняю частини мови (додатково)

 

97

10/04

Розрізняю розповідні, питальні і спонукальні речення, окличні й неокличні

127-129

98

11/04

Діагностувальна робота: диктант «Друзі птахів»

Папка

99

15/04

Розвиток зв’язного мовлення 14.

Розповідаю, як турбуюся про своє здоров’я

44-46

РОЗДІЛ 9. БУДУЮ РЕЧЕННЯ

100

16/04

Аналіз діагностувальної роботи. Вживаю речення зі звертаннями

129-130

101

17/04

Вживаю речення зі звертаннями (додатково)

 

102

18/04

Визначаю в реченні головні і другорядні члени

131-133

103

23/04

Визначаю в реченні головні і другорядні члени (додатково)

 

104

24/04

Встановлюю зв’язок слів у реченні

133-134

105

25/04

Утворюю словосполучення. Самостійна робота

134-136

106

29/04

Розвиток зв’язного мовлення 15.

Розрізняю опис художній і науково-популярний

47-49

107

30/04

Діагностувальна робота: робота з мовними одиницями за розділом «Будую речення»

 

108

01/05

Аналіз діагностувальної роботи. Будую різні види речень

137-138

РОЗДІЛ 10. ДОСЛІДЖУЮ ТЕКСТ

109

02/05

Пригадую будову тексту

139-140

110

07/05

Розрізняю тексти: розповідь, опис і міркування

141-143

111

08/05

Розрізняю тексти: розповідь, опис і міркування

141-143

112

09/05

Будую текст-міркування

143-145

113

13/05

Розвиток зв’язного мовлення 16.

Переказую текст

50-52

114

14/05

Складаю есе

145-147

115

15/05

Будую текст-міркування. Складаю есе (додатково)

 

116

16/05

Закріплюю матеріал про текст. 

Самостійна робота

 

117

21/05

Визначаю тему і мету тексту. Добираю заголовок

147-149

118

22/05

Складаю план тексту

149-151

119

23/05

Спостерігаю за зв’язком речень у тексті

151-153

120

27/05

Розвиток зв’язного мовлення 17.

Пишу переказ тексту

53-55

121

28/05

Діагностувальна робота: диктант «Цілющі джерела»

Папка 

122

29/05

Аналіз діагностувальної роботи. Розрізняю тексти різних стилів

153-155

РОЗДІЛ 11. ПОВТОРЮЮ ВИВЧЕНЕ

123

30/05

Закріплюю та застосовую вивчене за рік

156-157

 

docx
Додав(-ла)
Мусиенко Ольга
Додано
10 жовтня 2023
Переглядів
1680
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку