3 клас НУШ. Календарно-тематичне планування з ЯДС

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з ЯДС з очікуваними результатами навчання до кожного уроку на перший семестр за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко (наказ МОН України від 12.08.2022 № 743-22). «Я досліджую світ» (автор Т.Гільберг, С.Тарнавська, Л.Грубіян)
Перегляд файлу

   Календарно-тематичне планування 

з інтегрованого курсу Я досліджую світ

за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Я.Савченко 

(наказ МОН України від 12.08.2022 № 743-22)

до підручника «Я досліджую світ» для 3 класу (1-ша частина)

(автор Т.Гільберг, С.Тарнавська, Л.Грубіян)

105 годин на рік, 3 години на тиждень

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Очікувані результати навчання здобувачів освіти 

 

Навчальна діяльність

Сторінка зошита

Примітки

І семестр

Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 2-му класі. Я і моя шкільна громада

  1.                     

01.09

Разом ми сильніші (Повторюємо вивчене у 2 класі)

називає правила поведінки у сім’ї, школі,

громаді [3СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1], [3 ГІО 8.2];

розуміє почуття відповідальності перед родиною

[3ГІО 6.2];

пояснює можливі ризики для життя і здоров'я

вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні

місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо;

[3 СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1], [3 ГІО 8.2

 

с.4-7

 

  1.                     

05.09

Як люди взаємодіють у спільноті.

 

співпрацює і взаємодіє з іншими у збереженні

традицій школи [3 ГІО 7.1];

виявляє інтерес до пізнання і збереження

традицій школи [3 ГІО 7.1];

розуміє переваги доброго ставлення до інших на

прикладах вияву таких якостей: чесність,

доброзичливість, подільчивість, працьовитість,

ввічливість на противагу хитрощам, байдужості,

жадібності, лінощам, безкультурності [3 СЗО

1.4];

вирішує конфлікти мирним шляхом [3 СЗО 4.4];

дотримується правил шкільного розпорядку;

правил поведінки під час шкільних і

громадських заходів [3 ГІО 2.3]

Моделювання способів поведінки чуйного ставлення до старших та інших членів сім’ї

с.9-11

 

  1.                     

08.09

Як люди взаємодіють у спільноті.

співпрацює і взаємодіє з іншими у збереженні

традицій школи [3 ГІО 7.1];

виявляє інтерес до пізнання і збереження

традицій школи [3 ГІО 7.1];

розуміє переваги доброго ставлення до інших на

прикладах вияву таких якостей: чесність,

доброзичливість, подільчивість, працьовитість,

ввічливість на противагу хитрощам, байдужості,

жадібності, лінощам, безкультурності [3 СЗО

1.4];

вирішує конфлікти мирним шляхом [3 СЗО 4.4];

дотримується правил шкільного розпорядку;

правил поведінки під час шкільних і

громадських заходів [3 ГІО 2.3]

Моделювання способів вирішення конфліктних ситуацій (з опорою на літературні твори,ситуації реального життя)

с.9-11

 

  1.                     

12.09

Яка знайти друзів.

розуміє переваги доброго ставлення до інших на прикладах вияву таких якостей: чесність, доброзичливість, подільчивість, працьовитість, ввічливість на противагу хитрощам, байдужості, жадібності, лінощам, безкультурності [3 СЗО 1.4]; вирішує конфлікти мирним шляхом [3 СЗО 4.4]; дотримується правил шкільного розпорядку; правил поведінки під час шкільних і громадських заходів [3 ГІО 2.3]

 

с.14-18

 

  1.                     

13.09

Які в дітей права та обов’язки. Створення лепбука «Права та обов’язки дітей».

 

розуміє переваги доброго ставлення до інших на прикладах вияву таких якостей: чесність, доброзичливість, подільчивість, працьовитість, ввічливість на противагу хитрощам, байдужості, жадібності, лінощам, безкультурності [3 СЗО 1.4]; вирішує конфлікти мирним шляхом [3 СЗО 4.4]; дотримується правил шкільного розпорядку; правил поведінки під час шкільних і громадських заходів [3 ГІО 2.3]

Обговорення правил поведінки, прийнятих у класі, школі, місцевій громаді.

с.18-21

 

  1.                     

15.09

Чи всі люди рівні. Що таке справедливість.

розуміє переваги доброго ставлення до інших на прикладах вияву таких якостей: чесність, доброзичливість, подільчивість, працьовитість, ввічливість на противагу хитрощам, байдужості, жадібності, лінощам, безкультурності [3 СЗО 1.4]; вирішує конфлікти мирним шляхом [3 СЗО 4.4]; дотримується правил шкільного розпорядку; правил поведінки під час шкільних і громадських заходів [3 ГІО 2.3]

 

с.22-27

 

  1.                     

19.09

Чому людині потрібен особистий простір.

розуміє переваги доброго ставлення до інших на прикладах вияву таких якостей: чесність, доброзичливість, подільчивість, працьовитість, ввічливість на противагу хитрощам, байдужості, жадібності, лінощам, безкультурності [3 СЗО 1.4]; вирішує конфлікти мирним шляхом [3 СЗО 4.4]; дотримується правил шкільного розпорядку; правил поведінки під час шкільних і громадських заходів [3 ГІО 2.3]

 

с.27-31

 

  1.                     

20.09

Гра-квест «Знавці природи». (Перевірка уміння вимірювати температуру повітря, води; спостерігати за об’єктами природи; визначати істотні ознаки

на основі проведених досліджень; встановлювати найпростіші взаємозв’язки в неживій і живій природі,  досліджувати об’єкти природи).

 

 

 

 

Я і моя сім’я

 

 

  1.                     

22.09

Що об’єднує людей в спільні групи.

усвідомлює свою належність до українського суспільства; необхідність толерантних взаємин міжлюдьми [3 ГІО 7.1];

має уявлення про державну символіку України; своюприналежність до України [3 ГІО 8.3];

ділиться з іншими інформацією про права кожної дитини (право на навчання, медичну допомогу, відпочинок, захист від жорстокого поводження) [3ГІО 6.2]

 

с.35-37

 

  1.                

26.09

Чи здатні люди змінювати суспільство.

усвідомлює свою належність до українського суспільства; необхідність толерантних взаємин міжлюдьми [3 ГІО 7.1];

має уявлення про державну символіку України; своюприналежність до України [3 ГІО 8.3];

ділиться з іншими інформацією про права кожної дитини (право на навчання, медичну допомогу, відпочинок, захист від жорстокого поводження) [3ГІО 6.2]

 

с.38-41

 

  1.                

27.09

Чому сім’я – найголовніше в нашому житті.

називає правила поведінки у сім’ї, школі, громаді [3СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1], [3 ГІО 8.2];

розуміє почуття відповідальності перед родиною [3ГІО 6.2];

пояснює можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо; [3 СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1], [3 ГІО 8.2]

 

с.46-51

 

  1.                

29.09

Що я знаю про історію свого роду.

називає правила поведінки у сім’ї, школі, громаді [3СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1], [3 ГІО 8.2];

розуміє почуття відповідальності перед родиною [3ГІО 6.2];

пояснює можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо; [3 СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1], [3 ГІО 8.2

 

с.51-54

 

  1.                

03.10

Традиції моєї сім’ї.

називає правила поведінки у сім’ї, школі, громаді [3СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1], [3 ГІО 8.2];

розуміє почуття відповідальності перед родиною [3ГІО 6.2];

пояснює можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо; [3 СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1], [3 ГІО 8.2]

 

с.55-57

 

  1.                

04.10

Що таке сімейний добробут.

називає правила поведінки у сім’ї, школі, громаді [3СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1], [3 ГІО 8.2];

розуміє почуття відповідальності перед родиною [3ГІО 6.2];

пояснює можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо; [3 СЗО 2.3], [3 ГІО 8.1], [3 ГІО 8.2]

 

с.58-61

 

  1.                

06.10

Як досягти  мети .

Діагностувальна робота з тем «Я і моя шкільна громада», «Я і моя сім’я»

пропонує вирішення посильних проблем школи, громади [3 СЗО 2.1], [3 ГІО 8.1];

співпрацює і взаємодіє з іншими у збереженні традицій школи [3 ГІО 7.1];

виявляє інтерес до пізнання і збереження традицій школи [3 ГІО 7.1];

розуміє переваги доброго ставлення до інших на прикладах вияву таких якостей: чесність, доброзичливість, подільчивість, працьовитість, ввічливість на противагу хитрощам, байдужості, жадібності, лінощам, безкультурності [3 СЗО 1.4]; вирішує конфлікти мирним шляхом [3 СЗО 4.4]; дотримується правил шкільного розпорядку; правил поведінки під час шкільних і громадських заходів [3 ГІО 2.3]

 

с.61-62

 

  1.                

10.10

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

Як людина досліджує природу

  1.                

11.10

Як провести спостереження.

називає джерела інформації про природу [3 ПРО 2.1];

розрізняє і використовує обладнання для дослідження природи [3 ПРО 1.4];

співвідносить органи чуття/обладнання для вивчення природи з інформацією, отриманою з їх допомогою [3 ПРО 2.1];

пояснює необхідність вивчення природи [3 ПРО 3.3];

здійснює пошук та аналіз інформації про тіла/явища природи у різних джерелах (виданнях природничого змісту, інтернет-ресурсах тощо), в тому числі з використанням технічних приладів і пристроїв [3 ПРО1.5]

Ознайомлення з джерелами інформації про природу (паперові видання природничого змісту, географічні карти, колекції мінералів, гербарії, аудіо- і відеозаписи, Інтернетресурси та ін.)

с.66-70

 

  1.                

13.10

Екскурсія. Проводимо спостереження «Як змінилась природа восени».

  1.                

17.10

Як провести експеримент.

називає джерела інформації про природу [3 ПРО 2.1];

розрізняє і використовує обладнання для дослідження природи [3 ПРО 1.4];

співвідносить органи чуття/обладнання для вивчення природи з інформацією, отриманою з їх допомогою [3 ПРО 2.1];

пояснює необхідність вивчення природи [3 ПРО 3.3];

здійснює пошук та аналіз інформації про тіла/явища природи у різних джерелах (виданнях природничого змісту, інтернет-ресурсах тощо), в тому числі з використанням технічних приладів і пристроїв [3 ПРО1.5]

Вправляння у складанні плану спостереження/експерименту.

с.70-72

 

  1.                

18.10

Як провести вимірювання.

називає джерела інформації про природу [3 ПРО 2.1];

розрізняє і використовує обладнання для дослідження природи [3 ПРО 1.4];

співвідносить органи чуття/обладнання для вивчення природи з інформацією, отриманою з їх допомогою [3 ПРО 2.1];

пояснює необхідність вивчення природи [3 ПРО 3.3];

здійснює пошук та аналіз інформації про тіла/явища природи у різних джерелах (виданнях природничого змісту, інтернет-ресурсах тощо), в тому числі з використанням технічних приладів і пристроїв [3 ПРО1.5]

Проведення вимірювань (об’єкт вимірювання обирає учень або визначає вчитель)

с.73-75

 

Явища природи.  Тіла і речовини

 

  1.                

20.10

Які бувають явища природи.

проводить спостереження тіл і явищ у найближчому природному оточенні за планом, фіксує результати, презентує їх [3 ПРО 1.4];

ставить і відповідає на запитання щодо дослідження тіла/явища природи [3 ПРО 1.2];

 аналізує основні кроки дослідження, передбачені планом, пропонує власні ідеї [3 ПРО 1.3];

формулює припущення і перевіряє їх у ході дослідження за наданим або самостійно складеним планом [3 ПРО 1.2];

визначає самостійно або у групі, що необхідно для проведення дослідження (обладнання, інформація тощо) [3 ПРО 1.3];

 

с.79-81

 

  1.                

24.10

Які тіла нас оточують і з чого вони складаються.

наводить приклади тіл і явищ природи[3 ПРО 1.1], [3 ПРО 1.5];

 розрізняє і називає тіла неживої і живої природи; тіла природи і ті, що створила людина [3 ПРО 1.2]; складає перелік тіл неживої/живої природи на основі власних спостережень [3 ПРО 2.1];

виявляє у природному оточенні тіла неживої і живої природи, встановлює зв’язки між ними; описує явища природи, висловлює своє враження від них [3 ПРО 1.5];

розповідає про явища природи, що вивчалися і/або якідоводилось спостерігати [3 ПРО 1.2]

Дослідження тіла/явища природи (об’єкт дослідження обирає учень або визначає вчитель)

с.82-85

 

  1.                

25.10

Де ховається вода.

наводить приклади водойм, гірських порід, кориснихкопалин та їх використання [3 ПРО 1.1]; розпізнає і називає гірські породи (пісок, глину, вапняк,граніт), корисні копалини у колекціях; кладає розповідь про поширення води на планеті, використання води людиною, значення повітря для рослин, тварин, людини [3 ПРО 1.5]

 

с.88-90

 

  1.                

27.10

Які властивості має вода.

наводить приклади водойм, гірських порід, корисних копалин та їх використання [3 ПРО 1.1]; розпізнає і називає гірські породи (пісок, глину, вапняк,граніт), корисні копалини у колекціях; кладає розповідь про поширення води на планеті, використання води людиною, значення повітря для рослин, тварин, людини [3 ПРО 1.5]

пояснює значення води у природі; зміни станів води;значення гірських порід і корисних копалин у добробуті людини [3 ПРО 3.3] ; пояснює необхідність охорони водойм і догляду за ґрунтом [3ПРО 3.4];

описує способи очищення води і практикує деякі з них(відстоювання, фільтрування) [3 ПРО 1.3]; досліджує у парі/у групі властивості повітря; властивості ґрунту, гірських порід, складає колекції [3ПРО 4.3], [3 ГІО 7.2 ;

 ділиться інформацією з іншими щодо вживання достатньої кількості води щодоби, користі прогулянок на свіжому повітрі [3 ПРО 2.2] ; моделює кругообіг води у природі;[3 ПРО 1.4] застосовує знання для ощадливого використання водиу побуті; [3 ПРО 3.4]

виявляє шану до традицій українського народу у ставленні до води, повітря, ґрунту [3 ГІО 1.3]

Способи очищення води.

с.90-93

 

  1.                

07.11

Які речовини розчиняються у воді. Чому вода потребує охорони. Створення лепбука «Кругообіг води в природі».

наводить приклади водойм, гірських порід, кориснихкопалин та їх використання [3 ПРО 1.1]; розпізнає і називає гірські породи (пісок, глину, вапняк,граніт), корисні копалини у колекціях; кладає розповідь про поширення води на планеті, використання води людиною, значення повітря для рослин, тварин, людини [3 ПРО 1.5]

наводить приклади речовин [3 ПРО 1.1];

виявляє у своєму оточенні тіла неживої природи і класифікує їх за певними ознаками (формою, кольором, станом тощо) [3 ПРО 4.3];

досліджує глину, крейду, молоко, повітря або інші тіла неживої природи і робить висновок про їхні властивості (колір, стан, твердість, прозорість, текучість, плавучість, крихкість, сипкість та інші) [3 ПРО 1.4];

порівнює тіла неживої природи за зовнішніми ознаками/на основі досліджених властивостей [3 ПРО1.5];

досліджує за інструкцією властивості речовин (води, заліза, цукру, кухонної солі, крохмалю) [3 ПРО 1.3]; застосовує знання про основні дії під час дослідження властивостей тіл і речовин [3 ПРО 1.6];

Дослідження розчинності у воді речовин, що використовуються у побуті (харчової солі, крохмалю,питної соди)

с.94-99

 

  1.                

08.11

Яка роль повітря у природі.

наводить приклади речовин [3 ПРО 1.1];

виявляє у своєму оточенні тіла неживої природи і класифікує їх за певними ознаками (формою, кольором, станом тощо) [3 ПРО 4.3];

досліджує глину, крейду, молоко, повітря або інші тіла неживої природи і робить висновок про їхні властивості (колір, стан, твердість, прозорість, текучість, плавучість, крихкість, сипкість та інші) [3 ПРО 1.4];

порівнює тіла неживої природи за зовнішніми ознаками/на основі досліджених властивостей [3 ПРО1.5];

досліджує за інструкцією властивості речовин (води, заліза, цукру, кухонної солі, крохмалю) [3 ПРО 1.3]; застосовує знання про основні дії під час дослідження властивостей тіл і речовин [3 ПРО 1.6];

 

с.99-103

 

  1.                

10.11

 

Які властивості має повітря.

наводить приклади речовин [3 ПРО 1.1];

виявляє у своєму оточенні тіла неживої природи і класифікує їх за певними ознаками (формою, кольором, станом тощо) [3 ПРО 4.3];

досліджує глину, крейду, молоко, повітря або інші тіла неживої природи і робить висновок про їхні властивості (колір, стан, твердість, прозорість, текучість, плавучість, крихкість, сипкість та інші) [3 ПРО 1.4];

порівнює тіла неживої природи за зовнішніми ознаками/на основі досліджених властивостей [3 ПРО1.5];

досліджує за інструкцією властивості речовин (води, заліза, цукру, кухонної солі, крохмалю) [3 ПРО 1.3]; застосовує знання про основні дії під час дослідження властивостей тіл і речовин [3 ПРО 1.6];

Спостереження дослідів, які демонструють властивості повітря.

с.103-106

 

  1.                

14.11

Чому повітря потребує охорони.

наводить приклади речовин [3 ПРО 1.1];

виявляє у своєму оточенні тіла неживої природи і класифікує їх за певними ознаками (формою, кольором, станом тощо) [3 ПРО 4.3];

досліджує глину, крейду, молоко, повітря або інші тіла неживої природи і робить висновок про їхні властивості (колір, стан, твердість, прозорість, текучість, плавучість, крихкість, сипкість та інші) [3 ПРО 1.4];

порівнює тіла неживої природи за зовнішніми ознаками/на основі досліджених властивостей [3 ПРО1.5];

досліджує за інструкцією властивості речовин (води, заліза, цукру, кухонної солі, крохмалю) [3 ПРО 1.3]; застосовує знання про основні дії під час дослідження властивостей тіл і речовин [3 ПРО 1.6];

 

с.107-109

 

  1.                

15.11

Що таке гірські породи.

наводить приклади водойм, гірських порід, корисних копалин та їх використання [3 ПРО 1.1]; розпізнає і називає гірські породи (пісок, глину, вапняк,граніт), корисні копалини у колекціях; кладає розповідь про поширення води на планеті, використання води людиною, значення повітря для рослин, тварин, людини [3 ПРО 1.5];

Ознайомлення з гірськими породами і корисними копалинами.

с.113-114

 

  1.                

17.11

Як добувають корисні копалини.

наводить приклади водойм, гірських порід, корисних копалин та їх використання [3 ПРО 1.1]; розпізнає і називає гірські породи (пісок, глину, вапняк,граніт), корисні копалини у колекціях; кладає розповідь про поширення води на планеті, використання води людиною, значення повітря для рослин, тварин, людини [3 ПРО 1.5];

Порівняння властивостей гірських порід (за вибором учнів/учителя)

с.115-117

 

  1.                

21.11

Яке значення корисних копалин для людини.

наводить приклади водойм, гірських порід, корисних копалин та їх використання [3 ПРО 1.1]; розпізнає і називає гірські породи (пісок, глину, вапняк,граніт), корисні копалини у колекціях; кладає розповідь про поширення води на планеті, використання води людиною, значення повітря для рослин, тварин, людини [3 ПРО 1.5];

 

с.117-120

 

  1.                

22.11

Чому ґрунт – важливе тіло природи.

наводить приклади водойм, гірських порід, корисних копалин та їх використання [3 ПРО 1.1]; розпізнає і називає гірські породи (пісок, глину, вапняк,граніт), корисні копалини у колекціях; кладає розповідь про поширення води на планеті, використання води людиною, значення повітря для рослин, тварин, людини [3 ПРО 1.5];

Дослідження складу і властивостей ґрунту.

с.120-122

 

  1.                

24.11

Чому ґрунти потребують охорони. Діагностувальна робота з теми «Явища природи. Тіла і речовини», «Як людина досліджує природу».

властивості ґрунту, гірських порід, складає колекції [3ПРО 4.3], [3 ГІО 7.2 ;

виявляє шану до традицій українського народу у ставленні до води, повітря, ґрунту [3 ГІО 1.3

 

с.124-126

 

  1.                

28.11

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

Різноманітність рослин і тварин

 

  1.                

29.11

Які бувають рослини.

має уявлення про організми – тіла живої природи: рослини, тварини, гриби [3 ПРО 1.1];

називає ознаки рослин і тварин, органи рослин і тварин, умови, необхідні для життя різних організмів (рослин, тварин, людини); природні угруповання; заходи охорони рослин і тварин [3 ПРО 1.1];

 

 

с.127-129

 

  1.                

01.12

 

Як розмножуються квіткові рослини.

має уявлення про організми – тіла живої природи: рослини, тварини, гриби [3 ПРО 1.1];

називає ознаки рослин і тварин, органи рослин і тварин, умови, необхідні для життя різних організмів (рослин, тварин, людини); природні угруповання; заходи охорони рослин і тварин [3 ПРО 1.1];

наводить приклади рослин і тварин Червоної книги України, пояснює необхідність їх охорони [3 ПРО 2.1];

спостерігає та описує розвиток рослин, які вирощено з різних частин рослини (насінини, бульби, живця, пагона); поведінку тварин [3 ПРО 1.4];

доглядає за рослиною (-ами)/твариною(-ами) і ділиться своїм досвідом з іншими [3 ПРО 4.4]; робить висновок про зв’язки організмів між собою і з неживою природою, виявляє емоційно-ціннісне ставлення до представників живої природи, піклується про них [3 ПРО 3.1], [3 ГІО 2.2]

Спостереження розвитку рослини, яку вирощено з різних частинрослини (насінини, бульби, живця, пагона)

с.129-132

 

  1.                

05.12

Які умови потрібні для розвитку рослин.

має уявлення про організми – тіла живої природи: рослини, тварини, гриби [3 ПРО 1.1];

називає ознаки рослин і тварин, органи рослин і тварин, умови, необхідні для життя різних організмів (рослин, тварин, людини); природні угруповання; заходи охорони рослин і тварин [3 ПРО 1.1];

наводить приклади рослин і тварин Червоної книги України, пояснює необхідність їх охорони [3 ПРО 2.1];

доглядає за рослиною (-ами)/твариною(-ами) і ділиться своїм досвідом з іншими [3 ПРО 4.4]; робить висновок про зв’язки організмів між собою і з неживою природою, виявляє емоційно-ціннісне ставлення до представників живої природи, піклується про них [3 ПРО 3.1], [3 ГІО 2.2]

 

с.132-134

 

  1.                

06.12

Як виростити нову рослину без насіння.

має уявлення про організми – тіла живої природи: рослини, тварини, гриби [3 ПРО 1.1];

називає ознаки рослин і тварин, органи рослин і тварин, умови, необхідні для життя різних організмів (рослин, тварин, людини); природні угруповання; заходи охорони рослин і тварин [3 ПРО 1.1];

наводить приклади рослин і тварин Червоної книги України, пояснює необхідність їх охорони [3 ПРО 2.1];

доглядає за рослиною (-ами)/твариною(-ами) і ділиться своїм досвідом з іншими [3 ПРО 4.4]; робить висновок про зв’язки організмів між собою і з неживою природою, виявляє емоційно-ціннісне ставлення до представників живої природи, піклується про них [3 ПРО 3.1], [3 ГІО 2.2]

Розмноження рослин частинами їхнього тіла

с.134-137

 

  1.                

08.12

Пристосування квіткових рослин до різних умов життя.

має уявлення про організми – тіла живої природи: рослини, тварини, гриби [3 ПРО 1.1];

називає ознаки рослин і тварин, органи рослин і тварин, умови, необхідні для життя різних організмів (рослин, тварин, людини); природні угруповання; заходи охорони рослин і тварин [3 ПРО 1.1];

наводить приклади рослин і тварин Червоної книги України, пояснює необхідність їх охорони [3 ПРО 2.1];

доглядає за рослиною (-ами)/твариною(-ами) і ділиться своїм досвідом з іншими [3 ПРО 4.4]; робить висновок про зв’язки організмів між собою і з неживою природою, виявляє емоційно-ціннісне ставлення до представників живої природи, піклується про них [3 ПРО 3.1], [3 ГІО 2.2]

Виявлення пристосування рослин до певних умов існування.

с.137-138

 

  1.                

12.12

Різноманітність культурних рослин. Значення рослин.

має уявлення про організми – тіла живої природи: рослини, тварини, гриби [3 ПРО 1.1];

називає ознаки рослин і тварин, органи рослин і тварин, умови, необхідні для життя різних організмів (рослин, тварин, людини); природні угруповання; заходи охорони рослин і тварин [3 ПРО 1.1];

наводить приклади рослин і тварин Червоної книги України, пояснює необхідність їх охорони [3 ПРО 2.1];

 

с.139-141

 

  1.                

13.12

Яке значення грибів для природи. Які їстівні гриби, а яка – отруйні.

розпізнає і називає рослини, тварин, гриби різних груп (по 2-3 представники) [3 ПРО 4.3];

 

 

 

с.141-144

 

  1.                

15.12

Різноманітний світ тварин. Діагностувальна робота з теми «Різноманітність рослин і тварин».  

має уявлення про організми – тіла живої природи: рослини, тварини, гриби [3 ПРО 1.1]; називає ознаки рослин і тварин, органи рослин і тварин, умови, необхідні для життя різних організмів (рослин, тварин, людини); природні угруповання; заходи охорони рослин і тварин [3 ПРО 1.1];

 наводить приклади рослин і тварин Червоної книги України, пояснює необхідність їх охорони [3 ПРО 2.1];

розуміє значення води, повітря, світла, тепла для організмів; описує поведінку тварин на основі власних спостережень та інформації, отриманої з додаткових джерел; [3 ПРО 1.4] [3 ПРО 1.5], [3 ПРО 1.6], [3 ПРО2.1]

 

с.144-146

 

  1.                

19.12

Аналіз діагностувальної роботи. Хто чим живиться .

має уявлення про організми – тіла живої природи: рослини, тварини, гриби [3 ПРО 1.1]; називає ознаки рослин і тварин, органи рослин і тварин, умови, необхідні для життя різних організмів (рослин, тварин, людини); природні угруповання; заходи охорони рослин і тварин [3 ПРО 1.1];

 наводить приклади рослин і тварин Червоної книги України, пояснює необхідність їх охорони [3 ПРО 2.1];

розуміє значення води, повітря, світла, тепла для організмів; описує поведінку тварин на основі власних спостережень та інформації, отриманої з додаткових джерел; [3 ПРО 1.4] [3 ПРО 1.5], [3 ПРО 1.6], [3 ПРО2.1]

Виявлення пристосування тварин до способу життя.

с.149-151

 

  1.                

20.12

Як з’явилися свійські тварини.

має уявлення про організми – тіла живої природи: рослини, тварини, гриби [3 ПРО 1.1]; називає ознаки рослин і тварин, органи рослин і тварин, умови, необхідні для життя різних організмів (рослин, тварин, людини); природні угруповання; заходи охорони рослин і тварин [3 ПРО 1.1];

 наводить приклади рослин і тварин Червоної книги України, пояснює необхідність їх охорони [3 ПРО 2.1];

розуміє значення води, повітря, світла, тепла для організмів; описує поведінку тварин на основі власних спостережень та інформації, отриманої з додаткових джерел; [3 ПРО 1.4] [3 ПРО 1.5], [3 ПРО 1.6], [3 ПРО2.1]

Спостереження за поведінкою тварин. Моделювання зв’язків організмів між собою і з середовищем існування

с.151-152

 

  1.                

22.12

Чому рослини і тварини потребують охорони.

має уявлення про організми – тіла живої природи: рослини, тварини, гриби [3 ПРО 1.1]; називає ознаки рослин і тварин, органи рослин і тварин, умови, необхідні для життя різних організмів (рослин, тварин, людини); природні угруповання; заходи охорони рослин і тварин [3 ПРО 1.1];

 наводить приклади рослин і тварин Червоної книги України, пояснює необхідність їх охорони [3 ПРО 2.1];

розуміє значення води, повітря, світла, тепла для організмів; описує поведінку тварин на основі власних спостережень та інформації, отриманої з додаткових джерел; [3 ПРО 1.4] [3 ПРО 1.5], [3 ПРО 1.6], [3 ПРО2.1]

 

с.153-155

 

  1.                

26.12

Чому рослини і тварини потребують охорони

має уявлення про організми – тіла живої природи: рослини, тварини, гриби [3 ПРО 1.1]; називає ознаки рослин і тварин, органи рослин і тварин, умови, необхідні для життя різних організмів (рослин, тварин, людини); природні угруповання; заходи охорони рослин і тварин [3 ПРО 1.1];

 наводить приклади рослин і тварин Червоної книги України, пояснює необхідність їх охорони [3 ПРО 2.1];

розуміє значення води, повітря, світла, тепла для організмів; описує поведінку тварин на основі власних спостережень та інформації, отриманої з додаткових джерел; [3 ПРО 1.4] [3 ПРО 1.5], [3 ПРО 1.6], [3 ПРО2.1]

 

 

 

 

 

 

Людина та її здоров’я. Організм людини.

 

 

 

  1.                

27.12

Яку будову має наше тіло.

знає, що спільного та чим відрізняється людина від інших живих істот (мислення, мова, праця, спілкування і взаємодія з іншими людьми) [3 ГІО 2.2]

розповідає про частини тіла людини,  [3 ПРО 1.1], [3 ПРО 4.3],

виявляє інтерес до своєї зовнішності,[3 ГІО 6.1]

 

 

 

  1.                

29.12

Яка роль шкіри в організмі людини.

 

розповідає про частини тіла людини, їх значення; правила догляду за ними;  [3 ПРО 1.1], [3 ПРО 4.3],

володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [3 СЗО 2.3], [3 СЗО 4.5]

знає, що спільного та чим відрізняється людина від інших живих істот (мислення, мова, праця, спілкування і взаємодія з іншими людьми) [3 ГІО 2.2]

 

Дослідження властивостей шкіри.

 

с.12-14

 

 

docx
Додав(-ла)
Жабська Ольга
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
3 грудня 2023
Переглядів
1290
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку