Діагностувальна робота з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
I варіант
Прізвище ім’я ____________________________________________________________
серце
легені
шлунок
Голова, шия, печінка, серце
Серце, легені, печінка, головний мозок
Легені, шкіра, тулуб, кишківник
Шкіра захищає організм від холоду і спеки. Так Ні
Опорно-рухову систему організму утворюють м’язи і шкіра. Так Ні
Скелет людини є опорою організму. Так Ні
Грудна клітина захищає серце і легені. Так Ні
Щоб м’язи були міцними, потрібно багато їсти. Так Ні
Постава людини це положення тіла під час сидіння, ходіння. Так Ні
вода та піт солі і жир
жир і вода піт і жир
мозок шлунок
серце
(ребра, грудна кістка, хребет, верхні кінцівки, нижні кінцівки, таз, череп)
Носова порожнина Артерії Гортань |
Язик Трахея Шлунок |
Бронхи Серце Легені |
вени аорта
артерії капіляри
легені
нерви
очі
запах квітів
колискова пісня
солодкий чай
блакитне небо
холодний сніг
Дихає, їсть, спить
Думає, говорить, працює
Співає, плаває, посміхається
Діагностувальна робота № з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
IІ варіант
кишечник
легені
серце
Тулуб, шия, печінка, серце
Легені, шкіра, голова, кишківник
Серце, легені, печінка, головний мозок
травлення чуття
кровообігу
аромат парфумів
кислий лимон
колискова пісня
блакитне небо
холодний сніг
з нервів з органів
з кісток з м’язів
скелету артеріях
венах м’язах
Капіляри Носова порожнина Гортань |
Печінка Трахея Шлунок |
Бронхи Легені Серце |
мозок
серце
шлунок
Шкіра захищає внутрішні органи від ушкоджень. Так Ні
Опорно-рухову систему організму утворюють кістки і шкіра. Так Ні
Скелет людини є опорою організму. Так Ні
Череп захищає головний мозок. Так Ні
Щоб м’язи були міцними, їх потрібно тренувати Так Ні
Постава людини це порушення положення тіла під час сидіння, ходіння.
Так Ні
Дихає, їсть, спить
Спілкується, плаває, посміхається
Думає, говорить, працює.
Бланк оцінювання тематичної діагностувальної роботи з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» |
№ |
ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ
здобувач освіти |
|
3- клас |
дата |
|
номер завдання |
Очікувані результати навчання |
Індекс результату |
Рівень виконан ня |
Коментарі |
1 |
розповідає про частини тіла людини, їх значення; [3 ПРО 1.1], [3 ПРО 4.3] |
ПРО1, ПРО4 |
|
|
2 |
розповідає про частини тіла людини, їх значення; правила догляду за ними; [3 ПРО 1.1], [3 ПРО 4.3] володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [3 СЗО 2.3], [3 СЗО 4.5] |
ПРО1, ПРО4, СЗО2, СЗО4 |
|
|
3 |
володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування [3 СЗО 2.3], [3 СЗО 4.5] обґрунтовує необхідність відповідати за свої вчинки; встановлює взаємозв’язки у соціальному житті (між вчинком і наслідком, порушенням правил і відповідальністю); передбачає наслідки своїх вчинків; [3 СЗО 1.4] |
СЗО2, СЗО4, СЗО1 |
|
|
4 |
розповідає про частини тіла людини, їх значення; правила догляду за ними; [3 ПРО 1.1], [3 ПРО 4.3] |
ПРО1, ПРО4 |
|
|
5 |
розповідає про частини тіла людини, їх значення; [3 ПРО 1.1], [3 ПРО 4.3] |
ПРО1, ПРО4 |
|
|
6 |
співвідносить органи чуття/обладнання для вивчення природи з інформацією, отриманою з їх допомогою; [3 ПРО 2.1] |
ПРО2 |
|
|
7 |
співвідносить органи чуття/обладнання для вивчення природи з інформацією, отриманою з їх допомогою; [3 ПРО 2.1] розуміє значення води, повітря, світла, тепла для організмів; описує поведінку тварин на основі власних спостережень та інформації, отриманої з додаткових джерел; [3 ПРО 1.4] [3 ПРО 1.5], [3 ПРО 1.6], [3 ПРО 2.1] |
ПРО2, ПРО1 |
|
|
8 |
знає, що спільного та чим відрізняється людина від інших живих істот (мислення, мова, праця,спілкування і взаємодія з іншими людьми) [3 ГІО 2.2] має уявлення про організми – тіла живої природи; [3 ПРО 1.1] |
ГІО2, ПРО1 |
|
|
|
Індекс результату навчання у свідоцтві досягнень |
Номер завдання |
Примітки |
|
ПРО1 |
Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює |
1, 2, 4, 5, 7, 8 |
|
|
ПРО2 |
Розуміє, аналізує, узагальнює, інформацією природничого змісту |
6, 7 |
|
|
ПРО4 |
Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру |
1, 2, 4, 5 |
|
|
СЗО1 |
Турбується про здоров’я, безпеку та добробут |
3 |
|
|
СЗО2 |
Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб |
2, 3 |
|
|
СЗО4 |
Демонструє підприємливість та етичну поведінку |
2, 3 |
|
|
ГІО2 |
Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку |
8 |
|
|
Рівні результатів навчання учнів
Початковий — учень / учениця виконує завдання з допомогою вчителя; потребує детального кількаразового їх пояснення; припускається помилок під час виконання.
Середній — учень / учениця виконує завдання за зразком, у разі труднощів звертається до вчителя по допомогу; здатний / здатна зробити уточнення у власній роботі після допомоги вчителя.
Достатній — учень / учениця самостійно виконує завдання; здатний / здатна внести уточнення, виправити по-милки у завданні (за потреби). Високий — учень / учениця має системні, міцні знання в межах вимог навчальних програм, усвідомлено викорис-товує їх у стандартних і нестандартних ситуаціях: уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнюва-ти вивчений матеріал, користуватися доступними джерелами інформації, приймати рішення.
Результати виконання завдань діагностичної роботи виконання правильне і в повному обсязі більше правильно виконаних завдань більше неправильно виконаних завдань
виконання неправильне або учень / учениця не приступав / не приступала до виконан-ня завдання