3 клас. Українська мова. Підсумкова контрольна робота.

Про матеріал
Річна контрольна робота з української мови у 2 варіантах для 3 класу з різними видами завдань: списування, тести, відкриті питання. Ця робота для перевірки рівня мовних знань та умінь учнів з тем, які вивчалися у 3 класі. Додаю у форматі пдф.
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота з української мови

3 клас

Прізвище та імя ________________________________

 

І варіант 1. Списування. 

Квітковий годинник

  Кожна квітка о своїй порі розкриває пелюстки назустріч сонцю. І в певний час згортає їх. Блакитні квітки — то цикорій. Ростуть вони у полі, на луках, на узліссі. Вони не сплюхи. Прокидаються між четвертою й п'ятою годинами ранку. Є квіти, що прокидаються пізніше.

  Для шипшини ранок настає рівно о шостій. Одночасно з нею розгортають пелюстки мак, кульбаба та нечуй-вітер. Водяна лілія прокинулась о сьомій.

 

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

 

2.   Познач рядок із правильною відповіддю. З яких частин складається текст?

а) зачину, основної частини, кінцівки

б) основної частини, кінцівки, зачину

в) заголовка, зачину, основної частини.

3.   Головними членами речення є:

а) підмет і присудок

б) присудок із залежним словом

в) підмет із залежним словом.

4.   Познач слово, яке відповідає схемі:

image 

а) зима

б) подруга

в) зелений

5.   Встанови відповідність між назвою частини мови і тим, що вона означає:

Іменник         •                        • дія предмета

Прикметник  •                        • ознака предмета

Дієслово        •                        • назва предмета

6.   Спиши іменники. Визнач рід.

Зразок: вітер (ч.р.), трава (ж.р.), джерело (с.р.)

Село, дерево, пшениця, телефон, стакан, сукня, газета, стіл, поле.

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

7.   Від слів у дужках утвори прикметники. Запиши утворені словосполучення.

Зразок: Варення (вишня) – вишневе  варення.

Пісні (народ), зима (холод), сік (апельсин), повидло (яблуко).

______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________

8.   Визнач час поданих дієслів.

Зразок: стрибав (мин. ч.), говорить (теп. ч.), буде бігати (майб. ч.). Оселилися, мостять, намалює, прочитав, буде співати, будують.

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________

9.   Склади речення, підкресли головні члени речення. Весело, на, щебетали, деревах, пташки.

______________________________________________________________________

 

           

Підсумкова контрольна робота з української мови

3 клас

Прізвище та імя ________________________________

 

ІІ варіант 1. Списування. 

Квітковий годинник

  Кожна квітка о своїй порі розкриває пелюстки назустріч сонцю. І в певний час згортає їх. Блакитні квітки — то цикорій. Ростуть вони у полі, на луках, на узліссі. Вони не сплюхи. Прокидаються між четвертою й п'ятою годинами ранку. Є квіти, що прокидаються пізніше.

  Для шипшини ранок настає рівно о шостій. Одночасно з нею розгортають пелюстки мак, кульбаба та нечуй-вітер. Водяна лілія прокинулась о сьомій.

 

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

 

2.   Познач рядок із правильною відповіддю. Текст складається з:

а) заголовка, зачину, основної частини

б) основної частини, кінцівки, зачину

в) зачину, основної частини, кінцівки.

3.   Підмет і присудок – це: 

а) службові слова

б) головні члени речення

в) залежні слова.

4.   Познач слово, яке відповідає схемі:

image 

а) розмова

б) морський

в) весна.

5.   Встанови відповідність між назвою частини мови і тим, що вона означає:

Іменник         •                        • дія предмета

Прикметник  •                        • ознака предмета

Дієслово        •                        • назва предмета

 

6.   Спиши іменники. Визнач рід.

Зразок: вітер (ч.р.), трава (ж.р.), джерело (с.р.) Місто, книжка, озеро, казка, хлопчик, газета, стіл, поле, лимон.

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________

7.   Від слів у дужках утвори прикметники. Запиши утворені словосполучення.

Зразок: Варення (вишня) – вишневе  варення.

Будинок (цегла), літо (сонце), сік (виноград), повидло (слива).

______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________

8.   Визнач час поданих дієслів.

Зразок: стрибав (мин. ч.), говорить (теп. ч.), буде бігати (майб. ч.).

Зробить, ходили, готує, малюватиме, танцювала, слухає.

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________ 9. Склади речення, підкресли головні члени речення.

Діти, на, радісно, грались, вулиці.

______________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Іскра Олена
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бойко Альона
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Зарічна Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
13 травня 2021
Переглядів
32637
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку