3D-графіка. Моделювання Вірус

Про матеріал
Представлено приклад завдання з покроковим виконанням для використання на уроці інформатики при вивченні теми «3D-графіка».
Перегляд файлу

imageМоделювання Вірус

imageПослідовність виконання роботи

1)  Відкрийте Blender, при цьому буде завантажена сцена, встановлена за замовчуванням: куб в початку координат, камера та лампа. Куб зарез виділений, оберемо інструмент image та додамо модифікатор Поділ поверхні встановивши відповідні значення (рис.1, 2).

image

Рис.1

image 

Рис.2

2)  imageПерейдем в режим редагування об’єкта натиснувши клавішу Tab та оберемо інструмент редагування граней.                                     Виділяємо довільнм чином грані затиснувши клавішу Shift (рис.3, 4).

image Рис.3                                                                Рис.4

3)  Екструдуємо виділені грані в два підходи послідовно натискаючі клавіші E і потягуючи за відповідний вказівник (рис.5). 

image Рис.5

4)    Оберемо режим трансформації Індивідуальні опорні точки: натиснемо клавішу S та      пропорційно        збільшимо потягнувши         за       вказівник     (рис.6,7).

image            image               

                              Рис.6                                                          Рис.7

5)    imageОберемо інструмент           та додамо модифікатор Поділ поверхні встановивши відповідні значення (рис.8, 9).  

image                  image 

Рис.8                                                          Рис.9

6) Перейдем в режим об’єкта натиснувши клавішу Tab та додамо гладкості поверхні: ПКМ/ Згладжене тонування (рис.10). Налаштовуємо матеріал поверхні (рис.11).

image 

Рис.10

image Рис.11

7) Збережемо результат. Перейдемо в меню - Файл/Зберегти як... 

Комбінації клавіш для цих команд такі ж, як і для більшості інших програм: Ctrl+S і Shift+Ctrl+S відповідно.Також введіть назву файлу Virys в рядку знизу і натисніть кнопку Зберегти як (рис.12). 

image

 Рис.12

8) Налаштовуємо рендер. Для початку необхідно вибрати вдалий ракурс камери.

Натисніть 0 на цифровій клавіатурі (Num0) або оберіть інструмент image

(рис.13). 

image 

Рис.13

9) Тепер можна запустити рендер, натиснувши F12. В результаті відкриється нове вікно, в якому і буде проходити візуалізація (рис.14). 

image 

Рис.14

10) Якщо       результат      рендеру      вас      влаштовує,       відкрийте      меню

Зображення/Зберегти в лівому верхньому кутку вікна або натисніть Alt+S (рис.15). Збережіть зображення з ім’ям Virys, по замовчуванню картинка збережеться в форматі .png

Якість картинки безпосередньо залежить від джерел світла.

image

                                                                                                    Рис.15                                                                 

pdf
Додано
5 вересня 2021
Переглядів
722
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку