Підготувала вчитель музичного мистецтва Краснопільського ліцею №2 Краснопільської селищної ради Сумської області Ірина Акименко Тема І «Образи природи в мистецтві» 4 клас за підручником «Мистецтво» Л.Г. Кондратова
Номер слайду 2
Організація класу. В казку вирушим всі разом, Перешкоди всі пройдем, А хто буде сумувати, Із собою не візьмем. Дзвени дзвінок гучніш, гучніш, І всім, хто любить казку, Допоможи скоріш.
Номер слайду 3
Що вам відомо про море? Чим воно приваблює людей? Чи знаєте ви, як звучить море?
Номер слайду 4
О.Елізбар «Ноктюрн» https://www.youtube.com/watch?v=C3-1hG_8TC0 Який настрій викликає у вас прослухана музика? Виберіть для її характеристики найбільш влучні слова
Номер слайду 5
Що ви уявляєте, слухаючи ці звуки? Яке море постає перед вами: тихе, ласкаве чи бурхливе, грізне?
Номер слайду 6
Момент найвищої емоційної напруги в музичному творі або його частині, вершину музичного розвитку називають кульмінацією. Її виділяють високим регістром, посиленням гучності звучання та іншими засобами музичної виразності.
Номер слайду 7
Уривок із відеоролика «Симфонія моря». За мотивами музики і творів живопису відомого композитора й художника Мікалоюса Чюрленіса. Якими засобами митець створив образ моря в картинах і в музиці? Які музичні інструменти та кольори допомогли йому втілити свій творчий задум?
Номер слайду 8
https://www.youtube.com/watch?v=QyInZA1h5eY
Номер слайду 9
Слова Б. Голод, музика І. Білика. Пісня «Звуки природи» Закінчився дощик раптовий, веселка барвиста заграла. На кошик троянд пелюсткових краплинка остання упала. Двічі Приспів: Кап-кап-кап — дивовижні звуки! Хап-хап-хап — візьмемось за руки! Чап-чап-чап — кроки по калюжі. Ляп-ляп-ляп — поспішив хтось дуже! 2. Шепоче про ніжність ромашка, барвінок розплющив очиці. Дарує малесенька пташка мелодії чистій водиці. Двічі Приспів
Номер слайду 10
https://www.youtube.com/watch?v=DYrQ1ye5s-Q
Номер слайду 11
Послухайте пісню та створіть пластичну імпровізацію до пісні, намагаючись передати її сюжет мімікою, ходою, жестами. Рухайтесь в ритмі пісні та створювайте театралізовані імпровізації, відповідно до сюжету пісні.
Номер слайду 12
Підсумовуємо вивчене: Що таке кульмінація музичного твору та як вона проявляється в музиці? За бажанням знайдіть в інтернет-джерелах сучасну інструментальну музику, в якій змальовано море. Запишіть її в свою електронну папку музичних спостережень.