4 пори року разом з музикою (Розробка)

Про матеріал
У цій розробці декілька сценаріїв. Для роботи з вихованцями які відвідують гурток сольного співу.
Перегляд файлу

ВІДДІЛ ОСВІТИ СЕЛИДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ

М. ГІРНИКА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

 

«Чотири пори року разом з музикою»

web-7.jpg

 

 

 

 

 

Підготувала:

керівник гуртка Припічек Т.М.

tumblr_static_6rp5ml8duyskso4gkckow88ko.png

ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ ГУРТКА

сольного співу

«Чарівні голосочки»

 

ВІРШІ

День чарівний, справжнє диво, В залі посмішок багато,

Дуже  людно і красиво, Бо у нас сьогодні свято.
 

Що за свято в нас сьогодні Таке починається?
Тата, мами мчать сюди, Місця всі займаються.


(разом) Ми святкуєм іменини В колі вокальної родини!
 

Happy Birthday to you, Happy Birthday to you,
Happy Birthday dear «Чарівні голосочки» Happy Birthday to you!

КЕРІВНИК: Сьогодні  у нас свято чути музику і сміх.

Тут ми будем відзначати  Іменини для усіх.

День народження – особлива дата, це свято ні з чим не порівняти,

Хтось колись вигадав у цей день святкувати та  радість дарувати.

 

Запросили ми гостей на наше свято

Будемо всі разом святкувати.

Вітаємо вас в залі музичному, гарному, незвичному,

А пригощати будемо стравами з музичними приправами.

 

 

ПІСНЯ ( мелодія пісні Чунга-чанга)

Ми сьогодні всі вітаєм вас І бажаєм щастя кожен час.

Ми вам друзі шлем палкий привіт. І бажаєм довгих-довгих літ.

 

Приспів  Ми сьогодні всіх вітаєм

Щастя, радості бажаєм дружно-дружно. (2рази)

Щоб були усі вродливі І слухняні й терпеливі

З днем народження усіх вас Любі друзі!

 

 

 

ВІРШІ

Щасливе дитинство – це тепла хатина, В якій у любові зростає дитина;

Це мамина пісня, бабусина казка, Любов усіх рідних, Господняя ласка…

 

Щасливе дитинство – це друзів багато, З якими і будні минають, як свято! Це щедрі сюрпризи і здІйснені мрії, Казкові бажання і щирі надії…

 

Щасливе дитинство – в щасливій родині, Яка все найкраще плекає дитині! Благаєм, дорослі, зробіть все можливе, Щоб квітло у світі дитинство щасливе!!!

 

КЕРІВНИК Наш гурток  вітаю, Щастя й радості бажаю.
Любі, милі діти, Виростайте, наче квіти,
Білочубі, чорноброві, Виростайте всі здорові!

 

Музика це мова, яку не треба перекладати Це мова, яку розуміють усі

Під музику ми можемо всі танцювати  Або ж просто співати пісні.

 

ПІСНЯ (на мелодію крокодил и чебурашка)

1  Під дощем, по калюжах, поспішаючи дуже
Перехожі біжать напрямки
Нині свято знаменне - день народження в мене
і тому я веселий такий
 

Приспів  На гармошці, я зіграю, так іграв би цілий день
Та на жаль, цей день буває, тільки раз на рік
 

2  Чарівник в раз прилине, в голубім вертольоті
і безплатно покаже кіно
Привітає мене він і мені в подарунок

подарує 500 ескімо

 

Приспів  На гармошці, я зіграю, так іграв би цілий день
Та на жаль, цей день буває, тільки раз на рік
 

 

 

 

 

 

 

ВІРШ

Співають діти… Пісня лине вгору.
У ній чарівність, диво і краса.
І від дитячого дзвінкого хору
Душа летить у сині небеса.

Співають діти і Земля радіє,
Бо мир у світі й щастя на землі.
І є в людей майбутнє, світла мрія,
Коли співають діточки малі.

 

А диво-пісня, просто в Космос рветься,
Летить, летить, немає їй кінця.
Радіє Всесвіт і Земля сміється,
І розцвітають у людей серця.

Співають діти радісно й щасливо.
Такі таланти, світлі голоси!
Співають діти, ну, хіба ж не диво!
І в пісні стільки щастя і краси.

 

ПІСНЯ«Щастя і добра»

1 Неба вам, неба вам ясного, Сонця вам, сонця золотого,

З літної, з літної криниці Чистої, чистої водиці!

Щастя вам, щастя і добра Бажаємо на довгії літа!

Щастя вам, щастя і добра Бажаємо на довгії літа!

 

2 Радості, радості й любові, Щирості, щирості у слові,

Хай для вас розквітають квіти, Люблять вас і шанують діти!

Щастя вам, щастя і добра Бажаємо на довгії літа!

Щастя вам, щастя і добра Бажаємо на довгії літа!

 

 

КЕРІВНИК:Сьогодні в цьому залі ми наш гурток вітали!
І сподіваюсь, що кожен для себе щось узяти зможе.
Хтось – настрій добрий запозичить,
Бо посмішка усім нам личить.
Хтось – слову доброму зрадіє,
Бо про добро усі ми мрієм.

 

 

 

 

 

 

КЛЯТВА

Не запізнюватися на заняття, обіцяєте?

Не пропускати репетиції без поважних причин, обіцяєте?

Дотримуватись правил поведінки та техніки безпеки, обіцяєте?

Бути веселими, обіцяєте?

Бути дружніми, обіцяєте?

Досягати успіхів, перемог, обіцяєте?

 

НОМІНАЦІЇ (нагородження кожного вихованця на стрічках)

 

УЛЬЯНА  Номинация «МИСС  ОЧАРОВАНИЕ» 
Она очаровала  всех вокруг,
Всегда в ладу и с миром, и с собой,
Мила, тиха, приветлива  со всеми,
Красиаы и наружно, и душой!

 

ВЕРА  Номинация  «МИСС  ПОЗИТИВ» 
Всегда в хорошем настроении,
Смеется сама, смешит друзей,
Искрится улыбкой и весельем
А в голове полно затей!

 

ТАЯ   ВЕРОНИКА Номинация  «МИСС  НЕПОСЕДА» 
На мир глядят открытыми глазами,
Всегда находчивы, умны
Спешат скорее поделиться новостями,
Ну, просто непоседушки они!

 

ЛИЛЯ   ВЕРОНИКА Номинация  «МИСС  ХОЗЯЮШКА» 
Всё проверили, сложили и в порядок привели
Всех улыбкой озарили, настроенье подняли.
Словно звездочки прикрыли чуть красивые  глаза.
Кто такие, догадались? Это наши Лиля и Вероника! 

 

ДАША  ВИОЛЕТТА Номинация «МИСС  АРТИСТИЗМ» 
АРТИСТКИ! Созданы для сцены-
Народ вокалом удивлять!
Талант подаренный вам Богом
Желаем дальше развивать!

 

ИЛЬЯ Номинация «НАСТОЯЩИЙ  ДЖЕНТЛЬМЕН» 
Он услужлив, аккуратен, 

без сомнения опрятен.
Много лет без перемен

настоящий джентльмен!

 

РОМА  Номинация «МЕЧТА  ДЕВОЧЕК» 
Умеет он найти подход к любой девчонке,

О нем мечтают они вечером и днем,
Кипят нешуточные страсти в группе,
Чтоб в вальсе закружиться с ним вдвоем.

 

ИЛЬЯ   Номинация «МИСТЕР  ЭРУДИТ» 
Его участие на телешоу «Самый умный»
Вряд ли здесь кого-то удивит,
потому что наш Илья Рагулин
самый настоящий ЭРУДИТ!

 

АЛЬБИНА  Номинация «МИСС  ВСЁ ЗНАЙКА»

Ее ничем не удивить,
Всегда и всех введет в курс дела,
Кто, что принес, куда ушел,
Расскажет быстро и умело!

 

ВІКА  Номинация «МИСС  САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ» 
Эти девушка знает все вокруг,
Науку жизни познаёт самостоятельно,
умеет яичницу пожарит, если надо, 
Одежду постирает обязательно!

 

КЕРІВНИК Коли дитина любить пісню, Шукаєш місце, де навчать її співать,
Бо бачиш, що удома пісні вже затісно –  Їй треба сцена, людям щоб віддать!

Приходь в Палац Творчості, шановний, Він славу має добру і довіру.

Талантам раді тут і, безумовно, Порадять йти в гурток що зветься ? -

«ЧАРІВНІ ГОЛОСОЧКИ»

 

ХОРОВОД ДРУЖБИ

 

 

КЕРІВНИК Бажаю вам щиро, мої милі діти,

Навчатись сумлінно, уміти дружити,

Нехай доброта в нашім гуртку панує,

Нехай в нім ніколи й ніхто не нудьгує,

Хай буде між вами завжди та щоденно

Взаємна підтримка та поміч взаємна!

Ми співали й танцювали Поздоровлення читали,

А тепер усі до чаю: Стіл святковий накриваєм.

 

 

ПІСНЯ

1 Де б не була , де б не мандрувала

Багато в світі місць цікавих різних,

Всім завжди кажу з гордістю, що я

З квітучої, величної країни.

 

Приспів всі разом:

Я люблю мою країну Україну,

За гостинність і красу твоїх земель,

Я люблю мою країну Україну,

За тепло і за любов в серцях людей,

Я люблю мою країну Україну,

За мелодії і за твої пісні,

Я люблю мою країну Україну,

І до тебе завжди хочеться мені.

 

2 Я дякую тобі моя країно,

За спокій і за щирі відчуття,

Добра, любові, свята,

А в тебе їх багато,

Тому я так люблю своє життя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

tumblr_static_6rp5ml8duyskso4gkckow88ko.png«МУЗИЧНО-НОВОРІЧНА ПОДОРОЖ»

Керівник:  З ранку ви усі проснулись, так чи ні?

Мамі, тату усміхнулись, так чи ні?

Радо вас я всіх вітаю

настрій кожен гарний має, так чи ні?

 

 

Я б хотіла вам сказати, класні хлопці і дівчата, рада всіх я вас вітати.

Ті ,хто бачать мене, чують, хай ногами потупцюють.

В кого юпочки червоні хай поплескають в долоні.

В кого джинси чорні й сині почешіть себе по спині.

Всі хто є у цьому класі,покажіть долоні ваші.

В кого є удома книжка,є сучасна модна стрижка,

На ногах кросівки білі, на вустах усмішки милі,

Помахайте всі руками, я роблю це разом з вами.

Моя люба дітвора крикніть голосно: «Ура!!!»

Що за справи, що за лихо, ви зробили дуже тихо!

Кричіть сильніше ви що духу, щоб почули всі навкруги! 
 

Керівник: Хто з вас любить мандрувати? А яка подорож запам’яталась більш за все ? Ну що ж, якщо ви небайдужі до музики, тоді ми з вами вирушаємо у веселу ,зимову подорож . Але, щоб отримати квиток на потяг, нам потрібно заспівати

 

ПІСНЯ


Керівник: Молодці, всі без винятку отримують свій квиток на потяг. Вирушаємо у музичну подорож. Провідником подорожі буду я.

(ВРУЧАЮ КВИТКИ) 

фонограма звук потягу

 

ВІРШІ ВИХОВАНЦІВ
Весело і радісно наш потяг поїде!
У ту країну, де музика прекрасна живе!
Там «Алегро», «Полька» весело звучать,
Радуючи мелодією хлопців і дівчат!

 


Музика – царство мелодій, вічна чудова краса,

Ніжна і тиха, як подих, грізна, як літня гроза.

Серце і душу зворушить, тугу наверне в очах,

Радує, солодко мучить, виллється в росах-сльозах.

 

Музика трепетно й тонко грає на струнах душі,

Ніжно хвилює, вражає, лагідно пестить, як в сні.

Музика – ніченька темна, світлий і сонячний день,

Шторм в океані і буря опер, сонат і пісень.

 

Любов і ненависть – все є: кохання й чорна зрада

В романсі, в пісні, в блюзі, в серенаді.

Бог дарував прекрасне, мудре й вічне

Для людства – музику, що житиме одвічно.

 

 

 

Музико, ти неначе дивна сопілка,

То звеселяєш, то хвилюєш нас.

Пишалися тобою Леся Українка

Й благословенний батько наш Тарас.

 

І лине музика по світу,

Заходить в серце й душу з ранніх літ.

Звучить вона, мов пташка світанкова,

Що гордо лине в свій стрімкий політ.


фонограма звук потягу
Керівник: Ось ми і приїхали на першу станцію. Вас вітає станція

«ХІТ СЕЗОНА».

(треба уважно послухати  та по музичному уривку відгадати назву  пісні)

 

ГРА «ЦЕ Я,ЦЕ Я І ВСЯ МОЯ РІДНЯ»

Хто найкращий скрізь і всюди? Хто кмітливий кажуть люди? 

Хто знайде добра дорогу? Хто спішить на допомогу? 

Хто за друзів вболіває? Хто танцює і співає? 

Друзям успіхів бажає? Хто тут плескає руками? 

Дружно тупотить ногами?  Хто співати дуже любить? 

 

 

Керівник: Ну що ж, а ми вирушаємо далі, фонограма звук потягу

Ось ми і приїхали на другу станцію . Вас вітає станція

« ШАЛЕНІ  ФАНТИ»

(вихованці по черзі витягають фанти з запитаннями і вдповідають)

 

1 Сім сестричок дуже дружних, Кожній пісні дуже потрібних.

Музику не складеш, Якщо їх не запросиш. (Ноти)


2 Він пише музику для нас, мелодії грає,

Вірші покладе він на вальс. хто пісні складає? (Композитор)

 

3 П'ять лінійок - будинок для нот, нота в кожній тут живе.

Люди в світі різних країн звуть лінійки... («нотний стан»)

 

4 Він ключ, але ключ не для дверей, Він нотоносце попереду. (Скрипковий ключ)

 

5 Якщо ноти стоять у ряд, Ці ноти -... (звукоряд)

 

6 Якщо текст з'єднати з мелодією і потім виконати це разом,

Те, що ви почуєте, звичайно ж, називається легко і просто - ... (пісня)

 

7 Цю пісню нам співала мама, коли колиску качала. (Колискова пісня)

 

8 Запис нот об'єднує інструментів голоси,шо в оркестрі грають:

Запис нот у такий текстурі називають... (партитурою)

 

9 Всі герої  на сцені танцюють - Не співають, не грають і не малюють...

Прекрасніше вистави в театрах немає, а називається він просто - ... (балет)

 

10 У театрі дуже цікаво, Коли у виставі всі співають.

І музику грає оркестр. Виставу цю називають? (Опера)

 

11 Колектив музикантів, що разом грають, музику разом вони виконують.

Буває він струнний і духовий, естрадний, народний і всякий  (Оркестр)

 

12 Гарно, злагоджено і дружно співають всі разом

Піснею повний коридор - так старається наш... (хор)

 

13 Я співаю, мій голос чистий, я один, і я - ... (соліст)

 

14 Які музичні лади ти знаєш? (мажор, мінор)

Назови категорії співу? (соло, дует,тріо,квартет,квінтет,хор)

Скільки знаків альтерації (дієз, бемоль, бекар)

Класифікація голосів (дитячі, жіночі,чоловічи- високі,середні,низькі)

Як називається знак мовчання у музиці? (пауза)

 

15 Скільки всього нот, назва

Види темпу

Які основні музичні жанри (пісня,танок,марш,колискова)

Великі композитори

 

РОЗМИНКА:Раз, два – руки в боки,
Три, чтотири – два підскоки,
П’ять, шість – нахились,
Сім, вісім – розпрямись,
Дев’ять, десять – всі присіли,
на свої місця знов сіли.

Керівник: Ну що ж, а ми вирушаємо далі, фонограма звук потягу
Ось ми і приїхали на третю станцію . Вас вітає станція

« ЗІРКОВИЙ НОВОРІЧНИЙ КОНЦЕРТ»

(вихованці співають пісні)


Керівник: Я сподіваюся що наша подорож принесла вам задоволення і гарний настрій! А ми з вами прощаємося! До побачення!До нових зустрічей! 
 

Коли співають діти- майбутнє є в країни,

Дитяча щира радість, усіх нас зігріва.

Талановиті діти, у нашім краї ріднім,

Погляньте як багато, таких як ти і я.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

tumblr_static_6rp5ml8duyskso4gkckow88ko.png«МУЗИЧНЕ ЛОТО»

Вихованець: Увага увага сенсація року

зібрались сьогодні найкращі зірки

Але не Кіркорови не Ані Лорак,

а наші зірки й зірочки

 

Вихованець: Гей музика грай завзято барабанний грім греми

Щоб почули всі що свято починаємо тут ми

 

Керівник: В нашій школі традиційно Ми шукаємо таланти.

Ніби справжні ювеліри Шліфуємо діаманти.

Наш талант, наче сонце горить,

Наш талант в небі зіркою  сяє.

Наш талант – це хвилююча мить,

Наче квітка цвіте, пелюстки розкриває.

                   

 

В нашім гуртку– всі таланти Є співаки і музиканти.

Декламатори чудові, Вони знаються у мові.

Танцюристів – цілий клас, Дивували вас не раз.

А ще художники в нас є Веселка барви їм дає.

 

Кажуть, що діти – життя людського квіти.

Їм все навкруг цікаво, все хочуть зрозуміти.

У нашому віночку розпустяться квітки

Тож глядачі, підтримуйте артистів залюбки.

 

Поглянь на небо, скільки там зірок,

Ми ж - віддзеркалення, творіння їх думок.

Плекають нас і віра, і надія,

Любов же спонукає, - ну, лети,

Своїм життям чарівний шлях прикрась,

На сонці залиши свої сліди,

Адже настав вже зоряний твій час.

Життя складне: постійний компроміс,

Постійний пошук і постійні втрати...

Лиш той, хто в ньому творить і "горить",

Чогось досягне й буде чогось вартий.

Людина кожна має свій талант,

Немає гірших - кожен в чомусь перший !

І впевнено крокує кожен з нас

До відкриттів й нових високих звершень!

 

Доброго дня, любі друзі!

Засяяв день сьогодні променисто,

Бо фестиваль талантів - це велике свято!

Зібралися тут зірочки іскристі,  

Щоб всім свої уміння показати,

 Сузір’я талантів привітати!

 

Бажаєм злетів і нових висот, 
Щоб труднощі зникли навіки.
Побільше вам всіляких нагород, 
Щоб радість плинула, як синьоокі ріки!

«РЕБУСИ»

БАТУР – ТРУБА
ГАНЬМОР - ГАРМОНЬ 
НАБАРАБ – БАРАБАН
КРИПКАС – СКРИПКА
РІГАТА – ГІТАРА
АЛАЛАЙКАБ – БАЛАЛАЙКА
ФАРА – АРФА

«розповісти ВІРШІ»

Найбільше я хочу, щоб мир був на світі,

як небо – у зорях, а сад наш – у цвіті.

Найбільше я хочу,щоб сонце щоранку

зі мною віталось, присівши на ганку.

Найбільше я хочу, щоб рідна матуся

всміхнулась мені, коли я усміхнуся.

 

«повтори СКОРОМОВКИ»

*Жовтий жук купив жилет, джемпер, джинси та жакет.

* Шишки на сосні, шашки на столі.

* Ти малий скажи малому ,хай малий малому скаже, хай малий теля прив’яже.

* Летіла лелека із краю далеко, прилетіла лелека до малих лелеченят

*Горох у городівиріснебувалий, горобці город пограбували.

*Миші в шафі шаруділи, шість шарфів шерстяних з`їли.

«знайди  ноти у словах МУЗИЧНА ГРА»

ДОМІК, ДОЛЯ,ГНІЗДО,ДОЛОНЬ

РЕБЕРЦЕ, РЕМЕНЬ,РЕМЕСЛО

МІСКА, МІСТО,МІЖА

ФАЗАН, ФАРБИ, ФАКТ

СОЛЬФЕДЖИО,ФАСОЛЬ

ЛЯГУШКА, КЛЯКСА,ЛЯЛЬКА

СІРЕНЬ,СІЛЬ,

« зробити АРТИКУЛЯЦІЙНУ  ГІМНАСТИКУ»

*«Слоненя і мавпеня». Витягуємо губи в хоботок, розтягуємоїх у посмішці.

* «Щіточка». Провести язикомміжяснами і губами.

*«Голка». Проколюємоязикомверхню губу, нижню губу, щічки.

*«Лошадка». Клацаємоязиком. Чергуємоголосне та тихецокання.

*«Робот». Розминаємонижнющелепу.

« показати ДИХАЛЬНУ  ГІМНАСТИКУ»

* вдох через нос, видох

*2 вдохи через нос, 2 видохи

*глибокий вдох, задержка дихання, видох

«ЗАГАДКИ»

*Сім сестричок дуже дружніх, кожній пісні дуже потрібних.

Музику не складеш, якщоїх не запросиш. (Ноти)

*Він пише музику для нас, мелодії грає,

Вірші покладе він на вальс. Хто пісні складає? (Композитор)

*Потрібен музиці не тільки «автор»,

Потрібен той, хто буде співати. Він... (Виконавець) 

«всі разом ФЛЕШМОБ»

 

«ПІСНІ»

 

 

12

ПІСНІ

 

 

4

МУЗИЧНА ГРА

 

 

 

65

ФЛЕШМОБ

 

 

 

9

ЗАГАДКИ

 

 

 

 

73

РЕБУСИ

 

 

 

34

ВІРШІ

 

 

 

 

18

«АРТИКУЛЯЦІЙНА ТА ДИХАЛЬНА ГІМНАСТИКА»

 

 

 

27

СКОРОМОВКИ

 

tumblr_static_6rp5ml8duyskso4gkckow88ko.png«МУЗИЧНА КАЗКА»

Керівник: Вітаємо в залі музичному, святковому, незвичному.

А пригощать вас будем стравами iз музичними приправами!

Всi  з нетерпінням цього дня чекали, і з усмішками  прийшли в цей зал,
Щоб в нашім гарнім і наряднім залі

                                   вікторину розпочати час!

(з’являється фея Фантазія)
 

Фантазія: Вітаю вас вихованці,готові в казку вирушати?

Охоче проведу вас я Фантазія – моє і мя, тож разом всі пофантазуймо

до Музичної країни помандруймо.

А ось і брама казкова .яка яскрава і барвиста!
У місті цім живуть митці: поети, клоуни, читці,
Ще танцюристи, музиканти, художники — усі таланти.
А щоб цю браму відчинити,Вам теж талант слід проявити.

Заспіваймо разом гаму відчинимо в місто браму.

(вихованці співають гаму, під ф-му проходять через браму)

 

ВІРШ Ноти у гами складають, якщо вишикуються в ряд.

Ноти почуття виражають якщо в музиці звучать.
Усього  їх сім штук. І у кожної  свій звук.

Тільки скільки комбінацій і музичних варіацій

Пам'ять нотна зберігає! У музичний світ минає.

Перед вами Музична країна гарна, світла, урочиста!
Незабаром прийде  свято, буде тут музики та пісень багато,

Будуть подарунки, танці ігри сміх до нас  кличемо усіх.

(з’являється Нудьга)

 

Нудьга: Що затіяли ви знову ? фарби, музику,розмови…

Співи, гами, весілля всюди досить вже цього не буде.  (чаклує)

 

 

 

 

 

 

 

ЗАГАДКИ про музичні інструменти (струнні, ударні, клавішні, духові)

Люблять мене, поважають, та б’ють мене, коли грають.

На нашім інструменті Є і струни, і педаль. Хто ж він є? Безперечно, це – знайомий наш 

Сім доріжок в неї є кожна голос подає, Як гравець торкне всі сім, Стане весело усім.

Прикладу до губ цю трубку — затихає в серці біль. Інструмент цей тихий, ніжний; називається…

 

ФАНТИ З ПИТАННЯМИ «Чарівна скринька»

(кожен вихованець по черзі витягає та відповідає)

*Які музичні лади ти знаєш? (мажор, мінор)

*Назови категорії співу? (соло, дует,тріо,квартет,квінтет,хор)

*Скільки знаків альтерації (дієз, бемоль, бекар)

*Класифікація голосів (дитячі, жіночі,чоловічи- високі,середні,низькі)

*Як називається знак мовчання у музиці? (пауза)

* Скільки всього нот, назва

*Види темпу

*Які основні музичні жанри (пісня,танок,марш,колискова)

* Великі композитори

Інша річ отак вже краще святкувать без гарного настрою? (уходить)

 

Фантазія:Ось Нудьга що натворила, все гарне десь поділа?

Як тепер нам святкувати? Настрій де нам можна взяти?

В мене вже з’явився план звернемося до містян

Бо вони талановиті вихід знайдуть мабудь миттю.

 

Музикант - диригент: В мене теж є талант - я чудовий музикант,

хоч і зовсім я не вчився – музикантом народився.

В музиці є нот багато, але щоб її зіграти,треба їх усіх знати.

Ноти трудяться весь час пишуть музику для нас

Сім всього цих ноток є, в кожної ім’я своє.

Нумо нотки вибігайте гарну пісню заспівайте

Голосочки хай лунають настрій гарний відшукають.

 

 

 

 

 

ПІСНЯ «Коли співають діти»

1. Мрія в нас єдина, пісню заспівати.

Про життя щасливе, зоряне, ясне.

Хай летить на крилах, пісня наша щира

Золоте дитинство наше осяйне.

Приспів:

Коли співають діти- майбутнє є в країни,

Дитяча щира радість, усіх нас зігріва.

Талановиті діти, у нашім краї ріднім,

Погляньте як багато, таких як ти і я.

2. Пісню нашу дружню, хай почує вітер,

І несе далеко, у чужі краї,

Хай долає пісня, межі на планеті,

І єднає пісня всіх дітей землі.

 

Фантазія: В Музичній країні лихо сталось настрою ні краплі не зосталось

Зла нудьга підступна дуже хоче  конкурс вкрасти, друже

Можеш нам допомогти настрій святковий знайти?

 

Художник: Малювати картини руками не можна,

Лише серцем, що б’є у душі..
Там  де мешкає дивний художник, він натхнення черпає в собі.

Біга пензлик по тканині, підкоряючись людині,
А людина творить свій, не повторний світ живий.

 

МУЗИЧНО-РИТМІЧНІ РУХИ під фонограму

Раз, два – руки в боки, три, чтотири – два підскоки,
П’ять, шість – нахились, сім, вісім – розпрямись,
Дев’ять, десять – всі присіли, на свої місця знов сіли.

 

Фантазія: В Музичній країні лихо сталось настрою ні краплі не зосталось

Зла нудьга підступна дуже хоче  конкурс  вкрасти, друже

Можеш нам допомогти настрій святковий знайти?

 

Поет: Від щирого серця усіх привітаю у вікторині  всім перемоги бажаю:
Щоб сонце світило мирно і ясно, бо всі діти талановиті й прекрасні!

 

 

 

 

 

ВІРШ Які вони — звуки музичної мови? Ясні, променисті, мов сонечко.

Співучі, протяжні, гнучкі. Кольорові, барвисті, як світ за віконечком.

Короткі, як крапель падіння, і довгі, як рою гудіння.

Високі, як щебет пташиний. Низькі, як «ричання» машини.

Тихенькі, як сни, та як грім голосні. Яскраві та свіжі, як день навесні.

І тьмяні, як ночі казкові, бувають ці звуки чудові.

Дзвінкі, гомінкі, фантастичні, наспівні, чарівні — музичні!

 

Фантазія:  Шлях наш був не марний.

Дякую всім вам що настрій зібрали, в Музичній крїні побували.

Всім на згадку вам дарунок, талантів  - поцілунок,

друзів зустріли ми чимало, усі вони нам допомагали.

 

Клоун: Радість для малечі – цирк – на цілий вечір!
Ось арени коло, а я - веселий клоун,
Тигри і жонглери, фокусники й леви, міми, акробати…

Цирк – дитинства свято!

 

Фантазія: Щось клоун  засмутився, носик мабудь загубив свій?

Не сумуй клоун дуже, ось тримай свій носик друже

 

Клоун: от спасибі просто клас я тепер потішу вас.

 

ГРА «Музична торбинка-цікавинка»

 

Нудьга: Ач які розумні й хитрі в них настрій святковий знову з’явився.

І вікторина  вже готова, святкова  та чудова, для усіх-усіх   відома.

 

Фантазія: Як добре, що ти не лютуєш, а разом із нами святкуєш.

 

Нудьга: Фантазуйте, танцюйте, співайте.

Музичну  країну т   не забувайте!

 

 

              

 

 

 

 

ВИСНОВКИ

Вокально-хорова культура розвивалася в Україні ще з давніх-давен і має свої витоки. Оскільки українці завжди були народом співучим, хоровий спів розвивався достатньо продуктивно і , у результаті багаторічної практики та досліджень, були розроблені співацькі методики, які зараз застосовують у навчально-виховному процесі . Хоча не можна виділити єдину методику викладання вокалу і в наш час.

Я вважаю, що під час рішення цієї проблеми даний вид діяльності можна розподілити на декілька етапів, якими користуються вчителі, навчаючи молодших школярів.

І-й етап має такі завдання:

а) розвиток дитячого голосового апарату(діапазону,дихання, артикуляції );

б) розвиток інтонаційної виразності;

в) формування початкових співацьких умінь та навичок;

г) робота над створенням хорового унісону;

д) виховання інтересу до співацької діяльності.

ІІ-й етап має такі завдання:

а) робота над диханням, артикуляцією, динамікою, тембровим ансамблем ;

б) осмисленість розспівування голосних, виразність фразування;

в) розуміння диригентського жесту;

г) формування кантиленного співу;

д) розвиток слухової уваги, вміння працювати в групах;

е) розвиток поліфонічного та гармонічного слуху.

Напрямки роботи:

Формування культури унісону.

Підготовка до двоголосного співу.

Дослідивши вікові особливості розвитку дітей молодшого шкільного віку, можна зробити висновок, що у заняттях хоровим співом слід враховувати не тільки психічні, але й фізичні особливості кожної дитини, адже вони значно відрізняються від психо-фізичних особливостей дорослої людини, і потребують певної послідовності і методики у навчанні.

tumblr_static_6rp5ml8duyskso4gkckow88ko.png

Завантаження...
docx
Додано
27 березня 2020
Переглядів
1113
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку