5- клас.Математика.Презентація.,,Додавання та віднімання десяткових дробів.".".

Про матеріал
В даній розробці пригадані властивості додавання натуральних чисел.Сформовані правила додавання десяткових дробів показані приклади із використання їх.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація. Вчителя математики. Ворохтянської ЗОШ I-III cт. Будзуляк і.і.

Номер слайду 2

Розділ 2 Додавання і віднімання десяткових дробів.§ 375-клас. Математика. За підручиком О. С.Істер

Номер слайду 3

КОМПЕТЕНТНІСТЬОБДАРОВАНІСТЬРАДІСТЬУСПІХУРОКr

Номер слайду 4

Розвивати обчислювальні навички, пам’ять, логічне мислення;математичну компетентність. Мета уроку: Ввести поняття додавання і віднімання десяткові дробів. Виховувати культуру математичних міркувань. Розвивати пам’ять. Бажання вчитися

Номер слайду 5

Тип уроку : Урок засвоєння нових знань. Обладнання: Мультимедійна дошка,проектор,креслярське приладдя.

Номер слайду 6

Щоб знайти суму двох десяткових дробів, треба:1) записати дроби один під одним так, щоб кома була під комою;2) виконати додавання не звертаючи уваги на коми;3) в отриманій сумі поставити кому під комами, що стоять у доданках. Запам’ятай:r

Номер слайду 7

Зразок:3 4, 7 0 0 +9,82943,5299, 7 0 1 +0,83910,540

Номер слайду 8

Запам’ятай: При додаванні десяткових дробів справджеється вивчені раніше переставна і сполучна властивості додовання. а + b = b + а ( а + b) + с = а + (b + с )

Номер слайду 9

Обчисліть зручним способом: 4,52 +3,1+ 17,48+13,9;= (4,52 + 17,48)+ (3,1 + 13,9) == 22 +1729= 29.

Номер слайду 10

А тепер обчисліть самостійно:1,5 + 4,2 + 2,8 + 2,5 = 29,6 + (12,2 + 20,4) = Перевірка11,0= 29,6 + 12,2 + 20,4 = =(29,6 + 20,4) + 12,2 = = 50,0 + 12,2 = 62,262,2

Номер слайду 11

31,59,45,114,67,73,9+9,9 Знайдіть суму чисел на пелюстках і 9925,041,419,324,517,613,814,414541,515,0 Поясніть, як легко усно можна знайти суму даних чисел

Номер слайду 12

Щоб знайти різницю двох десяткових дробів, треба: 1) записати дроби один під одним так, щоб кома була під комою ;2) виконати віднімання, не звертаючи уваги на коми; 3) в отриманій різниці поставити кому під комами, які стоять у зменшуваному і від'ємнику. Запам’ятай:r

Номер слайду 13

Зразок:5 4, 7 9 9 —9,82944,9709, 7 0 1 —0,8398,862

Номер слайду 14

Знайди помилки і виправ. Вірно!

Номер слайду 15

Замість квадратиків запиши такі числа, щоб рівності були правильні:7,2 ― = 6,90,3 ― 1,7 = 4,86,5 ― = 14,815,50,7

Номер слайду 16

Який знак пропущено?17,2 10,3 = 6,9―124,49 35,51 = 160,00+103,59 99,88 = 3,71—3,59 19,41 = 23,00+

Номер слайду 17

Знайди значення виразу:2,50,33,10,91,1 Відповідь: 5,5.r

Номер слайду 18

Обчисли:5+0,98512,1 – 0,440,378+22413,1 – 131,87,5 + 3,1533,4 – 1,1845,98511,6632,21610,65281,322,378

Номер слайду 19

Виконання письмових вправ (робота з підручником).№ 1243 (4;9) Виконай віднімання: 4) 44,6 – 13 = Вiдповiдь:1) 9,5;№ 1273(1,) . Постав замість зірочки цифри: 1) 2,*34*6 4, 7*52* *,32*10 . Вiдповiдь: 31,6. Вiдповiдь:9) 10, 623 ;№ 1241.( 1; 9). Виконай додавання:1) 6, 9 + 2,6 ; 9) 1,723 + 8,9 ? +1) 2,5496 4, 7524 7,32010

Номер слайду 20

Домашнє завдання. Вивчити формули та означення квадрата і куба числа ( § 37 стр 211- 218.)Виконати вправи (подiбнi за змiстом та за рiвнем складностi до тих які розв’язувались у класі. № 1238 (3); № 1244(2); № 1251(4); № 1274(2); додотково для бажаючих.

Номер слайду 21

Підсумок уроку.1. Під час проведення уроку мені сподобалось2. Свої знання япоповнив …3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми…виконали …

Номер слайду 22

МОЛОДЦіДякую за урок!

pptx
Додано
15 лютого 2020
Переглядів
2443
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку