В даній презентації показані зразки розв'язування рівнянь різних типів складності, а також задач з використанням властивостей додавання
та віднімання десяткових дробів.
Розділ 2 Додавання і віднімання десяткових дробів. Розв’язування задач та рівнянь.§ 375-клас. Математика. За підручиком О. С.Істер
Номер слайду 3
Розвивати обчислювальні навички, пам’ять, логічне мислення;математичну компетентність. Мета уроку: Продовжити вивчати властивості додавання і віднімання десяткові дробів при розв’язуванні задач та рівнянь. Виховувати культуру математичних міркувань. Розвивати пам’ять. Бажання вчитися
Номер слайду 4
Думати – колективно,Діяти - оперативно,Сперечатись – доказово. Це для всіх обов'язково! 4
Номер слайду 5
Десятковий дріб за допомогоюцифр і певних знаків спробував записати арабський математик ал-Уклісіді в X столітті в "Книзі розділів про індійську арифметику". Деякі елементидесяткового дробу зустрічаються в працяхбагатьох учених Європив XII - XIV ст.
Номер слайду 6
- 0, 711+ 9,37- 5,382 Хто швидше: № 1261).
Номер слайду 7
а5, 2 Відповідь :3.58.,якщо а = 8,91 , b = 0,13. Виконання письмових вправ (робота з підручником № 1259).b
Номер слайду 8
Замість зірочок поставте цифрищоб отрималась правильна рівність:102,09+_______*5*85*3*6,1, 74 Постав замість зірочок знаки ,,+” і,, ―’’так щоб виконувась рівність:1) 8,1*3,7*2,7*5,1 =21) 8,1-3,7+2,7-5,1 =2
Номер слайду 9
Загадкове, вам знайоме, В ньому є щось невідоме. Його треба розв’язати,Тобто корінь відшукати. Кожен легко, без вагання Відповість, що це…..9
Номер слайду 10
Зразок: Розв’яжи рівняння: № 1246(1). 1) 7,2 + х = 10,31 Х = 10,31 – 7,2 Х = 3,11 Відповідь: 3,11 № 1246(2).2) 5,3 – х = 2,4;Х = 5,3 – 2,4; Х = 2,9. Відповідь: 2,9 № 1278(2).2) ( х – 4,7) – 2,8= 5,9 2) ( х – 4,7) = 5,9 + 2,8 Х – 4,7= 8,7; Х = 8,7 + 4,7; Х = 13,4. Відповідь: 13,4r
Вирішив кіт допомогти своєму господарю. Одяг він чоботи і шляпу і пішов до лісу. Поставив пастку і зловив двох перепелиць. « Віднесу-но я перепелиць до королівської кухні,» - вирішив Кіт у Чоботях. Задача № 1 Маса однієї перепелиці 0, 454 кг, а другої 0, 372 кг. Чи зможе віднести Кіт у Чоботах перепелиць на королівську кухню, якщо він не може підняти більш 0,9 кг?Перевірка 1 ). 0,452 + 0,379 = 0,831 Порівняємо : 2). 0,831 і 0,9 0, 831 < 0,9 Відповідь:так
Номер слайду 15
Задача №2 Швидкість руху карети 35,6 км/год, а кіт біжить із швидкістю 17,6 км/год. Хто зних пройде більшу швидкість за годину і наскільки ?35,4 – 16,9 = 18,5 Відповідь :18,5км/год.( катер).
Номер слайду 16
3. Човен плив 1,0 год за течією і 1,0 год проти. Шлях, який проплив човен за течією, виявився на 10,0 км більшим від шляху, який він проплив проти течії. Знайдіть швидкість течії, якщо швидкість човна в стоячій воді становить 13 км/год.16 Задача № 3
Номер слайду 17
Виконання письмових вправ (робота з підручником № 1259). № 1295 (1). Як зміниться сума двох чисел , якщо : Один з доданків збільшити на 3,7 а інший на – 8,2;Відповідь : збільшиться на 11,9.
Номер слайду 18
Виконання письмових вправ (робота з підручником № 1259). № 1298(13. Як зміниться різниця, якщо : 1) зменшуване збільшити на 3,1,8, а від’ємник зменшити на 1,9;Відповідь : збільшиться на 5.
Номер слайду 19
Домашнє завдання. Вивчити правила додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками. ( § 32-37 стр 180- 219.)Виконати домашню самостійну роботу № 7.
Номер слайду 20
Підсумок уроку.1. Під час проведення уроку мені сподобалось2. Свої знання япоповнив …3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми…виконали …