23 вересня о 18:00Вебінар: Математика на дотик: формати роботи та ідеї завдань для дітей із порушеннями зору

5-кл.Математика.Презентація. ,,Ділення натуральних чисел".

Про матеріал
В даній презентації введені поняття ділення натуральних чисел.Показані особливості ділення.Компоненти ділення.Властивості ділення та іх застосування.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація. Вчителя математики. Ворохтянської ЗОШ I-III cт. Будзуляк і.і.

Номер слайду 2

Розділ 1. Натуральні числа і дії з ними. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ.§ 85-клас. Математика. За підручиком О. С.Істер

Номер слайду 3

Урок № 18 Розділ 1.§8 Тема: ,, Ділення натуральних чисел.”

Номер слайду 4

КОМПЕТЕНТНІСТЬОБДАРОВАНІСТЬРАДІСТЬУСПІХУРОКr

Номер слайду 5

Розвивати обчислювальні навички, пам’ять, логічне мислення;математичну компетентність. Мета уроку: Пригадати,що називається діленням;Ввести поняття ділене,дільник,частка ; та порядок її використання під час обчислень;Виховувати культуру математичних міркувань. Розвивати пам’ять. Бажання вчитися

Номер слайду 6

Тип уроку : Урок засвоєння нових знань. Обладнання: Мультимедійна дошка,проектор,креслярське приладдя.

Номер слайду 7

Відповіді до д/з: Провірка готовності учнів до уроку: Завдання № 265 1) 49; 5) 0. Завдання № 269. 4) 168; 5) 881; 6) 1.дод). Завдання № 277 1) 84; 4) 27;

Номер слайду 8

Ділення натуральних чисел. У корзині 6 яблук. Маша і Михайлик поділили їх порівну. Скільки яблук отримав кожний?6 : 2 = 3ділене дільник частка. Результат дії називається часткою.54 : 9 = 6, 160 : 10 = 16, 640 : 8 = 80. Частка

Номер слайду 9

Запам'ятай!а : 1 = а; 15 : 1 = 15 а : а = 1; 629 : 629 = 10 : а = 0 0 : 1256 = 0 а : 0 - ділити на 0 не можна !

Номер слайду 10

496 41498160496 : 4 = 124 тому, що 124 · 4 = 496496 – ділене4 – дільник124 - частка Запам'ятай !Поділити одне число на інше – означає знайти таке третє число, яке у добутку з другим дає перше.2416

Номер слайду 11

7280 270280082 8 0035 Запам’ятай

Номер слайду 12

Запам'ятай !При діленні чисел, що закінчуються нулями, спочатку відкидають однакову кількість нулів у кінці діленого і дільника, а потім виконують ділення.3600 : 1200 = 36 :12 = 3

Номер слайду 13

З'єднай двері з ключем 900 : 10810 : 10400 : 100520 : 108190452ppt_xppt_xppt_xppt_xrstyle.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrrrstyle.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrrrstyle.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrrrstyle.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrr

Номер слайду 14

Доросла людина за життя з`їдає 4000 кг риби, це у 8 разів більше, ніж потрібно солі. На скільки кілограмів менше солі, ніж риби з'їсть за життя людина ? Розв'яжи задачу. Розв’язання:1). 4000 : 8 = 500 кг.2). 4000 - 8 = 3500 кг. Відповідь: 3500 кг.

Номер слайду 15

Хто швидше досягне прапорця: 1) 3) 5) 4) 6)1).595 : 52).306 : 63).3618 : 274).7328 : 325).24924 : 316).10836 : 12 2)11951134229804906

Номер слайду 16

Гра “Квітка”Поділити числа на «5»

Номер слайду 17

18 711 000:45:5:21:12:33:2 Гра “Ланцюжок”Молодці! 414281260060050105

Номер слайду 18

Виконання письмових вправ (робота з підручником).№ 296.( 1; 4). Виконай діленя на розрядну одиницю: 1) 470 :10; 4) 5200: 100. № 294(2) Виконай ділення : . Вiдповiдь:1) 47; 4) 52.. Вiдповiдь: 205.

Номер слайду 19

Домашнє завдання. Вивчити правила ділення натуральних чисел ( § 8 стр 46-50.)Виконати вправи (подiбнi за змiстом та за рiвнем складностi до тих які розв’язувались у класі. № 293 (2); № 295 (2;5); № 297(1;6); додоткова для бажаючих № 299 .

Номер слайду 20

Підсумок уроку.1. Під час проведення уроку мені сподобалось2. Свої знання япоповнив …3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми…виконали …

Номер слайду 21

МОЛОДЦіДякую за урок!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шаламова Альона Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
12 жовтня 2019
Переглядів
426
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку