5-кл.Математика.Презентація. ,,Віднімання натуральних чисел".

Про матеріал
Дана презентація розроблена згідно діючої програми для учнів 5-их класів.В даній роботи сформовані основні властивості віднімання натуральних чисел.Показані схеми використання їх.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація. Вчителя математики. Ворохтянської ЗОШ I-III cт. Будзуляк і.і.

Номер слайду 2

КОМПЕТЕНТНІСТЬОБДАРОВАНІСТЬРАДІСТЬУСПІХУРОК

Номер слайду 3

Віднімання натуральних чисел та його властивості.5-клас. Урок .

Номер слайду 4

Вміти віднімати натуральні числа різними способами. Ввести поняття віднімання натуральних чисел, та їх властивостей. . Розвивати навчальні інтереси ,здібності на основі розумових дій;формувати навички самоаналізу. Виховувати культуру математичних міркувань, тактовно висловлювати свою думку . Мета уроку: Формувати вміння розв’язувати приклади на використання властивостей..

Номер слайду 5

67- 31 = ...36???Різниця. Доданки

Номер слайду 6

Віднімання чисел можна показати на координатному промені.0 1 2 3 4 5 6 х+14 -3 = 10 1 2 3 4 5 6 х+46 - 2 = 4

Номер слайду 7

Зобразіть на координатному промені: 0 1 2 3 4 5 6 х4 - 3 = ...1+1

Номер слайду 8

0 1 2 3 4 5 6 х5 - 0 = 5-0 Якщо від числа відняти нуль, то отримаємо дане число.

Номер слайду 9

Обчисліть зручним способом: 37 - 23 - 17 - 13 = = (37 - 17)- (23-13) == 20 - 1010

Номер слайду 10

А тепер обчисліть самостійно:185 - 42 - 28 -25 = 296 - (122 - 22) = 90= 296 - 122 +22 = =(296 - 122) + 22 = = 176 + 22 = 196196

Номер слайду 11

31594511467739-29 Знайдіть різницю чисел на пелюстках і 2925028665117481014414541522 Поясніть, як легко усно можна знайти різницю даних чисел

Номер слайду 12

Математичний диктант1. Як називається результат віднімання?2. Як називають числа які віднімаються?3. Чому рівна різниця чисел 2 367 і 3 633 ?4. Чому рівна різниця чисел 7 549 і 3 451 ?5. Чому рівна різниця 3456 і 0 ?7. Запишіть всі натуральні числа, які більші за 14, але менші за 19. Знайдіть їх суму.8. Запишіть натуральне числ0, яке більші за 15, але менші за 18. Знайдіть їх різницю.

Номер слайду 13

Домашнє завдання. Виконати вправи. № 256 ;№ 258; № 262. Додатково № 268. Вивчити алгоритми виконання дiй пiд час додавання натуральних чисел.§ 9.

Номер слайду 14

Підсумок уроку.1. Під час проведення уроку мені сподобалось2. Свої знання япоповнив …3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми…виконали …

Номер слайду 15

МОЛОДЦіДякую за урок!

pptx
Додано
14 серпня 2019
Переглядів
1384
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку