5 клас. Контрольна робота №2: природа і людина

Про матеріал

Перевірка предметних і ключових компетентностей із теми "Природа і людина" ( Дж.Кітс, Й.В.Г'ете, Е. Сетон-Томпсон)

Удачі!

Перегляд файлу

5 клас. Природа і людина. КР №2

 

1.Автор вірша “Задзвени із глибини…” -
а Гете

б Гейне

в Кітс
2.Дж.Кітс - поет
а німецький
б англійський
в французький
3.”Поезія землі не вмре…не оніміє”, - промовляв
а гете
б Кітс
в Гейне
д Сетон-Томпсон

4.Хто автор слів: “Замовк пташиний грай./ Не чути шуму бору”?
а Гете
б Гейне
в Кітс
г Сетон-томпсон

5.”Нічна пісня мандрівника” належить перу
а Кітса
б Гете
в Гейне
г Сетона-Томпсона
6.Кому належать рядки:”Мила пісенько весни, -/Линь все далі й далі…”?
а Кітсу
б Пушкіну
в Гете
г Гейне
7.Автор оповідання “Снап” -

а Андерсен
б Уайльд
в Гете
г Сетон-Томпсон
8.Назвіть автора слів: “ Я знав, що без мого собаки ми зазнаємо невдачі”.
а Андерсен
б Сетон-Томпсон
в Уайльд
9.”Оце була сміливість- справжня сміливість”. Про кого йдеться?
а олов’яного солдатика
б Снапа
в оповідача
10.Автор збірки “Книга пісень” -

а Гейне
б Гете
в Кітс
11.Які пори року змальовує Кітс у вірші “Про коника і цвіркуна”?
а зима, весна
б весна, літо
в літо, осінь
г літо, зима
12.У якому творі є образ троянди?
а “Нічна пісня мандрівника”
б “Задзвени із глибини…”
в “Снап”

 

13.В українському перекладі вірша “Задзвени із глибини…” є вислів “тихої печалі”. Що це за засіб художньої виразності?
а метафора
б епітет
в порівняння
14.У Гейне вислів “сад зелений” - це
а метафора
б епітет
в антитеза
15.Вірш Гейне “Задзвени із глибини…” є
а утіленням краси весняної природи
б роздумом про світ
в спогадом про кохання
16.Тема вірша “Нічна пісня мандрівника” -
а змалювання весняної природи
б зображення взаємозв’язку різних сфер природи і людини
в кохання і дружба
17.Змалювання картин природи у творі -
а пейзаж
б натюрморт
в портрет
18.Природа постає у вірші Кітса
а незмінною
б у різних проявах
в завжди живою
19. В оповіданні “Снап” Сетон-Томпсон
а утверджує любов до всього живого
б закликає захищати звірів
в рекомендує взяти собаку з притулку
20.Сетон - Томпсон проявив себе як
а мисливець
б художник
в письменник
г громадський діяч
21.”Я не дозволив би поранити його навіть за двадцять биків”, - таку високу оцінку дав Снапові
а оповідач
б Пенруф
в приятель з коледжу
22.”Чудове цуценя. Будь із ним увічливим, так безпечніше”, - попереджав автора
а фермер
б хазяйка квартири
в приятель з коледжу
23. Сетон -Томпсон дає читачеві уроки
а з поведінки собак
б полювання на хижаків
в любові до тварин
24.Щоб виховати вірного друга зі Снапа, оповідач скористався системою, яку пропонували тодішні лікарі -
а зачинити собаку надовго в вольєрі
б віддати на виховання дресирувальникам
в “залишити без сніданку”
25.(Бонусне завдання).Як ставились до природи автори вивчених творів? (Кілька правильних відповідей).
а перебували у гармонії з нею
б їм байдуже до природи
в тема природи головна у їх творах
 

 

 

docx
Додано
19 грудня 2021
Переглядів
578
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку