16 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

5-клас.Математика.Презентація.,,Уявлення про десятковий дріб."

Про матеріал
В даній презентації введено поняття десяткового дробу його запис та правильність записів десяткового дробу.Показані зразки таких записів та властивостейю
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація. Вчителя математики. Ворохтянської ЗОШ I-III cт. Будзуляк і.і.

Номер слайду 2

5-клас. Математика. За підручиком О. С.Істер. Розділ 2. §34. Десятковий дріб. Запис десяткових дробів.

Номер слайду 3

КОМПЕТЕНТНІСТЬОБДАРОВАНІСТЬРАДІСТЬУСПІХУРОКr

Номер слайду 4

Формувати навики запису десяткового дробу. Уміння перетворювати у десяткові дроби і навпаки. Мета уроку: Сформувати уявлення про десятковий дріб; Виховувати культуру математичних міркувань. Розвивати математичну компетентність.

Номер слайду 5

Тип уроку : Урок засвоєння нових знань. Обладнання: Мультимедійна дошка,проектор,креслярське приладдя.

Номер слайду 6

Пригадай:хв

Номер слайду 7

Записані в такій формі дроби, в яких знаменники є степенями десяти, тобто числами 10, 100 1000 і т.д., називають десятковими дробами.

Номер слайду 8

Запам’ятай: Щоб записати звичайний дріб,знаменник дробової частини якого – розрядна одиниця 10.100,1000 . … у вигляді десяткового дробу.1) Записують цілу частину числа ( вона може дорівнювати нулю ) і ставлять кому;2 ) праворуч від коми записується чисельник дробової части ,але він містити скільки знаків,скільки нулів у знаменнику. Якщо в чисельнику менше знаків, ніж нулів у знаменнику,то після коми перед цифрами чисельника треба дописувати таку кількість нулів,якої не вистачає.style.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 9

Зразок: Пятдесять три цілих. Двадцять сім тисячних7 ТИСЯЧНИХ2 СОТИХНУЛЬ ДЕСЯТИХ style.font. Size

Номер слайду 10

Зверніть увагу, запис дробової частини містить стільки цифр, скільки нулів у запису знаменника відповідного звичайного дробу.=0,6 Один нуль. Одна цифрапісля коми. Нуль цілих. Нуль цілих=45,05 Два нуліДві цифри після коми 45 цілих45 цілих. Зверніть увагу, якщо в запису чисельника не дістає цифр, то дописуємо нулізразу після коми (зліва від числа).

Номер слайду 11

Виконання письмових вправ (робота з підручником).№ 1129(3;12) Запиши десятковим дробом : .№ 1131(5;6) Запиши десятковим дробом: Відповідь: 5) 115,057; 5)115 цілих 5 сотих 7 тисячних6) 3 тисячних. Відповідь: 6) 0,003.

Номер слайду 12

Виконання письмових вправ (робота з підручником). . Відповідь: 6) 12. Відповідь: 3) 1000; № 1131(3) Замість зірочки запиши таке число.щоб була правильна рівність : № 1131(6)Замість зірочки запиши таке число.щоб була правильна рівність :

Номер слайду 13

Виконання письмових вправ (робота з підручником). .3) 4м 2 см 5 мм; Відповідь: 2) 102,4; № 1151(2) Виділи цілу й дробову частину та запиши десятковим дробом : № 1160(3) Вирази у метрах і запиши десятковим дробом : Відповідь: 6) 4,0027; Відповідь:3) 4,025 м.

Номер слайду 14

Домашнє завдання. Вивчити правила додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками. ( § 34 стр 193-200.)Виконати вправи (подiбнi за змiстом та за рiвнем складностi до тих які розв’язувались у класі. № 1130 (1;7;11); № 1132 (2; ); № 1138(4;7); додоткова для бажаючих № 1143 .

Номер слайду 15

Підсумок уроку.1. Під час проведення уроку мені сподобалось2. Свої знання япоповнив …3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми…виконали …

pptx
Додано
15 лютого
Переглядів
612
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку