5 клас Українська мова Діагностична робота №3 Будова слова. Орфографія. Тестові завдання

Про матеріал
визначити рівень знань, вмінь та навичок учнів за допомогою запропонованих завдань з теми «Будова слова. Орфографія»
Перегляд файлу

5 клас Українська мова

Діагностична робота №3

Будова слова. Орфографія.

Тестові завдання

Варіант 1

                                       Початковий  рівень

1. Лексичне значення слова містить:
а) основа слова;
б) закінчення слова;
в) префікс;
г) суфікс.

2  Префікс  слова – це
а) змінна значуща частина слова, що виражає його граматичне значення;
б) частина слова без закінчення;
в) головна значуща частина слова, що містить спільне значення споріднених слів;
г) значуща частина слова, що служить для творення слів з новим лексичним значенням або новим відтінком у значенні і стоїть перед коренем

3 Позначте рядок, у якому всі слова – спільнокореневі:
а) носити, принести, безносий, занесений;
б) водити, приводити, вода, заводний;
в) школа, шкільний школяр 

г) в’язкий, прив’язнути, без’язикий, в’язати.
4. Позначте рядок, у якому всі слова мають нульове закінчення:
а) стіл, сніг, радість, любов   

 б) день, воля, зріст, вождь;
в) гараж, журі, дощовий, гамір;
г) ) голуб, радість, збори, восьмий;
5. У словах робити, мити значуща частина ти – це
а) закінчення;
б) суфікс;
в) частина кореня;
г) корінь.
6. Позначте рядок, у якому всі слова пишуться з префіксом пре-:
а) пр..чепурити, пр..гарний, пр..кислий;
б) пр..милий, пр..старий, пр..старкуватий;
в) пр..чіткий, пр..мудрий, пр..міцно;
г) пр..глосно, пр..сміливий, пр..міський.


                                                Сережній рівень

7. Переписати, вставляючи пропущені літери. Позначити в словах орфограму «літери з–с у префіксі з-(с-)».

..писати вправу,  …фотографувати дитину, ……чистити наліт, …цідити жир, ..розуміти правило, ..казати слово, ..ловити злодія, ..пекти торт, ..ліпити сніговита.

8. Переписати, вставляючи пропущені літери. Позначити в словах орфограму «літери е –и у префіксах пре-, при-».
Пр..гнати корів, пр…красний спів, пр…чудово живе, пр…тихлі жалі, п..дивний ліс, пр…йшов син, пр…крити бік, пр…милий сон, пр…тихі верби, пр…трусити стежки

                                                Достатній рівень

9. Подані слова розібрати за будовою.
Темно,  малювали,   приліплений, радість.

                                                Високий рівень

10 Твір-опис «Весняне поле », використати спільнокореневі слова, слова з префіксами пре, при, з, с

 

5 клас Українська мова

Діагностична робота №3

Будова слова. Орфографія.

Тестові завдання

Варіант 2

                                       Початковий  рівень

1. Граматичне значення слова містить:
а) основа слова;
б) закінчення слова або закінчення і прийменник;
в) корінь слова;
г) префікс і суфікс.

2. Корінь слова – це
а) змінна значуща частина слова, що виражає його граматичне значення;
б) частина слова без закінчення;
в) головна значуща частина слова, що містить спільне значення споріднених слів;
г) значуща частина слова, що служить для творення слів з новим лексичним значенням або новим відтінком у значенні.

3 Позначте рядок, у якому всі слова – спільнокореневі:
а) носити, принести, безносий, занесений;
б) водити, приводити, вода, заводний;
в) вкусити, куснути, прикушений, прикус;
г) в’язкий, прив’язнути, без’язикий, в’язати.
4. Позначте рядок, у якому всі слова мають нульове закінчення:
а) голуб, радість, збори, восьмий;
б) день, воля, зріст, вождь;
в) гараж, журі, дощовий, гамір;
г) лист, звіт, джміль, кисіль.
5 Позначте рядок, у якому всі слова не мають закінчення:
а) поні, швидко, учора, блиск;
б) таксі, щиро, здавна, колібрі;
в) шоу, вар’єте, бокс, відважно;
г) леді, міксер, парі, пепсі.
6. Позначте рядок, у якому всі слова пишуться з префіксом с-:
а) _повістити, _ходи, _печений, _плетений;
б) _попелити, _чіпляти, _погад, _топтаний;
в) _причинити, _піткнутися, _сувати, _казати;
г) _пробувати, _тислий, _сідатися, _чорніти.

 

                                              Середній рівень

7. Переписати, вставляючи пропущені літери. Позначити в словах орфограму «літери з–с у префіксі з-(с-)».

..кинути ярмо; ..давати в архів; ..хрестити мечі; язика ..ламаєш; ..палити мости; ..рівняти із землею; ..садити з хмар на землю; як гора з плечей ..сунулася; ..клеїти кислу міну.

8. Переписати, вставляючи пропущені літери. Позначити в словах орфограму «літери е –и у префіксах пре-, при-».
Пр..летіли зяблики, пр..несли по яблуку . От пр..довгий хвіст у лиса! Видно хвіст аж понад лісом . У пр..смерку літають ластівки . А пр..томлений день пр..мостився спочить. Мріє млин, немов пр..колотий метелик.

                                               Достатній рівень
9. Подані слова розібрати за будовою.
Присолити,  вгору, беззвучний, молодість.

                                                       Високий рівень

10. Твір-опис «Весняна річка », використати спільнокореневі слова, слова з префіксами пре, при, з, с.

docx
Додано
11 квітня
Переглядів
3475
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку