5 клас Урок.Презентація.

Про матеріал
урок позакласного читання у 5 класі на тему "Г.К.андерсен."Гидке каченя " До розробки додається презентація .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ганс Крістіан Андерсен «Гидке каченя»

Номер слайду 2

Тема уроку: Ганс Крістіан Андерсен «Гидке каченя»Девіз уроку: «Добре щире серце не буває ніколи горде»

Номер слайду 3

Завдання. Доносити зміст прочитаного шляхом виразного читання тексту, орієнтуватись у структурі тексту. Визначати своє ставлення до прочитаного, усвідомлювати складний шлях пізнання себе і навколишнього світу.

Номер слайду 4

Цей урок навчить мене: Працювати в групах, відпрацьовувати способи та якість читання. Любити природу і берегти її, з повагою ставитися до оточуючих мене людей.

Номер слайду 5

Качка кличе каченят. В калюжі купатись. Каченята метушаться,Щоби заховатись.

Номер слайду 6

1 група2 група3 група

Номер слайду 7

2 квітня- Всесвітній день дитячої книги.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Словникова робота. Фізкультхвилинка

Номер слайду 11

Складання сенкану:1. Тема (іменник).2. Опис (два прикметники).3. Дія (три слова).4. Ставлення (фраза – чотири слова).5. Перефразування сутності ( одне слово).

Номер слайду 12

- Право вільно висловлювати свої погляди;Всі рівні у правах, ніхто не повинен їх ущемляти;Ніхто не повинен бути скривдженим і зневажливим;Кожна людина неповторна.

Номер слайду 13

Д\З: Скласти план казки

Номер слайду 14

-Мені б дуже хотілось, щоб в житті ви не пережили такого страхіття як гидке каченя, щоб ніколи не опинялись на його місці і на місці мешканців пташиного двору.

Перегляд файлу

Літературне читання

Тема: Ганс Крістіан Андерсен. «Гидке каченя».

Мета: Допомогти дітям усвідомити складний шлях пізнання себе, навколишньго світу, вдосконалювати вміння виразно читати, виховувати почуття доброти, любов до природи та оточуючих.

Обладнання: мультимедійна дошка, проектор, виставка книжок, ілюстрації до казки «Гидке каченя», завдання для групової роботи в конветрах.

Хід уроку

  1. Організація класу

Слайд 1.

Психогімнастична вправа:

Я посміхаюся вам, а ви посміхніться один одному і подумайте про те, як добре, що ми сьогодні разом. Ми спокійні, лагідні, привітні. Глибоко вдихніть і видихніть повітря, а разом з ним видихніть вчорашну образу, злість і неспокій. Забудьте про них. Бажаю вам гарного настрою, доброзичливого ставлення один до одного, плідної колективної праці.

  1. Повідомлення теми уроку

Слайд 2

Девіз уроку:

Добре, щире серце ніколи не буває горде.

Завдання уроку. «На слайді»

  1. Актуалізація опорних знань

       Слайд 3

  1. Скоромовка

Качка кличе каченят

В калюжі купатись.

Каченята метушаться

Щоби заховатись.

2. Перевірка домашнього завдання

Мозковий штурм:

- Де народився Г.К.Андерсен?

- У якій родині він жив?

- Що полюбляв робити в дитинстві?

- Які казки написав Ганс Крістіан Андерсен?

- Як вшановують пам’ять відомого казкаря?

3. Зверніть увагу на виставку книг.

4. Робота в групах. Вам було додому завдання розповісти казку від першої особи. Відкрийте конверти і обговоріть своє завдання.

Слайд 4

  1. Мотивація навчальної діяльності.
  1. Ми опрацювали половину казки. Чи цікаво вам знати що далі відбувається з гидким каченям?

Слайд 5

  1. Відгадайте загадку.

Що це ще за чудеса?

Подивись яка краса!

Птахи дивляться у воду

На свою чудову вроду.

Легко змахують крильми

Ніби перший сніг зими.

Шиї довгі і гнучкі

Що за красені такі?

- А чому я загадала саме цю загадку, ви мені скажете, коли прочитаєте казку до кінця.

3. Словникова робота.

4. Фізкультхвилинка.

Слайд 6

  1. Читання казки вчителем, дітьми.

Вправа «Рибки»

  1. Первинне сприйняття казки.

- То чому ж я загадала таку загадку?

Вправа «Мікрофон»

- Куди потрапило качаня спочатку?

- Чи добре йому жилося у бабусі?

- Чому весь час втікало каченя?

- На кого перетворилоя гидке каченя?

2) Робота в групах.

Слайд 7

  1. Ви вдома малювали малюнки. Я їх розмістила на дошці, подивіться уважно і скажіть як вони розташовані?

- Знайдіть перший епізод. Як його можна назвати?

І так далі.

  1. Робота в групах «Складання сенкану»

Слайд 8

  1. Давайте повернемося до слів нашого словничка. До якого героя відноситься слово і так далі по порядку.
  1. Заключна частина.

- Ми прочитали казку до кінця. Яке враження справило на вас ця казка?

- Як ви розумієте вислів «Добре, щире серце ніколи не буває горде.»?

- Як по іншому можна було б назвати казку?

- Кожна казка це життєва історія. Чи могли б бути такі відносини між людьми як між героями казки?

- Чи є зовнішність найголовнішою?

- А що головне?

- Які права було порушено відносно каченяти?

Слайд 9

- Підтвердіть рядками тексту.

Незважаючи на часті життєві негаразди, які випали на долю автора, йому судилося велике щастя бути улюбленцем свого народу.

Слайд 10

  1. Рефлексія

Мені б дуже хотілося б, щоб в житті ви не переживали такого страхіття як гидке каченя, щоб ніколи не опинилися на його місці і на місці мешканців пташиного двору.

Д/З:

Скласти план до казки

 

zip
Додано
12 січня 2022
Переглядів
361
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку