6 клас. НУШ. Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс) Календарно-тематичне планування до підручника Щупак І., Бурлака О., Власова Н., Піскарьова І. (2023)
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З ІСТОРІЇ
6 клас НУШ (70 годин)
ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ.
До підручника авторів: Щупак І., Бурлака О., Власова Н., Піскарьова І. (2023)
Дата |
Номер уроку |
Тема |
Універсальний робочий зошит з історії 6 клас: |
Параграф підручника |
|
1 |
Діагностичне оцінювання за програмою з історії за 5-й клас. |
ст.4-5 |
|
|
|
ВСТУП ДО КУРСУ |
|
|
|
2 |
Вступ. Що вивчає наука історія. Історична періодизація: світ і Україна. Що вивчає історія стародавнього світу. |
Блок №1 |
§1-2 |
|
3 |
Як виникли системи літочислення. |
Блок №1 |
§3 |
|
4 |
Лічба часу в історії первісної доби та стародавнього світу. |
Блок №1 |
§4 |
|
5 |
Джерела з історії первісності та стародавнього світу. |
Блок №1 |
§5 |
|
|
РОЗДІЛ-1. ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ У ПЕРВІСНІ ЧАСИ. |
|
|
|
6 |
Поява і розселення людини на планеті Земля. |
Блок №2 |
§6 |
|
7 |
Кам’яний вік в історії людства. |
Блок №3 |
§7 |
|
8 |
Поява і розселення людей на теренах України. |
Блок №3 |
§8 |
|
9 |
Неолітична революція та початок обробки металів. |
Блок №3 |
§9 |
|
10,11 |
Спільноти землеробів і скотарів на українських землях. |
Блок №4 |
§10-11 |
|
12 |
Форми організації первісних спільнот. |
Блок №5 |
§12 |
|
13 |
Релігійні вірування та культура первісної доби. |
Блок №6 |
§13 |
|
14 |
Практичне заняття: опис способу життя первісних людей на основі археологічних джерел. |
Блок №6 |
|
|
15 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №1 |
ст.33-35 |
§1-14 |
|
|
РОЗДІЛ-2. ЦИВІЛІЗАЦІЇ СТАРОДАВНЬОГО СХОДУ. |
|
|
|
16 |
Цивілізаційні центри Стародавнього Сходу в часі й просторі. |
Блок №7 |
§15 |
|
17,18,19 |
Цивілізації річкових долин. |
Блок №7, Блок №8, Блок №12, Блок №16 |
§16 |
|
20,21,22 |
Держави Стародавнього Сходу на лінії часу. |
Блок №8, Блок №9, Блок №12, Блок №13, Блок №15, Блок №16 |
§17 |
|
23,24 |
Влада і суспільство в державах Стародавнього Сходу. |
Блок №8, Блок №9, Блок №13, Блок №16 |
§18 |
|
25 |
Практичне заняття: Аналіз законів Хаммурапі. Особливості суспільних відносин в державах Дворіччя. |
Блок №13 |
|
|
26 |
Родина і виховання дітей. Становище жінки в суспільствах Стародавнього сходу. |
Блок №10, Блок №14, Блок №16 |
§19 |
|
27 |
Міфологія та релігійні вірування народів Стародавнього Сходу. |
Блок №11, Блок №14, Блок №16 |
§20 |
|
28 |
Практичне заняття: міфологія та релігія Давнього Єгипту. Будівництво пірамід. |
Блок №11 |
|
|
29 |
Поява монотеїстичних релігій. Юдаїзм. Буддизм. Конфуціанство. |
Блок №15, Блок №16 |
§21 |
|
30,31 |
Культурні надбання Стародавнього Сходу. |
Блок №14, Блок №15, Блок №16 |
§22 |
|
32 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №2 |
ст.79-82 |
§15-23 |
|
|
РОЗДІЛ-3. ДАВНЯ ГРЕЦІЯ ТА ЇЇ СУСІДИ. |
|
|
|
33 |
Природа і населення Давньої Греції. |
Блок №17 |
§24 |
|
34 |
Мінойська та ахейська Греція. |
Блок №17 |
§25 |
|
35 |
Давньогрецький поліс. Афіни – батьківщина демократії. |
Блок №18, Блок №20 |
§26 |
|
36 |
Стародавня Спарта – приклад олігархічної держави. |
Блок №18, Блок №20 |
§27 |
|
37 |
Персько-грецькі війни. |
Блок №19 |
§28 |
|
38 |
«Золотий вік» Афін за Перикла. |
Блок №20 |
§29 |
|
39 |
Повсякденне життя в Давній Греції. |
Блок №21 |
§32 |
|
40 |
Навчання дітей. Виховування громадян і воїнів в Афінах і Спарті. |
Блок №21 |
§33 |
|
41 |
Практичне заняття: порівняння повсякденного життя і побуту в Спарті та Афінах за письмовими джерелами. |
Блок №21 |
|
|
42 |
Грецька релігія та міфологія. Олімпійські ігри. |
Блок №24 |
§34 |
|
43 |
Культура Давньої Греції. |
Блок №25 |
§35 |
|
44 |
Велика грецька колонізація. Осередки давньогрецької цивілізації на теренах України. |
Блок №22 |
§37 |
|
45 |
Кіммерійці на території України. |
Блок №23 |
§38 |
|
46 |
Скіфи на теренах України. |
Блок №23 |
§39 |
|
47 |
Сармати на території України. |
Блок №23 |
§40 |
|
48 |
Утворення імперії Александра Македонського. |
Блок №26 |
§30 |
|
49 |
Культура елліністичної доби. |
Блок №26 |
§36 |
|
50 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №3 |
ст.126-128 |
§24-41 |
|
|
РОЗДІЛ-4. ДАВНІЙ РИМ І ЙОГО СУСІДИ |
|
|
|
51,52 |
Виникнення міста Рима в Італії. Римська республіка в V–І ст. до н.е. |
Блок №27, Блок №28 |
§42-43 |
|
53 |
Воєнна експансія Риму. Військова справа в Давньому Римі. |
Блок №29 |
§44 |
|
54 |
Диктатура Юлія Цезаря. |
Блок №29 |
§45 |
|
55,56 |
Утворення Римської імперії. Октавіан Август. |
Блок №28, Блок №30 |
§46 |
|
57 |
Практичне заняття: життєва позиція історичної особи на основі її висловів. |
Блок №30 |
|
|
58 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №4 |
ст.142-145 |
§42-46 |
|
59 |
Людина в правовій та політичній системі Давнього Риму. |
Блок №31 |
§47 |
|
60 |
Культура Давнього Риму. |
Блок №33 |
§48 |
|
61 |
Виникнення та поширення християнства. |
Блок №34 |
§49 |
|
62 |
Кризові явища в Римській імперії та її поділ. |
Блок №35 |
§50 |
|
63 |
Падіння Західної Римської імперії. |
Блок №35 |
§51 |
|
64 |
Як починалася історія слов’ян. |
Блок №36 |
§52 |
|
65 |
Склавини й анти на теренах України. |
Блок №36 |
§53 |
|
66 |
Як жили предки українського народу слов’яни. |
Блок №36 |
§54 |
|
67 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №5. |
ст.171-174 |
§47-55 |
|
|
УЗАГАЛЬНЕННЯ З КУРСУ |
|
|
|
68 |
Внесок суспільств стародавнього світу в історію людства. |
|
§56 |
|
69,70 |
Резервні години |
|
|
|
Універсальний робочий зошит з історії 6 клас НУШ (обирайте для ваших учнів електронну або паперову версію): |
|||
З питань придбання електронних зошитів також звертайтесь на адресу: domik777@gmail.com |