27 травня о 18:00Вебінар: Цифрові технології для формувального оцінювання в НУШ

6 клас. Контрольна робота №6. "Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел"

Про матеріал
Контрольна робота №6 "Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел", 6 клас, за новою програмою. Перші 4 завдання з вибором однієї правильної відповіді. Інші для розв'язування на вибір учителя, враховуючи рівень підготовки класу
Перегляд файлу

Варіант 1

1. Вказати пару протилежних чисел:

а) –8 і 8;   б) 3 і  ;    в) 5 і 0,5;  г) 17 і – 71.

2. Чому дорівнює значення виразу | 25 | + |– 25 |:

а) 0;  б) 50;  в) 25;  г) –25;  д) – 50.

3. Між якими двома сусідніми цілими числами міститься число 19,7:

а) – 21 і 22;  б)  20 і 19;   в) 19 і 18;   г) –17 і 16.

4. Які з чисел є коренями рівняння | x | =7

а)    0 і 7;  б)  –3,5 і 3,5;   в) коренів немає;   г) –7 і  7

5. На координатній прямій позначити точки: А(4), В (–6), С(3), Д(–0,5), Г( 6,5).

6. Порівняти числа: а) –130 і 45;  б) – 5   і –4;   в) –2,25  і – 2,1  г)  0,745 і .

7. Запишіть усі цілі числа, які більші, ніж 6,9, але менші за 3,9.

8.  Додатні числа а, b i c розташовані у порядку зростання. Розташуйте у порядку зростання числа  а, b i c. Відповідь поясніть.

 

 

Варіант 2

1. Вказати пару протилежних чисел:

а) 2 і  ;   б) 0,2 і 2;    в) –5 і  5;  г) 23 і – 32.

2. Між якими двома сусідніми цілими числами міститься число – 0,5:

а) 0 і 1;  б) –2 і –1;  в) –1 і 0;  г) –5 і 0.

3. Яке з чисел ціле:

а) -3,9;  б)  8,1;   в) 2,1;   г) 0.

4. Які з чисел є коренями рівняння | x | = –2

а)    2 і  2;  б)  1 і 1;   в) коренів немає;   г) –2 і  0

5. На координатній прямій позначити точки: А(2,5),  Р(3), С(5), М (4,5),  Т(1,5)

6. Порівняти числа: а) – 24  і 150;  б) – 3 і –2;   в) – 0,79 і – 0,8,    г)  0,255 і .

7. Запишіть усі цілі числа, які більші, ніж 3,1, але менші за 6,2.

8.  Відємні числа а, b i c розташовані у порядку спадання. Розташуйте у порядку зростання числа  а, b i c. Відповідь поясніть.

Варіант 3

1. Вказати пару протилежних чисел:

а) –16 і 61;   б) 3 і  ;    в) 6 і 0,6;  г) 17 і – 17.

2. Чому дорівнює значення виразу | 32 | + |– 32 |:

а) 64;  б) –64;  в) 0;  г) –32;  д) 32.

3. Між якими двома сусідніми цілими числами міститься число 20,1:

а) – 21 і 22;  б)  20 і 19;   в) 19 і 18;   г) –17 і 16.

4. Які з чисел є коренями рівняння | x | = –3,5

а)    0 і 3,5;  б)  –3,5 і 3,5;   в) коренів немає;   г) –7

5. На координатній прямій позначити точки: А(3),  В(–5), С(2), Д(–1,5), Г( 4,5).

6. Порівняти числа: а) –90 і 18;  б) – 3  і –4;   в) –3,15  і – 3,2  г)  0,751 і .

7. Запишіть усі цілі числа, які більші, ніж 4,8, але менші за 5,8.

8.  Додатні числа а, b i c розташовані у порядку спадання. Розташуйте у порядку зростання числа  а, b i c. Відповідь поясніть.

 

 

Варіант 4

1. Вказати пару протилежних чисел:

а) 5 і  ;   б) 0,3 і 3;    в) –4 і  4;  г) 26 і – 62.

2. Між якими двома сусідніми цілими числами міститься число 1,4:

а) 0 і 1;  б) –2 і –1;  в) –1 і 0;  г) –1 і 4.

3. Яке з чисел ціле:

а) –11;  б)  8,1;   в) 2,1;   г) 0,5.

4. Які з чисел є коренями рівняння | x | = 2

а)    2 і  2;  б)  1 і 1;   в) коренів немає;   г) –2 і  0

5. На координатній прямій позначити точки: А(3,5),  Р(–2), С(–6), М (–2,5),  Т(5)

6. Порівняти числа: а) – 12  і 11;  б) – 7 і 6;   в) – 0,58 і – 0,59,    г)  0,245 і .

7. Запишіть усі цілі числа, які більші, ніж 4,3, але менші за 5,8.

8.  Відємні числа а, b i c розташовані у порядку зростання. Розташуйте у порядку зростання числа  а, b i c. Відповідь поясніть.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Луцюк Тетяна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
17 жовтня 2019
Переглядів
2833
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку