6 клас (НУШ)
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Складено відповідно до модельної навчальної програми «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Голуб Н. Б., Горошкіна О. М.
(наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
За програмою 140 годин на рік
(4 год на тиждень)
Українська мова : підруч. для 6 кл. закладів загальної середньої освіти / Н. Б. Голуб, О. М. Горошкіна. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2023. — 256 с. : іл.
6 клас (НУШ)
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Складено відповідно до модельної навчальної програми «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Голуб Н. Б., Горошкіна О. М.
(наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
За програмою 140 годин на рік
(4 год на тиждень)
Українська мова : підруч. для 6 кл. закладів загальної середньої освіти / Н. Б. Голуб, О. М. Горошкіна. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2023. — 256 с. : іл.
№ п/п |
Дата |
Тема уроку (мовна, мовленнєва, соціокультурна змістові лінії) |
Домашнє завдання |
І СЕМЕСТР |
|||
ТЕМА. КРАСА І БАГАТСТВО УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ |
|||
1 |
04/09 |
Краса звучання української мови. Багатство української мови. У світі книжок. |
Опрац. §1, викон. впр. 5 (І), повт. значущі частини слова. |
ТЕМА. БУДОВА СЛОВА. ОРФОГРАФІЯ |
|||
2 |
05/09 |
Відчуття щастя. |
Опрац. §2, викон. впр. 10 (І, ІІ* або ІІІ*). |
3 |
06/09 |
Спільнокореневі слова й форми слова. Спільнокореневі слова як засіб зв’язку речень у тексті. Музика — універсальна мова людства. |
Опрац. §3, викон. впр. 18 (ІІІ, І* або ІІ*). |
4 |
07/09 |
Розвиток мовлення. Повторення вивченого в 5 класі: інформація; види інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео). Роль інформації в моєму житті. |
Опрац. §70, викон. впр. 471 (І, ІІ, ІІІ*). |
5 |
11/09 |
Основа (корінь, суфікс, префікс) і закінчення — значущі частини слова (поглиблення вивченого). Якими бувають сумніви. |
Опрац. §4, викон. впр. 22 (ІІ, І*). |
6 |
12/09 |
Написання префіксів з-, зі-, с-, роз-, без. Написання префіксів пре-, при-, прі-. Цінувати себе — це важливо. |
Опрац. §5, викон. впр. 28 (І, ІІ). |
7 |
13/09 |
Неповторність твого «Я». |
Опрац. §6, викон. впр. 32 (ІІ). |
8 |
14/09 |
Розвиток мовлення. Повторення вивченого в 5 класі: джерела інформації; добір і пошук інформації. Контрольний діалог. Важливість критичного мислення. |
Опрац. §71, викон. впр. 475 (І або ІІ, ІІІ*). |
9 |
18/09 |
Антонімічні префікси й суфікси. Світ дивовижний. |
Опрац. §7, викон. впр. 37 (ІІ, І* або ІІІ*). |
10 |
19/09 |
Фінансова грамотність. |
Опрац. §8, викон. впр. 42 (І або ІІ). |
11 |
20/09 |
Україна героїчна. |
Опрац. §9, викон. впр. 48 (І або ІІ, ІІІ*). |
12 |
21/09 |
Розвиток мовлення. Надійність джерел інформації. Контрольний усний переказ. Україна і світ. |
Опрац. §72, викон. впр. 480 (І або ІІ, ІІІ*). |
13 |
25/09 |
Написання есе. Життєві принципи. |
Опрац. §11, викон. впр. 58. |
14 |
26/09 |
Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. Моє покликання. |
Опрац. §10, викон. впр. 54 (І або ІІ), повт. §§1-9, підгот. до ДР. |
15 |
27/09 |
Діагностична (контрольна) робота № 1. Будова слова. Орфографія. Форма — тестові завдання. |
Викон. впр. 54 (ІІІ), повт. поняття про спільнокореневі слова, дібрати прикл. |
Тематична |
|||
ТЕМА. СЛОВОТВІР. ОРФОГРАФІЯ |
|||
16 |
28/09 |
Повторення вивченого у 3-4 класах. Словотвір — розділ мовознавства і джерело збагачення мови. Славетні українці. |
Опрац. §12, викон. впр. 67 (І). |
Зошит |
|||
17 |
02/10 |
Змінювання і творення слів. Твірне слово. Упорядковуємо своє життя. |
Опрац. §13, викон. впр. 74 (І, ІІ* або ІІІ*). |
18 |
03/10 |
Розвиток мовлення. Актуальність і несуперечливість інформації. Контрольна перевірка читання вголос. Український інформаційний простір. |
Опрац. §73, викон. впр. 486 (І або ІІ, ІІІ*). |
19 |
04/10 |
Основні способи словотворення. Префіксальний спосіб творення слів. На крилах мрій. |
Опрац. §14, викон. впр. 82 (ІІ, І* або ІІІ*). |
20 |
05/10 |
Суфіксальний спосіб творення слів. Зміни приголосних під час творення іменників із суфіксом -ин-(а) від прикметників на -ський, -цький. Зміни приголосних під час творення іменників із суфіксами -ств-(о), -зтв-(о), -цтв-(о); прикметників із суфіксами -ськ-, -цьк-, -зьк-. Україна нездоланна. |
Опрац. §15, викон. впр. 94 (ІІ, ІІІ*). |
21 |
09/10 |
Розвиток мовлення. Факти і судження. Допитливість. |
Опрац. §74, викон. впр. 490 (ІІ, І* або ІІІ*). |
22 |
10/10 |
Префіксально-суфіксальний спосіб творення слів. Особливості характеру українців. |
Опрац. §16, викон. впр. 101 (ІІ, І* або ІІІ*). |
23 |
11/10 |
Безафіксний спосіб творення слів. Сила любові. |
Опрац. §17, викон. впр. 108 (І, ІІ* або ІІІ*). |
24 |
12/10 |
Складання основ або слів як спосіб творення. Мовна картина мого світу. |
Опрац. §18, викон. впр. 115 (І або ІІ, ІІІ*). |
25 |
16/10 |
Розвиток мовлення. Достовірність/недостовірність інформації. Виклики часу. |
Опрац. §75, викон. впр. 495 (І). |
26 |
17/10 |
Складні слова. Сполучні о, е в складних словах. Правопис складних слів разом. Правопис складних слів із дефісом. Правопис складних слів окремо. Написання слів із пів. |
Опрац. §19, викон. впр. 125 (ІІ, І* або ІІІ*). |
27 |
18/10 |
Абревіація як спосіб творення слів. Творення і правопис складноскорочених слів. Економія мовних засобів — ознака нашого часу. |
Опрац. §20, викон. впр. 131 (ІІ, І* або ІІІ*). |
28 |
19/10 |
Перехід слів з однієї частини мови в іншу. Словотвірний розбір слова. Дивовижний світ української мови. |
Опрац. §21, викон. впр. 135 (ІІ). Повт. §§12-21, скл. 4 тести, підготув. до ДР. |
29 |
23/10 |
Діагностична (контрольна) робота № 2. Словотвір. Орфографія. Форма — тестові завдання. |
Повт. §21, викон. впр. 135 (ІІІ), повт. самостійні частини мови. |
Тематична |
|||
ТЕМА. МОРФОЛОГІЯ. ОРФОГРАФІЯ. ІМЕННИК (перша частина) |
|||
30 |
24/10 |
Повторення вивченого про самостійні частини мови в початкових класах. Навіщо потрібні відчуття сорому й провини. |
Опрац. §22, викон. впр. 143 (І, ІІ* або ІІІ*), повт. службові част. мови. |
31 |
25/10 |
Загальна характеристика частин мови. Службові частини мови. Вигук. Складники щасливого життя. |
Опрац. §23, викон. впр. 149 (ІІ, І* або ІІІ*). |
32 |
26/10 |
Опрац. §24, викон. впр. 153 (ІІ, І* або ІІІ*). |
|
Зошит |
|||
33 |
06/11 |
Розвиток мовлення. Повторення вивченого в 5 класі: текст; тема, підтема (мікротема); ключові слова; основна думка; зміст прочитаного. Упорядковуй своє життя. |
Опрац. §76, викон. впр. 499 (І, ІІ* або ІІІ*). |
34 |
07/11 |
Іменники загальні й власні, конкретні та абстрактні. Народний одяг як відображення ознак різних епох. |
Опрац. §25, викон. впр. 159 (І, ІІ). |
35 |
08/11 |
Велика буква та лапки у власних назвах. З Україною в серці. |
Опрац. §26, викон. впр.164 (І, ІІ* або ІІІ*). |
36 |
09/11 |
Розвиток мовлення. Повторення вивченого в 5 класі: опис; розповідь; роздум. Україна непереможна. |
Опрац. §77, викон. впр. 502 (ІІ, І* або ІІІ*). |
37 |
13/11 |
Рід іменників. Іменники спільного роду. Позитивні думки. |
Опрац. §27, викон. впр. 168 (І або ІІ, ІІІ*). |
38 |
14/11 |
Число іменників. Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини. Збірні іменники. Моє ставлення до проблем громади. |
Опрац. §28, викон. впр. 172 (І або ІІ, ІІІ*). |
39 |
15/11 |
Відмінки іменників. Особливості кличного відмінка. Величні українці. |
Опрац. §29, викон. впр.177 (І, або ІІ, ІІІ*). |
40 |
16/11 |
Розвиток мовлення. Опис як тип тексту. Опис у мовленнєвому жанрі (оголошенні). Плекаємо в собі відповідальність. |
Опрац. §78, викон. впр. 505 (І або ІІ, ІІІ*). |
41 |
20/11 |
Поділ іменників на відміни та групи. Відмінювання іменників І відміни. Надійна дружба. |
Опрац. §30, викон. впр. 184 (ІІ, І* або ІІІ*). |
42 |
21/11 |
Благодійність. |
Опрац. §31, викон. впр. 190 (І або ІІ, ІІІ*). |
43 |
22/11 |
Відмінювання іменників ІІІ відміни. Сила волі. |
Опрац. §32, викон. впр. 195 (І або ІІ, ІІІ*). |
44 |
23/11 |
Відмінювання іменників ІV відміни. Дослухаємося до природи. |
Опрац. §33, викон. впр. 201 (І), повт. §§22-32, підгот. до ДР. |
45 |
27/11 |
Діагностична (контрольна) робота № 3. Морфологія. Орфографія. Іменник (перша частина). Форма — тестові завдання. |
Повт. §33, викон. впр. 201 (ІІІ). |
Тематична |
|||
ТЕМА. ІМЕННИК (друга частина) |
|||
46 |
28/11 |
Розвиток мовлення. Опис у мовленнєвому жанрі (загадці). Пізнаємо світ. |
Опрац. §79, викон. впр. 511 (ІІ, І* або ІІІ*). |
47 |
29/11 |
Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників. Різноманіття світу природи. |
Опрац. §34, викон. впр. 211 (І або ІІ, ІІІ*). |
48 |
30/11 |
Відмінювання іменників, що мають форму лише множини. Як розумно витрачати, заробляти і заощаджувати кошти. |
Опрац. §35, викон. впр. 219 (І або ІІ, ІІІ*). |
Зошит |
|||
49 |
04/12 |
Написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ. Видатні українці і українки. |
Опрац. §36, викон. впр. 225 (І, ІІ* або ІІІ*). |
50 |
05/12 |
Написання й відмінювання чоловічих і жіночих імен по батькові. Культурні й мистецькі здобутки України. |
Опрац. §37, викон. впр. 233 (ІІ, І* або ІІІ*). |
51 |
06/12 |
Розвиток мовлення. Опис у мовленнєвому жанрі (художньому оповіданні). Дивовижна українська природа. |
Опрац. §80, викон. впр. 516 (І, ІІ* або ІІІ*). |
52 |
07/12 |
Особливості написання іменників у кличному відмінку. Уміння жити і взаємодіяти з людьми. |
Опрац. §38, викон. впр. 242 (І, ІІ* або ІІІ*), повт. чергув. у-в, і-й. |
53 |
11/12 |
Способи творення іменників. Умій сказати правду. |
Опрац. §39, викон. впр. 253 (І або ІІ, ІІІ*). |
54 |
12/12 |
Розвиток мовлення. Ідея. Проблема в тексті. З турботою про тварин. |
Опрац. §81, викон. впр. 520 (І або ІІ). |
55 |
13/12 |
Аудіювання художнього тексту (тестування, відкриті завдання). |
Повт. §81, викон. впр. 520 (ІІІ). |
56 |
14/12 |
Правопис іменникових суфіксів. Мій родовід — моє коріння. |
Опрац. §40, викон. впр. 260 (І або ІІ, ІІІ*). |
57 |
18/12 |
Магія слова. |
Опрац. §41, викон. впр. 266 (І або ІІ, ІІІ*). |
58 |
19/12 |
Розвиток мовлення. Особливості переказу як вторинного тексту. Бути найкращим у своїй царині. |
Опрац. §82, викон. впр. 523 (І). |
59 |
20/12 |
Контрольний письмовий переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи або приміщення. |
Повт. §82, викон. впр. 523 (ІІ). |
60 |
21/12 |
Написання Не з іменниками. Таємниче слово не. |
Опрац. §42, викон. впр. 273 (І або ІІ). |
61 |
25/12 |
Контрольний текстовий диктант. |
Повт. прав. вживання коми в скл. реч. |
62 |
26/12 |
Узагальнення вивченого про іменник. Як придумати щось нове. |
Опрац. §44, викон. впр. 281 (І або ІІ), повт. §§34-42, підгот. до ДР. |
63 |
27/12 |
Діагностична (контрольна) робота № 4. Іменник (друга частина). Форма — тестові завдання. |
Повт. §44, викон. впр. 281 (ІІІ). |
64 |
28/12 |
Написання есе. Узагальнення вивченого за І семестр. Раціональний розподіл часу. |
Опрац. §43, викон. впр. 277 (І або ІІ, ІІІ*). |
Зошит |
|||
Тематична |
|||
Аудіювання |
|||
Говоріння |
|||
Читання |
|||
Письмо |
|||
І семестр |
|||
Скоригована |
|||
ІІ семестр |
|||
ТЕМА. ПРИКМЕНИК (перша частина) |
|||
65 |
15/01 |
Повторення вивченого про прикметник у 1-4 класах: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Як упоратися з образами. |
Опрац. §45, викон. впр. 285 (ІІ). |
66 |
16/01 |
Повторення вивченого про прикметник у 1-4 класах: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Як упоратися з образами. |
Опрац. §45, викон. впр. 285 (ІІІ). |
67 |
17/01 |
Розвиток мовлення. Узагальнення та вилучення подробиць як способи стиснення тексту. Бути найкращим у своїй царині. |
Опрац. §82, викон. впр. 523 (ІІІ). |
68 |
18/01 |
Прикметник як самостійна частина мови. Право на помилку. |
Опрац. §46, викон. впр. 290 (І або ІІ). |
69 |
22/01 |
Прикметник як самостійна частина мови. Право на помилку. |
Опрац. §46, викон. впр. 290 (ІІІ). |
70 |
23/01 |
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Багатство української мовної палітри. |
Опрац. §47, викон. впр. 300 (І або ІІ), повт. правопис преф. роз-, без-, з-, с-. |
71 |
24/01 |
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Багатство української мовної палітри. |
Опрац. §47, викон. впр. 300 (ІІІ). |
72 |
25/01 |
Розвиток мовлення. План тексту. Види плану. Магія української пісні. |
Опрац. §83, викон. впр. 527 (ІІІ, І* або ІІ*). |
73 |
29/01 |
Перехід прикметників з однієї групи в іншу. Зимова естетика. |
Опрац. §48, викон. впр. 305 (І, або ІІ). |
74 |
30/01 |
Перехід прикметників з однієї групи в іншу. Зимова естетика. |
Опрац. §48, викон. впр. 305 (ІІІ). |
75 |
31/01 |
Розвиток мовлення. Поняття академічної доброчесності. Плекаємо доброчесність. |
Опрац. §84, викон. впр. 531 (І або ІІ). |
Зошит |
|||
76 |
01/02 |
Повні й короткі форми прикметників. Невмируща українська пісня. |
Опрац. §49, викон. впр. 311 (І або ІІ). |
77 |
05/02 |
Повні й короткі форми прикметників. Невмируща українська пісня. |
Опрац. §49, викон. впр. 311 (ІІІ). |
78 |
06/02 |
Розвиток мовлення. Жанри мовлення. Повторення вивченого в 5 класі. Переваги й можливості спілкування. |
Опрац. §85, викон. впр. 537 (І або ІІ, ІІІ*). |
79 |
07/02 |
Ступені порівняння якісних прикметників, творення їх. Цінуємо час. |
Опрац. §50, викон. впр. 317 (І). |
80 |
08/02 |
Ступені порівняння якісних прикметників, творення їх. Цінуємо час. |
Опрац. §50, викон. впр. 317 (ІІ), повт. §§45-49, підгот. до ДР. |
81 |
12/02 |
Діагностична (контрольна) робота № 5. Прикметник (перша частина). Форма — тестові завдання. |
Повт. §50, викон. впр. 317 (ІІІ). |
Тематична |
|||
ТЕМА. ПРИКМЕНИК (друга частина) |
|||
82 |
13/02 |
Прикметники твердої й м’якої груп. Доброчинність. |
Опрац. §51, викон. впр. 323 (ІІІ). |
83 |
14/02 |
Відмінювання прикметників. Доброчинність. |
Опрац. §51, викон. впр. 323 (ІІ). |
|
15/02 |
Розвиток мовлення. Відповідь на уроці. Структура відповіді. Розгорнута відповідь. Радість пізнання. |
Опрац. §86, викон. впр. 541 (І або ІІ). |
84 |
19/02 |
Контрольний письмовий переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму. |
Повт. §86, викон. впр. 541 (ІІІ). |
86 |
20/02 |
Творення прикметників (практично). Твоє (моє) дозвілля. |
Опрац. §52, викон. впр. 333 (ІІІ). |
87 |
21/02 |
Перехід прикметників в іменники. Долаємо нудьгу. |
Опрац. §52, викон. впр. 333 (І, або ІІ). |
88 |
22/02 |
Написання суфіксів прикметників. Мова і комп’ютер. |
Опрац. §53, викон. впр. 346 (І або ІІ). |
89 |
26/02 |
Написання суфіксів прикметників. Мова і комп’ютер. |
Опрац. §53, викон. впр. 346 (ІІІ). |
90 |
27/02 |
Розвиток мовлення. Словникова стаття. Контрольний усний твір. Моя картина світу. |
Опрац. §87, викон. впр. 546 (І або ІІ). |
91 |
28/02 |
Народ скаже як зав’яже. |
Опрац. §54, викон. впр. 353 (І). |
92 |
29/02 |
Написання Не з прикметниками. Народ скаже як зав’яже. |
Опрац. §54, викон. впр. 353 (ІІ). |
Зошит |
|||
93 |
04/03 |
Написання -н- і -нн- у прикметниках. Вода — основа життя. |
Опрац. §55, викон. впр. 360 (І, ІІ). |
94 |
05/03 |
Написання -н- і -нн- у прикметниках. Вода — основа життя. |
Опрац. §55, викон. впр. 360 (ІІІ). |
95 |
06/03 |
Розвиток мовлення. Есе. Есе — це вияв творчості. |
Опрац. §88, викон. впр. 550 (ІІ або І). |
96 |
07/03 |
Контрольний письмовий есе. |
Повт. §88, викон. впр. 550 (ІІІ). |
97 |
11/03 |
Написання складних прикметників разом і через дефіс. Яскрава мовна палітра. |
Опрац. §56, викон. впр. 368 (І, ІІ). |
98 |
12/03 |
Розвиток мовлення. Допис у соцмережах. Коментар. Громадянська активність. |
Опрац. §89, викон. впр. 555 (І або ІІ, ІІІ*). |
99 |
13/03 |
Узагальнення вивченого про прикметник. Мистецтво живопису. |
Опрац. §57, викон. впр. 377 (І), повт. §§51-56, підгот. до ДР. |
100 |
14/03 |
Діагностична (контрольна) робота № 6. Прикметник (друга частина). Форма — тестові завдання. |
Повт. §57, викон. впр. 377 (ІІ). |
Тематична |
|||
ТЕМА. ЧИСЛІВНИК |
|||
101 |
18/03 |
Числівник, повторення вивченого в 3-4 класах: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Твоє здоров’я — найвища цінність. |
Опрац. §58, викон. впр. 386 (І або ІІ, ІІІ*). |
102 |
19/03 |
Розвиток мовлення. Порада. Навіщо мені думати про здоров’я. |
Опрац. §90, викон. впр. 561 (І або ІІ, ІІІ*). |
103 |
20/03 |
Числівники кількісні (на означення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові. Як не стати марнотратами. |
Опрац. §59, викон. впр. 397 (І). |
104 |
21/03 |
Числівники прості, складні й складені. Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. Як не стати марнотратами. |
Опрац. §59, викон. впр. 397 (ІІ). |
Зошит |
|||
105 |
01/04 |
Розвиток мовлення. Електронний лист. Нащо мені друзі. |
Опрац. §91, викон. впр. 566 (І або ІІ, ІІІ*). |
106 |
02/04 |
Відмінювання числівників. Краса і сила спорту. |
Опрац. §60, викон. впр. 402, повт. напис. складних слів. |
107 |
03/04 |
Відмінювання числівників. Написання разом порядкових числівників з -тисячний. Краса і сила спорту. |
Опрац. §60, викон. впр. 422 (І), повт. напис. складних слів. |
108 |
04/04 |
Узгодження числівників з іменниками. Математика і мистецтво поруч. |
Опрац. §61, викон. впр. 430 (І). |
109 |
08/04 |
Розвиток мовлення. Оголошення. Різноманіття світу. |
Опрац. §92, викон. впр. 572 (І, ІІ* або ІІІ*). |
110 |
09/04 |
Роздільне написання складних і складених числівників. Числівник як носій інформації. |
Опрац. §62, викон. впр. 436 (І або ІІ, ІІІ*). |
111 |
10/04 |
Розвиток мовлення. Втішання. Плекаємо емпатію в собі. |
Опрац. §93, викон. впр. 575 (І, ІІ* або ІІІ*). |
112 |
11/04 |
Узагальнення вивченого про числівник. Світ мовою числівників. |
Опрац. §63, викон. впр. 440 (І або ІІ), повт. §§58-62, підгот. до ДР. |
113 |
15/04 |
Діагностична (контрольна) робота № 7. Числівник. Форма — тестові завдання. |
Повт. §440, викон. впр. 440 (ІІІ). |
Тематична |
|||
ТЕМА. ЗАЙМЕННИК |
|||
114 |
16/04 |
Займенник, повторення вивченого в 3-4 класах: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Бути переконливими — бути зрозумілими. |
Опрац. §64, викон. впр. 442 (ІІ, І* або ІІІ*). |
115 |
17/04 |
Розвиток мовлення. Спілкування. Повторення вивченого в 5 класі. Таємниці музеїв. |
Опрац. §95, викон. впр. 588 (І або ІІ). |
116 |
18/04 |
Розряди займенників за значенням: особові, зворотний, присвійні, вказівні (ознайомлення). Приставний н у формах особових і вказівних займенників. Вчимося на своїх невдачах. |
Опрац. §65, викон. впр. 447 (ІІ). |
117 |
22/04 |
Контрольна перевірка читання мовчки. |
Повт. §95, викон. впр. 588 (ІІІ). |
118 |
23/04 |
Розряди займенників за значенням: питальні й відносні; заперечні; означальні й неозначені (ознайомлення). Вчимося на своїх невдачах. |
Опрац. §65, викон. впр. 447 (ІІІ). |
119 |
24/04 |
Розвиток мовлення. Усне й писемне спілкування. Зміст моїхемоцій. |
Опрац. §96, викон. впр. 590 (І). |
120 |
25/04 |
Етикетні функції займенників ти і Ви. Засоби гармонійного спілкування. |
Опрац. §66, викон. впр. 452 (І, ІІ* або ІІІ*). |
121 |
29/04 |
Розвиток мовлення. Емоційний стан співрозмовників. Важливі й другорядні деталі повідомлення. Зміст моїх емоцій. |
Опрац. §96, викон. впр. 590 (ІІ). |
122 |
30/04 |
Відмінювання займенників усіх розрядів. Наші вчинки. |
Опрац. §67, викон. впр. 457 (І, ІІ*). |
Зошит |
|||
123 |
01/05 |
Аудіювання художнього тексту (тестування, відкриті завдання). |
Повт. §96, викон. впр. 590 (ІІІ). |
124 |
02/05 |
Правопис неозначених і заперечних займенників. Написання разом і з дефісом неозначених займенників. Готовність до нових викликів. |
Опрац. §68, викон. впр. 462 (І). |
125 |
06/05 |
Правопис неозначених і заперечних займенників. Написання займенників із прийменниками. Готовність до нових викликів. |
Опрац. §68, викон. впр. 462 (ІІ). |
126 |
07/05 |
Розвиток мовлення. Міжособистісне, групове й масове спілкування. Прагнути порозуміння. |
Опрац. §97, викон. впр. 597 (І або ІІ, ІІІ*). |
127 |
08/05 |
Узагальнення вивченого про займенник. Світ моїх / твоїх емоцій. |
Опрац. §69, викон. впр. 465 (І або ІІ), повт.§§64-68, підгот. до ДР. |
128 |
09/05 |
Діагностична (контрольна) робота № 8. Займенник. Форма — тестові завдання. З турботою про довкілля. |
Повт. §69, викон. впр.465 (ІІІ). |
Тематична |
|||
ПОВТОРЕННЯ В КІНЦІ РОКУ |
|||
129 |
13/05 |
Повторення та узагальнення. Будова слова. Орфографія. Повторення правил написання префіксів. Естетичні цінності. |
Опрац. §5, викон. впр. 28 (ІІІ). |
130 |
14/05 |
Розвиток мовлення. Ризики віртуального спілкування. Дбаємо про особисту безпеку. |
Опрац. §98, викон. впр. 605 (І або ІІ, ІІІ*). |
131 |
15/05 |
Повторення та узагальнення. Словотвір. Орфографія. Повторення правил правопису складних слів. Слово як віддзеркалення часу. |
Опрац. §19, викон. впр. 125 (ІІІ). |
132 |
16/05 |
Контрольний текстовий диктант. |
Повт. прав. вживання коми в скл. реч. |
133 |
20/05 |
Розвиток мовлення. Протидія й запобігання дискримінації, цькуванню. З добром до людей. |
Опрац. §99, викон. впр. 609 (І або ІІ, ІІІ*). |
134 |
21/05 |
Повторення та узагальнення. Іменник. Повторення про іменники загальні і власні, конкретні та абстрактні. Людські чесноти. |
Опрац. §25, викон. впр. 159 (ІІІ). |
135 |
22/05 |
Повторення та узагальнення. Прикметник. Повторення написання не з прикметниками. Народ скаже як зав’яже. |
Опрац. §54, викон. впр. 353 (ІІІ). |
136 |
23/05 |
Розвиток мовлення. Безпечна поведінка в цифровому просторі. Плануємо своє життя. |
Опрац. §100, викон. впр. 614 (І або ІІ). |
137 |
27/05 |
Повторення та узагальнення. Числівник. Повторення правопису і відмінювання числівників. Краса і сила спорту. |
Опрац. §60, викон. впр. 420, повт. напис. складних слів. |
138 |
28/05 |
Повторення та узагальнення. Займенник. Повторення правопису неозначених і заперечних займенників. Готовність до мовних викликів. |
Опрац. §68, викон. впр. 462 (ІІІ). |
139 |
29/05 |
Розвиток мовлення. Особливості онлайн-взаємодії. Взаємоповага — це важливо. |
Опрац. §101, викон. впр. 618 (І). |
140 |
30/05 |
Повторення та узагальнення вивченого за рік. Наповнюймо кожен день життя цікавим змістом. |
Опрац. §102, викон. впр. 621 (І). |
Зошит |
|||
Тематична |
|||
Аудіювання |
|||
Говоріння |
|||
Читання |
|||
Письмо |
|||
ІІ семестр |
|||
Скоригована |
|||
Річна |