6 клас (НУШ) Календарно-тематичне планування уроків української мови на 2023-2024 н. р.

Про матеріал

6 клас (НУШ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Складено відповідно до модельної навчальної програми «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Голуб Н. Б., Горошкіна О. М.

(наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)

За програмою 140 годин на рік

(4 год на тиждень)

Українська мова : підруч. для 6 кл. закладів загальної середньої освіти / Н. Б. Голуб, О. М. Горошкіна. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2023. — 256 с. : іл.

Перегляд файлу

6 клас (НУШ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Складено відповідно до модельної навчальної програми  «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Голуб Н. Б., Горошкіна О. М.

(наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)

 

За програмою 140 годин на рік

(4 год на тиждень)

 

Українська  мова :  підруч. для 6 кл. закладів загальної середньої освіти / Н. Б. Голуб,  О. М. Горошкіна. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2023. — 256 с. : іл.

 

  п/п

Дата

Тема уроку

(мовна, мовленнєва, соціокультурна змістові лінії)

Домашнє завдання

І СЕМЕСТР

ТЕМА. КРАСА І БАГАТСТВО УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

1

04/09

Краса звучання української мови. Багатство української мови.

У світі книжок.

Опрац. §1, викон. впр. 5 (І), повт. значущі частини слова.

ТЕМА. БУДОВА СЛОВА. ОРФОГРАФІЯ

2

05/09

Повторення вивченого раніше про будову слова:  форми слова і спільнокореневі слова; значущі частини слова, їхня роль і правопис.

Відчуття щастя.

Опрац. §2, викон. впр. 10 (І, ІІ* або ІІІ*).

3

06/09

Спільнокореневі слова й форми слова. Спільнокореневі слова як засіб зв’язку речень у тексті.

Музика — універсальна мова людства.

Опрац. §3, викон. впр. 18 (ІІІ, І* або ІІ*).

4

07/09

Розвиток мовлення. Повторення вивченого в 5 класі: інформація; види інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео).

Роль інформації в моєму житті.

Опрац. §70, викон. впр. 471 (І, ІІ, ІІІ*).

5

11/09

Основа (корінь, суфікс, префікс) і закінчення — значущі частини слова (поглиблення вивченого).

Якими бувають сумніви.

Опрац. §4, викон. впр. 22 (ІІ, І*).

6

12/09

Написання префіксів з-, зі-, с-, роз-, без. Написання префіксів пре-, при-, прі-.

Цінувати себе — це важливо.

Опрац. §5, викон. впр. 28 (І, ІІ).

7

13/09

Правила написання букв е, и, і в суфіксах -ечок-, -ечк-, -ичок-, -ичк-, -інн-(я), -ення- (я), -инн-(я), -ив-(о), -ев-(о). Букви е, о, и в прикметникових суфіксах -ев-(-єв-), -ов-, -ин-,-ін-, -ичн-.

Неповторність твого «Я».

Опрац. §6, викон. впр. 32 (ІІ).

8

14/09

Розвиток мовлення. Повторення вивченого в 5 класі: джерела інформації; добір і пошук інформації.

Контрольний діалог.

Важливість критичного мислення.

Опрац. §71, викон. впр. 475 (І або ІІ, ІІІ*).

9

18/09

Антонімічні префікси й суфікси.

Світ дивовижний.

Опрац. §7, викон. впр. 37 (ІІ, І* або ІІІ*).

10

19/09

Незмінні й змінні слова.

Фінансова грамотність.

Опрац. §8, викон. впр. 42 (І або ІІ).

11

20/09

Складні слова.

Україна героїчна.

Опрац. §9, викон. впр. 48 (І або ІІ, ІІІ*).

12

21/09

Розвиток мовлення. Надійність джерел інформації.

Контрольний усний переказ.

Україна і світ.

Опрац. §72, викон. впр. 480 (І або ІІ, ІІІ*).

13

25/09

Написання есе.

Життєві принципи.

Опрац. §11, викон. впр. 58.

14

26/09

Повторення й узагальнення вивченого матеріалу.

Моє покликання.

Опрац. §10, викон. впр. 54 (І або ІІ), повт. §§1-9, підгот. до ДР.

15

27/09

Діагностична (контрольна) робота № 1. Будова слова. Орфографія. Форма — тестові завдання.

Викон. впр. 54 (ІІІ), повт. поняття про спільнокореневі слова, дібрати прикл.

Тематична

ТЕМА. СЛОВОТВІР. ОРФОГРАФІЯ

16

28/09

Повторення вивченого у 3-4 класах. Словотвір — розділ мовознавства і джерело збагачення мови.

Славетні українці.

Опрац. §12, викон. впр. 67 (І).

Зошит

17

02/10

Змінювання і творення слів. Твірне слово.

Упорядковуємо своє життя.

Опрац. §13, викон. впр. 74 (І, ІІ* або ІІІ*).

18

03/10

Розвиток мовлення. Актуальність і несуперечливість інформації.

Контрольна перевірка читання вголос.

Український інформаційний простір.

Опрац. §73, викон. впр. 486 (І або ІІ, ІІІ*).

19

04/10

Основні способи словотворення. Префіксальний спосіб творення слів.

На крилах мрій.

Опрац. §14, викон. впр. 82 (ІІ, І* або ІІІ*).

20

05/10

Суфіксальний спосіб творення слів. Зміни приголосних під час творення іменників із суфіксом

-ин-(а) від прикметників на -ський, -цький.

Зміни приголосних під час творення іменників із суфіксами -ств-(о), -зтв-(о), -цтв-(о); прикметників із суфіксами -ськ-, -цьк-, -зьк-.

Україна нездоланна.

Опрац. §15, викон. впр. 94 (ІІ, ІІІ*).

21

09/10

Розвиток мовлення. Факти і судження.

Допитливість.

Опрац. §74, викон. впр. 490 (ІІ, І* або ІІІ*).

22

10/10

Префіксально-суфіксальний спосіб творення слів.

Особливості характеру українців.

Опрац. §16, викон. впр. 101 (ІІ, І* або ІІІ*).

23

11/10

Безафіксний спосіб творення слів.

Сила любові.

Опрац. §17, викон. впр. 108 (І, ІІ* або ІІІ*).

24

12/10

Складання основ або слів як спосіб творення.

Мовна картина мого світу.

Опрац. §18, викон. впр. 115 (І або ІІ, ІІІ*).

25

16/10

Розвиток мовлення. Достовірність/недостовірність інформації.

Виклики часу.

Опрац. §75, викон. впр. 495 (І).

26

17/10

Складні слова. Сполучні о, е в складних словах. Правопис складних слів разом. Правопис складних слів із дефісом. Правопис складних слів окремо. Написання слів із пів.

Сила наших почуттів.

Опрац. §19, викон. впр. 125 (ІІ, І* або ІІІ*).

27

18/10

Абревіація як спосіб творення слів. Творення і правопис складноскорочених слів.

Економія мовних засобів — ознака нашого часу.

Опрац. §20, викон. впр. 131 (ІІ, І* або ІІІ*).

28

19/10

Перехід слів з однієї частини мови в іншу.

Словотвірний розбір слова.

Дивовижний світ української мови.

Опрац. §21, викон. впр. 135 (ІІ). Повт. §§12-21, скл. 4 тести, підготув. до ДР.

29

23/10

Діагностична (контрольна) робота № 2. Словотвір. Орфографія. Форма — тестові завдання.

Повт. §21, викон. впр. 135 (ІІІ), повт. самостійні частини мови.

Тематична

ТЕМА. МОРФОЛОГІЯ. ОРФОГРАФІЯ. ІМЕННИК (перша частина)

30

24/10

Повторення вивченого про самостійні частини мови в початкових класах.

Навіщо потрібні відчуття сорому й провини.

Опрац. §22, викон. впр. 143 (І, ІІ* або ІІІ*), повт. службові част. мови.

31

25/10

Загальна характеристика частин мови. Службові частини мови. Вигук.

Складники щасливого життя.

Опрац. §23, викон. впр. 149 (ІІ, І* або ІІІ*).

32

26/10

Повторення вивчених у 1-4 класах відомостей про іменник. Іменник як самостійна частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Номінативна функція іменника в мовленні.

Світ моїх захоплень.

Опрац. §24, викон. впр. 153 (ІІ, І* або ІІІ*).

Зошит

33

06/11

Розвиток мовлення. Повторення вивченого в 5 класі: текст; тема, підтема (мікротема); ключові слова; основна думка; зміст прочитаного.

Упорядковуй своє життя.

Опрац. §76, викон. впр. 499 (І, ІІ* або ІІІ*).

34

07/11

Іменники загальні й власні, конкретні та абстрактні.

Народний одяг як відображення ознак різних епох.

Опрац. §25, викон. впр. 159 (І, ІІ).

35

08/11

Велика буква та лапки у власних назвах.

З Україною в серці.

Опрац. §26, викон. впр.164 (І, ІІ* або ІІІ*).

36

09/11

Розвиток мовлення. Повторення вивченого в 5 класі: опис; розповідь; роздум.

Україна непереможна.

Опрац. §77, викон. впр. 502 (ІІ, І* або ІІІ*).

37

13/11

Рід іменників. Іменники спільного роду.

Позитивні думки.

Опрац. §27, викон. впр. 168 (І або ІІ, ІІІ*).

38

14/11

Число іменників. Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини. Збірні іменники.

Моє ставлення до проблем громади.

Опрац. §28, викон. впр. 172 (І або ІІ, ІІІ*).

39

15/11

Відмінки іменників. Особливості кличного відмінка.

Величні українці.

Опрац. §29, викон. впр.177 (І, або ІІ, ІІІ*).

40

16/11

Розвиток мовлення. Опис як тип тексту. Опис у мовленнєвому жанрі (оголошенні).

Плекаємо в собі відповідальність.

Опрац. §78, викон. впр. 505 (І або ІІ, ІІІ*).

41

20/11

Поділ іменників на відміни та групи. Відмінювання іменників І відміни.

Надійна дружба.

Опрац. §30, викон. впр. 184 (ІІ, І* або ІІІ*).

42

21/11

Відмінювання іменників ІІ відміни. Особливості закінчень — а(-я), -у(-ю) іменників чоловічого роду в родовому відмінку.

Благодійність.

Опрац. §31, викон. впр. 190 (І або ІІ, ІІІ*).

43

22/11

Відмінювання іменників ІІІ відміни.

Сила волі.

Опрац. §32, викон. впр. 195 (І або ІІ, ІІІ*).

44

23/11

Відмінювання іменників ІV відміни.

Дослухаємося до природи.

Опрац. §33, викон. впр. 201 (І), повт. §§22-32, підгот. до ДР.

45

27/11

Діагностична (контрольна) робота № 3. Морфологія. Орфографія. Іменник (перша частина). Форма — тестові завдання.

Повт. §33, викон. впр. 201 (ІІІ).

Тематична

ТЕМА. ІМЕННИК (друга частина)

46

28/11

Розвиток мовлення. Опис у мовленнєвому жанрі (загадці).

Пізнаємо світ.

Опрац. §79, викон. впр. 511 (ІІ, І* або ІІІ*).

47

29/11

Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників.

Різноманіття світу природи.

Опрац. §34, викон. впр. 211 (І або ІІ, ІІІ*).

48

30/11

Відмінювання іменників, що мають форму лише множини.

Як розумно витрачати, заробляти і заощаджувати кошти.

Опрац. §35, викон. впр. 219 (І або ІІ, ІІІ*).

Зошит

49

04/12

Написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ.

Видатні українці і українки.

Опрац. §36, викон. впр. 225 (І, ІІ* або ІІІ*).

50

05/12

Написання й відмінювання чоловічих і жіночих імен по батькові.

Культурні й мистецькі здобутки України.

Опрац. §37, викон. впр. 233 (ІІ, І* або ІІІ*).

51

06/12

Розвиток мовлення. Опис у мовленнєвому жанрі (художньому оповіданні).

Дивовижна українська природа.

Опрац. §80, викон. впр. 516 (І, ІІ* або ІІІ*).

52

07/12

Особливості написання іменників у кличному відмінку.

Уміння жити і взаємодіяти з людьми.

Опрац. §38, викон. впр. 242 (І, ІІ* або ІІІ*), повт. чергув. у-в, і-й.

53

11/12

Способи творення іменників.

Умій сказати правду.

Опрац. §39, викон. впр. 253 (І або ІІ, ІІІ*).

54

12/12

Розвиток мовлення. Ідея. Проблема в тексті.

З турботою про тварин.

Опрац. §81, викон. впр. 520 (І або ІІ).

55

13/12

Аудіювання художнього тексту (тестування, відкриті завдання).

Повт. §81, викон. впр. 520 (ІІІ).

56

14/12

Правопис іменникових суфіксів.

Мій родовід — моє коріння.

Опрац. §40, викон. впр. 260 (І або ІІ, ІІІ*).

57

18/12

Правопис складних іменників.

Магія слова.

Опрац. §41, викон. впр. 266 (І або ІІ, ІІІ*).

58

19/12

Розвиток мовлення. Особливості переказу як вторинного тексту.

Бути найкращим у своїй царині.

Опрац. §82, викон. впр. 523 (І).

59

20/12

Контрольний письмовий переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи або приміщення.

Повт. §82, викон. впр. 523 (ІІ).

60

21/12

Написання Не з іменниками.

Таємниче слово не.

Опрац. §42, викон. впр. 273 (І або ІІ).

61

25/12

Контрольний текстовий диктант.

Повт. прав. вживання коми в скл. реч.

62

26/12

Узагальнення вивченого про іменник.

Як придумати щось нове.

Опрац. §44, викон. впр. 281 (І або ІІ), повт. §§34-42, підгот. до ДР.

63

27/12

Діагностична (контрольна) робота № 4. Іменник (друга частина). Форма — тестові завдання.

Повт. §44, викон. впр. 281 (ІІІ).

64

28/12

Написання есе.

Узагальнення вивченого за І семестр.

Раціональний розподіл часу.

Опрац. §43, викон. впр. 277 (І або ІІ, ІІІ*).

Зошит

Тематична

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

І семестр

Скоригована

ІІ семестр

ТЕМА. ПРИКМЕНИК (перша частина)

65

15/01

Повторення вивченого про прикметник у 1-4 класах: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Як упоратися з образами.

Опрац. §45, викон. впр. 285 (ІІ).

66

16/01

Повторення вивченого про прикметник у 1-4 класах: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. 

Як упоратися з образами.

Опрац. §45, викон. впр. 285 (ІІІ).

67

17/01

Розвиток мовлення. Узагальнення та вилучення подробиць як способи стиснення тексту.

Бути найкращим у своїй царині.

Опрац. §82, викон. впр. 523 (ІІІ).

68

18/01

Прикметник як самостійна частина мови.

Право на помилку.

Опрац. §46, викон. впр. 290 (І або ІІ).

69

22/01

Прикметник як самостійна частина мови.

Право на помилку.

Опрац. §46, викон. впр. 290 (ІІІ).

70

23/01

Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні.

Багатство української мовної палітри.

Опрац. §47, викон. впр. 300 (І або ІІ), повт. правопис преф. роз-, без-, з-, с-.

71

24/01

Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні.

Багатство української мовної палітри.

Опрац. §47, викон. впр. 300 (ІІІ).

72

25/01

Розвиток мовлення. План тексту. Види плану.

Магія української пісні.

Опрац. §83, викон. впр. 527 (ІІІ, І* або ІІ*).

73

29/01

Перехід прикметників з однієї групи в іншу.

Зимова естетика.

Опрац. §48, викон. впр. 305 (І, або ІІ).

74

30/01

Перехід прикметників з однієї групи в іншу.

Зимова естетика.

Опрац. §48, викон. впр. 305 (ІІІ).

75

31/01

Розвиток мовлення. Поняття академічної доброчесності.

Плекаємо доброчесність.

Опрац. §84, викон. впр. 531 (І або ІІ).

Зошит

76

01/02

Повні й короткі форми прикметників.

Невмируща українська пісня.

Опрац. §49, викон. впр. 311 (І або ІІ).

77

05/02

Повні й короткі форми прикметників.

Невмируща українська пісня.

Опрац. §49, викон. впр. 311 (ІІІ).

78

06/02

Розвиток мовлення. Жанри мовлення. Повторення вивченого в 5 класі.

Переваги й можливості спілкування.

Опрац. §85, викон. впр. 537 (І або ІІ, ІІІ*).

79

07/02

Ступені порівняння якісних прикметників, творення їх.

Цінуємо час.

Опрац. §50, викон. впр. 317 (І).

80

08/02

Ступені порівняння якісних прикметників, творення їх.

Цінуємо час.

Опрац. §50, викон. впр. 317 (ІІ), повт. §§45-49, підгот. до ДР.

81

12/02

Діагностична (контрольна) робота № 5. Прикметник (перша частина). Форма — тестові завдання.

Повт. §50, викон. впр. 317 (ІІІ).

Тематична

ТЕМА. ПРИКМЕНИК (друга частина)

82

13/02

Прикметники твердої й м’якої груп.

Доброчинність.

Опрац. §51, викон. впр. 323 (ІІІ).

83

14/02

Відмінювання прикметників.

Доброчинність.

Опрац. §51, викон. впр. 323 (ІІ).

 

15/02

Розвиток мовлення. Відповідь на уроці. Структура відповіді. Розгорнута відповідь.

Радість пізнання.

Опрац. §86, викон. впр. 541 (І або ІІ).

84

19/02

Контрольний письмовий переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму.

Повт. §86, викон. впр. 541 (ІІІ).

86

20/02

Творення прикметників (практично).

Твоє (моє) дозвілля.

Опрац. §52, викон. впр. 333 (ІІІ).

87

21/02

Перехід прикметників в іменники.

Долаємо нудьгу.

Опрац. §52, викон. впр. 333 (І, або ІІ).

88

22/02

Написання суфіксів прикметників.

Мова і комп’ютер.

Опрац. §53, викон. впр. 346 (І або ІІ).

89

26/02

Написання суфіксів прикметників.

Мова і комп’ютер.

Опрац. §53, викон. впр. 346 (ІІІ).

90

27/02

Розвиток мовлення. Словникова стаття.

Контрольний усний твір.

Моя картина світу.

Опрац. §87, викон. впр. 546 (І або ІІ).

91

28/02

Написання Не з прикметниками.

Народ скаже як зав’яже.

Опрац. §54, викон. впр. 353 (І).

92

29/02

Написання Не з прикметниками.

Народ скаже як зав’яже.

Опрац. §54, викон. впр. 353 (ІІ).

Зошит

93

04/03

Написання -н- і -нн- у прикметниках.

Вода — основа життя.

Опрац. §55, викон. впр. 360 (І, ІІ).

94

05/03

Написання -н- і -нн- у прикметниках.

Вода — основа життя.

Опрац. §55, викон. впр. 360 (ІІІ).

95

06/03

Розвиток мовлення. Есе.

Есе — це вияв творчості.

Опрац. §88, викон. впр. 550 (ІІ або І).

96

07/03

Контрольний письмовий есе.

Повт. §88, викон. впр. 550 (ІІІ).

97

11/03

Написання складних прикметників разом і через дефіс.

Яскрава мовна палітра.

Опрац. §56, викон. впр. 368 (І, ІІ).

98

12/03

Розвиток мовлення. Допис у соцмережах. Коментар.

Громадянська активність.

Опрац. §89, викон. впр. 555 (І або ІІ, ІІІ*).

99

13/03

Узагальнення вивченого про прикметник.

Мистецтво живопису.

Опрац. §57, викон. впр. 377 (І), повт. §§51-56, підгот. до ДР.

100

14/03

Діагностична (контрольна) робота № 6. Прикметник (друга частина). Форма — тестові завдання.

Повт. §57, викон. впр. 377 (ІІ).

Тематична

ТЕМА. ЧИСЛІВНИК

101

18/03

Числівник, повторення вивченого в 3-4 класах:

значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Твоє здоров’я — найвища цінність.

Опрац. §58, викон. впр. 386 (І або ІІ, ІІІ*).

102

19/03

Розвиток мовлення. Порада.

Навіщо мені думати про здоров’я.

Опрац. §90, викон. впр. 561 (І або ІІ, ІІІ*).

103

20/03

Числівники кількісні (на означення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові.

Як не стати марнотратами.

Опрац. §59, викон. впр. 397 (І).

104

21/03

Числівники прості, складні й складені. Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках.

Як не стати марнотратами.

Опрац. §59, викон. впр. 397 (ІІ).

Зошит

105

01/04

Розвиток мовлення. Електронний лист.

Нащо мені друзі.

Опрац. §91, викон. впр. 566 (І або ІІ, ІІІ*).

106

02/04

Відмінювання числівників.

Краса і сила спорту.

Опрац. §60, викон. впр. 402, повт. напис. складних слів.

107

03/04

Відмінювання числівників. Написання разом порядкових числівників з -тисячний.

Краса і сила спорту.

Опрац. §60, викон. впр. 422 (І), повт. напис. складних слів.

108

04/04

Узгодження числівників з іменниками.

Математика і мистецтво поруч.

Опрац. §61, викон. впр. 430 (І).

109

08/04

Розвиток мовлення. Оголошення.

Різноманіття світу.

Опрац. §92, викон. впр. 572 (І, ІІ* або ІІІ*).

110

09/04

Роздільне написання складних і складених числівників.

Числівник як носій інформації.

Опрац. §62, викон. впр. 436 (І або ІІ, ІІІ*).

111

10/04

Розвиток мовлення. Втішання.

Плекаємо емпатію в собі.

Опрац. §93, викон. впр. 575 (І, ІІ* або ІІІ*).

112

11/04

Узагальнення вивченого про числівник.

Світ мовою числівників.

Опрац. §63, викон. впр. 440 (І або ІІ), повт. §§58-62, підгот. до ДР.

113

15/04

Діагностична (контрольна) робота № 7. Числівник. Форма — тестові завдання.

Повт. §440, викон. впр. 440 (ІІІ).

Тематична

ТЕМА. ЗАЙМЕННИК

114

16/04

Займенник, повторення вивченого в 3-4 класах:

значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Бути переконливими — бути зрозумілими.

Опрац. §64, викон. впр. 442 (ІІ, І* або ІІІ*).

115

17/04

Розвиток мовлення. Спілкування. Повторення вивченого в 5 класі.

Таємниці музеїв.

Опрац. §95, викон. впр. 588 (І або ІІ).

116

18/04

Розряди займенників за значенням: особові, зворотний, присвійні, вказівні (ознайомлення). Приставний н у формах особових і вказівних займенників.

Вчимося на своїх невдачах.

Опрац. §65, викон. впр. 447 (ІІ).

117

22/04

Контрольна перевірка читання мовчки.

Повт. §95, викон. впр. 588 (ІІІ).

118

23/04

Розряди займенників за значенням: питальні й відносні; заперечні; означальні й неозначені (ознайомлення).

Вчимося на своїх невдачах.

Опрац. §65, викон. впр. 447 (ІІІ).

119

24/04

Розвиток мовлення. Усне й писемне спілкування.

Зміст моїхемоцій.

Опрац. §96, викон. впр. 590 (І).

120

25/04

Етикетні функції займенників ти і Ви.

Засоби гармонійного спілкування.

Опрац. §66, викон. впр. 452 (І, ІІ* або ІІІ*).

121

29/04

Розвиток мовлення. Емоційний стан співрозмовників. Важливі й другорядні деталі повідомлення.

Зміст моїх емоцій.

Опрац. §96, викон. впр. 590 (ІІ).

122

30/04

Відмінювання займенників усіх розрядів.

Наші вчинки.

Опрац. §67, викон. впр. 457 (І, ІІ*).

Зошит

123

01/05

Аудіювання художнього тексту (тестування, відкриті завдання).

Повт. §96, викон. впр. 590 (ІІІ).

124

02/05

Правопис неозначених і заперечних займенників. Написання разом і з дефісом неозначених займенників.

Готовність до нових викликів.

Опрац. §68, викон. впр. 462 (І).

125

06/05

Правопис неозначених і заперечних займенників. Написання займенників із прийменниками.

Готовність до нових викликів.

Опрац. §68, викон. впр. 462 (ІІ).

126

07/05

Розвиток мовлення. Міжособистісне, групове й масове спілкування.

Прагнути порозуміння.

Опрац. §97, викон. впр. 597 (І або ІІ, ІІІ*).

127

08/05

Узагальнення вивченого про займенник.

Світ моїх / твоїх емоцій.

Опрац. §69, викон. впр. 465 (І або ІІ), повт.§§64-68, підгот. до ДР.

128

09/05

Діагностична (контрольна) робота № 8. Займенник. Форма — тестові завдання.

З турботою про довкілля.

Повт. §69, викон. впр.465 (ІІІ).

Тематична

ПОВТОРЕННЯ В КІНЦІ РОКУ

129

13/05

Повторення та узагальнення. Будова слова. Орфографія. Повторення правил написання префіксів.

Естетичні цінності.

Опрац. §5, викон. впр. 28 (ІІІ).

130

14/05

Розвиток мовлення. Ризики віртуального спілкування.

Дбаємо про особисту безпеку.

Опрац. §98, викон. впр. 605 (І або ІІ, ІІІ*).

131

15/05

Повторення та узагальнення. Словотвір. Орфографія. Повторення правил правопису складних слів.

Слово як віддзеркалення часу.

Опрац. §19, викон. впр. 125 (ІІІ).

132

16/05

Контрольний текстовий диктант.

Повт. прав. вживання коми в скл. реч.

133

20/05

Розвиток мовлення. Протидія й запобігання дискримінації, цькуванню.

З добром до людей.

Опрац. §99, викон. впр. 609 (І або ІІ, ІІІ*).

134

21/05

Повторення та узагальнення. Іменник. Повторення про іменники загальні і власні, конкретні та абстрактні.

Людські чесноти.

Опрац. §25, викон. впр. 159 (ІІІ).

135

22/05

Повторення та узагальнення. Прикметник. Повторення написання не з прикметниками.

Народ скаже як зав’яже.

Опрац. §54, викон. впр. 353 (ІІІ).

136

23/05

Розвиток мовлення. Безпечна поведінка в цифровому просторі.

Плануємо своє життя.

Опрац. §100, викон. впр. 614 (І або ІІ).

137

27/05

Повторення та узагальнення. Числівник. Повторення правопису і відмінювання числівників.

Краса і сила спорту.

Опрац. §60, викон. впр. 420, повт. напис. складних слів.

138

28/05

Повторення та узагальнення. Займенник. Повторення правопису неозначених і заперечних займенників.

Готовність до мовних викликів.

Опрац. §68, викон. впр. 462 (ІІІ).

139

29/05

Розвиток мовлення. Особливості онлайн-взаємодії.

Взаємоповага — це важливо.

Опрац. §101, викон. впр. 618 (І).

140

30/05

Повторення та узагальнення вивченого за рік.

Наповнюймо кожен день життя цікавим змістом.

Опрац. §102, викон. впр. 621 (І).

Зошит

Тематична

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

ІІ семестр

Скоригована

Річна

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Смурова Людмила Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Фурман Світлана Корніївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Levchenko Olena
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Меринец Катя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додав(-ла)
Мусиенко Ольга
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Додано
10 жовтня 2023
Переглядів
13037
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку