6-..…кл Прізвище, ім'я учня ______________________________________________ Дата _________
Опорний конспект Т. Г. Шевченко. Невмирущий Кобзар. Відомості про поета
«Логічне мислення» Розгадайте кросворд Запитання:
1. Ким був Шевченко за соціальним станом у дитинстві та юності? 2.У пана Енгельгардта Тарас служив як хто? 3.Що було для поета найціннішим? 4.Шевченко прославився як ... (рисував малюнки) та ... (складав вірші). 5.Слава поета подолала ...... і дійшла до наших днів.
«Думка» («Тече вода в синє море…»). Доповніть відповідь:
1)Пішов козак світ за очі, щоб ...__________________________
2)Серце козацьке сперечається з ... ________________
3)На чужині козакові буде дуже ... _________________
4)Козак плаче тому, що ...___________________________________
5)«Шляхи биті» — це ... _________________________________________
6) Вислів «заросли тернами» означає ...__________________________________
Зображення історичного минулого у поемі «Іван Підкова»
«Гронування». Склади асоціативне гроно: Риси характеру ватажка ___________ ___________ __________ ________ _______ Підкова |
|
Історична довідка Іван Серпяга, Іван Вода (1533-1578 рр) _______________________________ _______________________________ _______________________________ _______________________________ _______________________________ _______________________________ _______________________________ |
Тема: зображення спогадів діда про героїчну минувшину рідного краю, коли козаки на чолі з отаманом Підковою бо-ролися з турецькими загарбн. |
Основна думка: ____ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ |
Ідея: возвеличення мужності, героїзму козаків та отамана Івана Підкови, їх сили волі, братерської дружби, які так необхідні в здобутті перемоги над ворогом. |
Композиція “Іван Підкова” Твір поділяється на 2 частини
|
Жанр: _______________ _______________ _______________
|
Художні засоби: • епітети: _____________________________ • метафори: ___________________________
• порівняння: __________________________ • риторичні ?? і !!: _____________________ _____________________________________ |