7 кл. №1 Правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії

Про матеріал
Тема: Правила поведінки під час роботи в кабінеті хімії. Прийоми поводження з лабораторним посудом, штативом, нагрівальними приладами. Будова полум’я. Мета: вивчити правила поведінки під час роботи в кабінеті хімії, ознайомитися з лабораторним посудом, штативом та нагрівальними приладами, вивчити правила й прийоми роботи з ними. Вивчити будову полум'я Обладнання: лабораторний штатив, пробірки, колби, хімічні стакани, циліндри, лійки, піпетки, ступки з точкачиками, банки для реактивів,лабораторний штатив, пальник, пальне.
Перегляд файлу

Оцінка

 

П.І.учня ______________________________________________________________

Клас:7              Дата:             

Практична робота № 1

Тема:  Правила поведінки під час роботи в  кабінеті хімії. Прийоми поводження з лабораторним посудом, штативом, нагрівальними приладами. Будова полум’я.

Мета: вивчити правила поведінки під час роботи в кабінеті хімії, ознайомитися з лабораторним посудом, штативом та нагрівальними приладами, вивчити правила й прийоми роботи з ними. Вивчити будову полум'я

Обладнання: лабораторний штатив, пробірки, колби, хімічні стакани, циліндри, лійки, піпетки, ступки з точкачиками, банки для реактивів,лабораторний штатив,  пальник, пальне.

Хід роботи

1. Ознайомтеся з лабораторним посудом.

2. Підпишіть назви посуду та його призначення.

 

 

___________________________________             _______________________________________

 

 

____________________________________           _______________________________________

3. Який хімічний посуд можна використовувати для нагрівання реактивів?

________________________________________________________________________________

4. Який хімічний посуд можна використовувати для вимірювання об’ємів рідин?

 

ПРИЙОМИ ПОВОДЖЕННЯ З ЛАБОРАТОРНИМ ШТАТИВОМ

Ознайомтеся з будовою лабораторного штатива. Запишіть назви деталей лабораторного штатива.

1. _________________________________________

2. _________________________________________

3. _________________________________________

4. _________________________________________

5. _________________________________________

6. _________________________________________

ДОСЛІДЖЕННЯ БУДОВИ ПОЛУМ’Я

 Розгляньте полум’я. Позначте на малюнку його частини.

Нижня частина полум’я ________________________ кольору.

Середня частина полум’я _______________________ кольору.

Зовнішня частина полум’я ______________________ кольору.

 

Нагрівання речовин необхідно проводити в __________________ частині полум’я, тому що в ній __________________ температура.

 

 


Тестові завдання

 

 

1.  Під час роботи слід використовувати тільки реактиви в склянках:

а) без етикеток;

б) з етикеткою, на якій написано формулу і назву речовини.

2.  Залишки реактивів:

а) необхідно виливати або висипати назад у склянку, з якої вони були взяті;

б) не можна виливати або висипати назад у банку, в якій вони містилися;

в) можна злити або зсипати разом в одну склянку.

3.  Нагріваючи пробірку, необхідно:

а) тримати її пробіркотримачем;

б) тримати її руками;

в) віддати товаришеві

4.  На смак:

а) можна куштувати всі реактиви;

б) не можна куштувати жодні речовини;

в) можна куштувати деякі речовини.

5.  Після закінчення роботи:

а) можна залишити неприбраним робоче місце;

б) слід самому прибрати робоче місце;

в) необхідно вимити руки;

г) усі невикористані реактиви злити або зсипати разом в одну склянку.

6. Для дослідів необхідно:

А) набирати речовини в кількостях, зазначених в інструкціях;

Б) набирати речовини так, щоб заповнити пробірку повністю;

В) набирати речовину у довільних кількостях;

Г) набирати речовини так, щоб пробірка була заповнена наполовину.

  1. Посуд, з якого взяли реактив, потрібно:

А) закрити і поставити на місце після виконання всіх дослідів;

Б) залишити на робочому столі, закривши корком.

В) поставити на місце не закриваючи його корком;

Г) закрити відразу і поставити на місце;

8. Виконувати треба тільки ті досліди, що:

А) дозволені вчителем і погоджені з ним;

Б) хочеться виконати самому;

В) запропоновані товаришем;

Г) без дозволу вчителя.

9.  У разі потрапляння речовин в очі або на руки необхідно:

а) промити уражене місце великою кількістю води;

б) протерти ганчірочкою або долонею;

в) повідомити вчителя;

г) розповісти товаришеві.

10. Нагріваючи пробірку необхідно:

А) тримати її руками отвором до себе;

Б) тримати її пробіркотримачем отвором до себе;

Г) тримати її пробіркотримачем отвором від себе;

Д) тримати її руками отвором від себе.

11. Під час роботи на столі можуть бути:

А) зошит, письмове приладдя;

Б) підручник, зошит, портфель;

В) зошит, письмове приладдя, верхній одяг;

 Г) підручник, зошит, письмове приладдя.

12.  Для дослідів необхідно:

а) різні речовини набирати однією і тією ж ложкою або піпеткою;

б) набирати кожну речовину окремою ложкою або піпеткою;

в) набирати речовини в кількостях, зазначених в інструкції;

г) набирати речовини так, щоб заповнити пробірку цілком.


 

КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ

1 З якого скла виготовляють лабораторний посуд? _________________________________________________________________________________

2 Як погасити полумя пальника? ____________________________________________________________________________________

3 Опишіть які прилади і посуд неохідні для приготування розчину: 100мл води та 2 ложки солі, однорідно розмішаного? _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ВИСНОВОК

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________

docx
Додано
21 вересня 2021
Переглядів
2005
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку