7 клас НУШ. Всесвітня історія. Календарно-тематичне планування до підручника авторів: Гісем О., Мартинюк О. (2024 р.)
Планування містить синхронізацію тем з параграфами підручника, рекомендації порядку вивчення тем, а також додаткові корисні дидактичні матеріали для ефективних уроків з історії.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
З ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ
7 клас НУШ (35 годин)
До підручника авторів: Гісем О., Мартинюк О. (2024 р.)
Дата |
Номер уроку |
Тема |
Універсальний робочий зошит з Всесвітньої історії 7 клас НУШ: |
Параграф підручника |
|
1 |
Повторення. Діагностичне оцінювання за програмою з історії за 6-й клас |
ст.4-5 |
§1 |
|
|
РОЗДІЛ-1. РАННЄ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ (КІНЕЦЬ V – СЕРЕДИНА ХІ ст.) |
|
|
|
2 |
Виникнення варварських королівств. Франкська держава. Франкська імперія. |
Блок №1 |
§2 |
|
3 |
Візантійська імперія. |
Блок №2 |
§3, §17 (пункти №1,2) |
|
4 |
Епоха норманів (вікінгів). |
Блок №2 |
§4, §23 |
|
5 |
Християнська церква у Ранньому середньовіччі. |
Блок №3 |
§5 |
|
6,7 |
Священна Римська імперія.
Формування та розвиток держав Центрально-Східної Європи (рекомендоване вивчення цих тем у І розділі) |
Блок №4 |
§16 (пункти №1,3), §6, §17 (пункт №3) §26 |
|
8 |
Практичне заняття №1: Народження середньовічної Європи |
ст.31-35 |
|
|
9 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №1 |
ст.36-38 |
§1-6, §16-17,23,26 |
|
|
РОЗДІЛ-2. КРАЇНИ СХОДУ В СЕРЕДНІ ВІКИ |
|
|
|
10 |
Арабський халіфат |
Блок №5 |
§7 |
|
11 |
Китай в середні віки. Японія (оглядово). |
Блок №6 |
§8, §19, §29 |
|
12 |
Індія в середні віки. |
Блок №6 |
§9, §19, §29 |
|
13 |
Практичне заняття №2: Середньовіччя за межами Європи |
ст.47-50 |
|
|
14 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №2 |
ст.51-53 |
§7-9, §19, §29
|
|
|
РОЗДІЛ-3. ЗРІЛЕ (ВИСОКЕ) СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ (СЕРЕДИНА ХІ – СЕРЕДИНА XIV ст.) Європейське суспільство. |
|
|
|
15 |
Людина в середньовіччі. |
Блок №7 |
§10 |
|
16 |
Середньовічне європейське суспільство. |
Блок №7 |
§11 |
|
17 |
Європейське середньовічне місто. |
Блок №8 |
§13, §23 (пункт №2) |
|
18 |
Практичне заняття №3: середньовічне європейське суспільство |
ст.66-74 |
|
|
19 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №3 |
ст.75-77 |
§10-11, §13, §23 (пункт №2) |
|
|
РОЗДІЛ-4. ЗРІЛЕ (ВИСОКЕ) СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ (СЕРЕДИНА ХІ – СЕРЕДИНА XIV ст.) ТА ПІЗНЄ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ (XIV-XV ст.) Провідні середньовічні держави. |
|
|
|
20 |
Від політичної роздробленості до станово-представницьких монархій. |
Блок №9 |
§11 (пункт №1) §13 (пункт №2) |
|
21 |
Французьке королівство. Англійське королівство. (рекомендоване вивчення / ущільнення цих тем у IV розділі)
|
Блок №10 |
§14 §15 |
|
22 |
Формування централізованої держави у Франції. Столітня війна. Англія і Війна троянд. |
Блок №10 |
§22, §23(пункт №1) |
|
23 |
Італійські держави в XIV-XV ст. |
Блок №11 |
§24 (пункт№1)
|
|
24 |
Реконкіста. Утворення Іспанського королівства. |
Блок №11 |
§18 (пункт №6) §25 |
|
25 |
Хрестові походи на Близький Схід і в Балтію. |
Блок №12 |
§18 (пункт №1-5) |
|
26 |
Монгольська імперія. Розпад Золотої Орди. Унезалежнення Московії. |
Блок №13 |
§19 (пункти №2,3) §27 |
|
27 |
Османська імперія. Імперія Тамерлана. |
Блок №13 |
§28 |
|
28 |
Практичне заняття №4: середньовічні держави Високого і Пізнього Середньовіччя. |
ст.104-109 |
|
|
29 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №4 |
ст.110-112 |
§11, §13-15, §18-19, §22-25, §27-28 |
|
|
РОЗДІЛ-5. ВИСОКЕ ТА ПІЗНЄ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ (XІ-XV ст.). Християнство, культура і освіта. |
|
|
|
30 |
Християнська церква у Високому та Пізньому середньовіччі. |
Блок №14 |
§12 |
|
31 |
Кліматичні зміни, пандемії та їх наслідки. Велика західна схизма та криза папства. |
Блок №14 |
§20 |
|
32 |
Наукові й технічні досягнення середньовіччя. Мода. |
Блок №14 |
§21 |
|
33 |
Гуманізм і Раннє Відродження. |
Блок №15 |
§24 |
|
34 |
Практичне заняття №5: духовний світ Середньовіччя. |
ст.123-128 |
|
|
35 |
Урок узагальнення. Тематична контрольна робота №5. |
ст.129-132 |
§12, §20-21, §24 |
|
Універсальний робочий зошит з Всесвітньої історії 7 клас НУШ (обирайте для ваших учнів електронну або паперову версію): https://bohdan-books.com/author/188385/
|
|||
|