2. “Листопадом, баби- ним літом набиває вітер золотий кисет, злотом люльку креше, золоті по- жежі попасом пасе” – який художній засіб? А. Метафора. Б. Порівняння. В. Гіпербола. Г. Персоніфікація. 2. “Розчарована осінь клигає по дворі” – який ху- дожній засіб? А. Персоніфікація. Б. Порівняння. В. Метафора. Г. Гіпербола.
5. Установити відпо-відність. 1. І.Павлюк. 2. І.Малкович. 3. Г.Кирпа. 4. А.Мойсієнко. А. “Із янголом на плечі”. Б. “Мій ангел такий ма-ленький…”. В. “Чоловічий танець”. Г. “Жовтень жовті жолу-ді…”. Ґ. “Дівчинка”. 5. Установити відпо-відність. 1. Символ часу. 2. Образ пожежника. 3. Проти зоопарків. 4. Про посвячення. А. “Чоловічий танець.” Б. “Із янголом на плечі”. В. “Коли до вас темної ночі…”. Г. “Дівчинка”. Ґ. “Жовтень жовті жолу-ді…”.
6. Виписати всі рими, визначити вид кожної (2). Плаче дівчинка боса На бабусин поріг. Розчарована осінь Клигає по дворі. На душі прохолода. Навіть півень затих... — А кого тобі шкода? Каже дівчинка: — Всіх... 6. Виписати всі рими, визначити вид кожної (2). Господи, літа стебельце всели до самітніх душ, дай кожному звити кубель- це, і не поруш. Хай кожен в цім світі спа- сеться, хай світить з-за темних круч довкола кожного серця віри твоєї обруч.